La viteza fabuloasa pe care o dezvolta Loganul, nu e nevoie neaparat de extractor. Pentru asta trebuie ceva teste aerodinamice
Logan 16mpi rc
Collapse
X
-
-
La multi ani!
Originally posted by aleXpeed View PostSunt curios cat cantareste portbagajul si capota originale, dupa care sa faci o comparatie cu greutatea celor din fibra + cateva impresii despre cum se simte masina dupa aceste modificari, daca se merita sau nu, in cazul tau si usile. Sarbatori fericite si sa duci proiectul la capat fara nabadai! La multi ani!!
Originally posted by GOLAN91 View PostFi sigur,orce kg in minus e o zecime in minus.....
In regulamentu de cupa(unde vei alerga) ai o greutat minima parca??ma gandeam ca poti renunta la oala roti de rezerva,si mai castigi ceva kg,si un extractor bine gandit (gen clio 3 rs).....nu dati cu pietre e duar o ideie.
Orice kg in minus insemna ceva dar cred ca pe timp trebuie sa dai macar 50kg jos ca sa se influenteze vizibil. Fiind o masina fara putere conteaza masa enorm.
Elementele aerodinamice cred ca daca sunt facute corespunzator ar putea sa ajute, desi e greu de facut o proportie intre ce aport au si cat te tin pe loc din cauza greutatii generate de masa lor.
In plus masina este o strutocamila, fiind o masina de circuit , dar cu elemente de fibra pe care le folosesc doar la coasta.
Comment
-
Originally posted by tomu View Postincearca sa scoti ceara antirugina din lonjeroane, praguri si stalpi...sunt vreo 3-4kg de ceara si pe acolo.
ar merge si aripile fata facute din fibra...
La aripi am sa te las sa experimentezi si cand ai un rezultat concret sa ni-l comunici si noua.
Originally posted by tvstar1 View Postcit costa usile di fibra?
In jur de 250 euro pe usa.
Comment
-
ce se mai aude de masinuta ? ai mai facut ceva
uite un link poate esti interesat
Its just a car ...
Comment
-
Originally posted by alex86 View PostPana la urma te-ai hotarat in 2010 unde te dai?
Sau poate reusim sa organizam noi un circuit.
Originally posted by raduprov View Postce se mai aude de masinuta ? ai mai facut ceva
uite un link poate esti interesat
http://www.loganclub.ro/forum/cupa_v...re-t18423.html
Cunosc circuitul de karting de la Arad, am mers pe el cu Kartul dar si cu masina.
Pentru karting este foarte bun in timp ce pentru masini este aparoape de zero, fiind ingust, strans si fara posibilitatea de a merge destul de repede, maxim schimbi treapta 3 pt cateva clipe si daca treci de 100km/h esti fericit.
In plus o masina setata pentru circuit veritabil sau coasta nu are decat dezavantaje, mai bine comportandu-se masinile usor de dezechilibrat gen raliu, sau masini special destinate curselor de indemnare.
Traseul este mai mult de indemnare decat de altceva.
Pt ca nu am putut citi tot poate-mi indicati si mie locul unde organizatorul ofera datele exacte, regulament...
Comment
-
Multumesc pentru intentie, dar am ajuns la o maturitate la care nu mai trebuie sa demonstrez nimic nimanui, fiind capabil sa ma si autoevaluez foarte bine.
In plus imi este foarte neclar regulamentul si forma de organizare.
Cred ca la Arad are sa fie o joaca misto, ultima data cand am fost acolo am fost in compania D-lui Staici Florin de la Timisoara si ne-am dat cu karturile si cu masinile.
Mi-ar facea placere sa veniti sa participati sau sa va uitati la competitile Legal Racing si daca nu este prea mult la cele de VTM din cadrul campionatului organizat de FRAS.
Sper sa ma descurc bine cu cei 100WBHP care-i am disponibilili acum, sau poate mai pun cativa.
Din pacate motorsportul este foarte costisitor si nu-mi permit sa consum munitie degeaba, daca asigura cineva cheltuielile : benzina, cazare, masa, asistenta, anvelope si altele pozitia mea poate fi schimbata, altfel imi cunosc veniturile si bugetele iar orice actione o hotarasc cum cred de cuvinta.
Mult success celor ce vor merge la Arad sa se distreze.
Comment
-
de ce nu folosesti un 16v ? ai obtine mai multi cai cu siguranta. cat despre fiabilitate ? sa fim seriosi.
spune mi si mie te rog unde gasesc un dyno in bucuresti. cati cai ai acuma pe masina ?Last edited by alessandro; 15 February 2010, 16:08.
Comment
-
s-a scris pe paginile din urma.
16vul nu are omologari pentru grupa la care se da elPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment