HELP! Problema Vitezometru/kilometraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HELP! Problema Vitezometru/kilometraj

    Am citit celelalte probleme de pe forum legate de vitezometru si nu am reusit inca sa ii dau de cap.
    Masina este un Logan Prestige din 2006, printre primele modele si are 60.000 de km.
    Vitezometru ba merge, ba pica, am facut de exemplu un drum de 200 de km, din care a inregistrat in jur de 70 de km...deci majoritatea drumului nu a mers deloc vitezometru. La rece,dimineata de obicei, nu are nici o problema, la fel la drumuri scurte, de regula dupa ceva km buni incepe sa pice. Inafara de momentele cad pica de tot,dupa care isi revine singur, mai are si momente cand oscileaza haotic de tot, viteza fiind constanta.
    Masina are inca garantie, numai ca am fost de 4 ori la Dacoserv cu problema asta si nu s-a rezolvat nimic, nu s-a schimbat nimic la masina, raspunsul unui inginer de la garantii fiind "este foarte greu de diagnosticat, nu avem ce sa ii facem, el acum merge, trebuie sa veniti cand e picat" A PROBAT MASINA PE O DISTANTA DE MAXIM 50 DE METRII... in care vitezometru a mers, era si dimineata. DE 4 (PATRU) ori cu problema asta am fost la ei si tot ce au facut ei in astea PATRU dati : au scos senzoru de viteza si l-au curatat, s-au uitat si pe la pinionul acela de la cutia de viteze in care intra senzorul, SI ATAT. Nu au verificat la bord absolut nimic. De aceea am zis ca nu mai stau sa-mi pierd timpul si nervii cu toti incompetentii si am zis sa incerc sa vad daca primesc vreun sfat pe forum.
    Mentionez ca cd-playerul a fost schimbat, dar problema nu a aparut dupa ce am schimbat playerul. Firul verde de la mufa cd-playerului (cel subtire) nu intra in acesta, deoarece playerul nu este conectat direct la mufa, ci printr-un adaptor (care era in cutia playerului) pentru ca acest player nu are intrarea precum playerele cu care vin echipate Loganurile.

    Eu acum cam tot ce vreau este sa aflu de la ce se poate trage problema, de la cel mai probabil pana la cel mai putin probabil si sa incep sa schimb piese etc... pana se rezolva problema

  • #2
    parerea mea - din cate stiu vitezometrul este electronic asa ca eu as mufa si demufa ca poate este un contact inperfect chiar ai putea da si cu putin sprai de contacte,nu cred ca e ceva defect

    Comment


    • #3
      DRIVERMAN, te referi sa mufez/demufez la bord nu ? Spune-mi te rog frumos cum ajung acolo ca nu am umblat niciodata la logan la bord si nu vreau sa stric ceva mersi frumos

      Comment


      • #4
        da o cautare si intra pe threadul schimbare lumina in bord din cate stiu explica cineva foarte amanuntit cum se desface scoica (bordul)si era foarte simplu vreo 5 minute http://www.loganclub.ro/forum/schimb...ht=lumina+bord
        mufa din dreapta ....si uite am facut rost de o bere pe canicula asta
        Last edited by DRIVERMAN; 18 July 2009, 18:56.

        Comment


        • #5
          Este posibil sa ai probleme cu releul de incarcare, adica in anumite momente tensiunea sa ajunga undeva la 17, 18V, in astfel de situatii ceasurile o iau razna. Am vazut asa ceva la un ford focus.

          Comment


          • #6
            da e corect dar face numai vitezometrul ar trebui sai faca si turometrul daca ar fi fluctuatii mari de curent

            Comment


            • #7
              Da asa se intampla in situatia tensiunii ridicate, facea si turometru.

              Comment


              • #8
                Pai trebuie sa verifici tot traseul, de la pinul 53 al calculatorului de injectie la pinul 22 mufa neagra a tabloului de bord.
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • #9
                  lai omorat

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc frumos baieti, sincer nu o sa-mi bag eu nasul pe acolo pentru ca sigur stric ceva ) mai schimb o placuta,un ulei,o baterie chestii d-astea... pe partea electrica e mai complicat DAR multumesc frumos pentru informatii, o sa ma duc la un electrician si sa stiu sa ii zic unde sa se uite ... electricienii de la Dacoserv v-am zis s-au uitat doar la senzor si la pinionul ala de plastic...

                    Comment


                    • #11
                      Ce pinion de plastic?
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by AndreiCapraru View Post
                        ...........Vitezometru ba merge, ba pica, am facut de exemplu un drum de 200 de km, din care a inregistrat in jur de 70 de km...deci majoritatea drumului nu a mers deloc vitezometru. La rece,dimineata de obicei, nu are nici o problema, la fel la drumuri scurte, de regula dupa ceva km buni incepe sa pice. Inafara de momentele cad pica de tot,dupa care isi revine singur, mai are si momente cand oscileaza haotic de tot, viteza fiind constanta.
                        Daca analizam pe rand, indiciile aratate de tine mai sus, eu as avea tendinta sa cred ca se poate trage o concluzie destul de simpla si anume, faptul ca acel vitezometru este alcatuit din doua parti constructive, ce pot fi banuite ca fiind cauza disfuntionatitatii:
                        - o parte mecanica(axul acului indicator, avand un arc balansor tip ceas mecanic, combinat cu un traductor electro-mecanic).
                        - partea electronica de interpretare a impulsurilor electro-magnetice, ce sunt transmise display-ului.
                        Daca vitezometrul tau nu a suferit cumva vreun soc mecanic, nu s-a intervenit de "specialisti" la mecanism si exista certitudinea ca praful nu a patruns in capsula vitezometrului, ramane valabila ca o ultima varianta de calcul, defectiunea accidentala a acestuia, prin uzura prematura si inlocuirea cu altul nou.
                        Cel mai indicat ar fi inainte de toate, proba cu un alt vitezometru de care suntem siguri ca functioneaza perfect.
                        Poba e destul de simpla si se poate efectua cu tot bordul desfacut fara a deplasa masina in trafic, cu una din rotile motoare ale masinii ridicate pe cric(in nici un caz roata/rotile de pe spate ) iar dupa pornirea motorului, introduceti maneta schimbatorului in ce viteza doriti si observati rezultatul testului dar fara sa uitati a folosi si ambreiajul!

                        Bafta, maxima!!!


                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Axul acului indicator nu are "arc balansor tip ceas mecanic", ci un motoras cu un angrenaj.
                          Daca erai mai aproape iti imprumutam un bord sa faci teste cu el.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • #14
                            sal aveti idee de ce cand stau la semafor si am farurile aprinse .si proectoare motoru zici ca e diesel iar daca apas ambreajul motorul i si revine ....am una de 1.6 benzina

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by $$ilvviu View Post
                              Axul acului indicator nu are "arc balansor tip ceas mecanic", ci un motoras cu un angrenaj.
                              Daca erai mai aproape iti imprumutam un bord sa faci teste cu el.
                              ...si acel motoras cu angreanaj, nu crezi ca indeplineste aceleasi functii enumerate de mine, mai sus?
                              In privinta testelor, nu vad ce impedimente pot fi din cauza distantei dintre noi si ce actiune poate avea asupra vitezometrului in discutie


                              P.S Nu vreau sa supar pe cineva din Staff dar constat ca la capitolul postari, bat pasul pe loc.
                              Poate cineva din Staff sa-mi argumenteze, motivul stergerii a doua post-uri ce nu ieseau din litera si spiritul Regulamentului???

                              Thanks!
                              Last edited by angel; 19 July 2009, 21:21.


                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google