Calc Frana, Se Aprinde Ceata, Doar In Bord

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calc Frana, Se Aprinde Ceata, Doar In Bord

    Salutare, detin un 1.6mpi din 2005, de cateva luni am o problema destul de minora, dupa cum spune titlul, cand calc frana se aprinde ceata, dar doar in bord, nu si in stop-uri, am verificat.
    Am curatat cu spray de contacte, mufele stop-urilor, desii erau foarte curate, tot am insisitat, si contactorul pedalei de frana, dar nu l-am scos pt ca nu stiu, am spray-at la nimereala pe acolo, nu cred ca a fost de folos.
    Am observat cel mai mult la taxi-uri problema de genu asta, li se aprind avariile, ceata, mersul cu spatele, cand semnalizeaza sau calca frana...
    Ce pot sa fac? Aveti vreo idee?
    Masina nu mai e in garantie.
    Problema insista de cateva luni.
    Multumesc!

  • #2
    Vezi ca in fiecare parte lampile au un surub de masa prin interiorul portbagajului,desfa acea piulita,curata bine acolo,pune si niste vaselina apoi strange bine.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #3
      sau vezi si contactorii ! eu am avut exact aceeasi problema...am curatat insa un pic contactorii aia si gata...bafta!
      sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

      Comment


      • #4
        Daca zici ca ai curatat contactorii din tripla respectiva (stanga) si tot asa face, eu am rezolvat problema alftel: am mai strans putin lamelele din mufa care intra pe tripla. Sa intre mai fix.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #5
          nu sunt oxidate deloc lamelele stopurilor, dar am sa verific cum a zis dan.gutu masa, mai intai sa o gasesc

          Comment


          • #6
            Verifica si masa, dar cum am zis, eu si un coleg de forum (sufleth) am rezolvat problema tensionand mai mult lamelele din mufa, sa fie contactul mai ferm. Nici la noi nu erau oxidate deloc.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              Si la mine se intampla la fel,tot din 2005 tot martorul de ceata...dar nu mereu,are toane. Daca gasesti rezolvarea da-mi de veste,pana atunci incerc si eu chestiile astea.
              Bafta
              1 point 6 litre 8 vsigpic

              Comment


              • #8
                Daca problema se manifesta numai in bord si ai incercat toate metodele prezentate mai sus, e o problema de masa la tabloul de bord sau la soclul becurilor.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  salutare
                  aceeasi problema am avut-o si eu la ambele lampi am observat la priza de pe lampa la pinul 2 de la stanga spre dreapta cum desfaci mufa ca este cumva topit asa si ce sa-i fac am observat ca este o problema generala la logan ,eu personal am indoit pini aceia sau piciorusele respective intr-o parte ca atunci cand bagi mufa sa mafa contact perfect si de atunci nu am mai avut probleme daca numai pot sa indoi piciorusele alea ca probabil o sa se rupa o sa shimb cablajul care sta pe lampa .

                  Comment


                  • #10
                    o sa incerc azi toate variantele, pana acum nu am avut timp, si o sa va anunt care era problema.
                    loganele astea din 2005 au cele mai multe probleme sa mor io...
                    scaun paradit, se ard becuri, se aprind alea care nu trebe.....si cate si mai cate...sa nu uitam de rugina

                    Comment


                    • #11
                      Aceea problema o am si eu, dar nu se aprinde tot timpul.Daca reusesti sa o remediezi sa imi spui si mie te rog mult de tot.Multumesc anticipat

                      Comment


                      • #12
                        @Tomu trebuie sa te contrazic in privinta ca loganurile din 2005 au probleme cu tot felul. Eu il am din 6 iunie 2005 si in afara de un pivot si o bieleta (cauza niste gropi cat casa) nam schimbat NIMIC absolut nimic si are 55000 km si nare nici rugina si nici macar un bec nu sa ars.

                        Comment


                        • #13
                          eu n-am schimbat bielete si pivoti, desii cred ca ar fi trebuit, ca am dat in multe gropi, si a mea are 53mii, si e din august...rugina iti garantez eu ca ai, ai de la prima ploaie, verifica pasaju rotii din dreapta spate din interior (porbagaj), pasajele rotilor din spate...daca nu ai...esti singuru
                          In fine, sa nu deviem de la subiect

                          Azi nu prea am avut timp sa verific toate metodele mai sus enumerate, dar am desfacut masele stop-urilor, le-am smirgheluit suficient, chiar si surubul pe care se pun...dar degeaba, masina tot e in "ceata"
                          sa speram ca o sa fie una buna...
                          multumesc pentru suport

                          Comment


                          • #14
                            lasa frate masele si toate prostiile inclina putin de piciorusele alea de la priza cu o surubelnita si garantat o sa fie bine daca nu cumva este o alta problema mai mai majora.

                            Comment


                            • #15
                              piciorusele din stop sau din mufa ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google