Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La viteza fabuloasa pe care o dezvolta Loganul, nu e nevoie neaparat de extractor. Pentru asta trebuie ceva teste aerodinamice
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • La multi ani!

      Originally posted by aleXpeed View Post
      Sunt curios cat cantareste portbagajul si capota originale, dupa care sa faci o comparatie cu greutatea celor din fibra + cateva impresii despre cum se simte masina dupa aceste modificari, daca se merita sau nu, in cazul tau si usile. Sarbatori fericite si sa duci proiectul la capat fara nabadai! La multi ani!!
      O parte din info le gasesti daca citesti posturile anterioare. Masa pentru capota de spate cred ca nu e trecuta dar cand voi monta am sa masor din nou.

      Originally posted by GOLAN91 View Post
      Fi sigur,orce kg in minus e o zecime in minus.....
      In regulamentu de cupa(unde vei alerga) ai o greutat minima parca??ma gandeam ca poti renunta la oala roti de rezerva,si mai castigi ceva kg,si un extractor bine gandit (gen clio 3 rs).....nu dati cu pietre e duar o ideie.
      Nu dam cu pietre dam cu o floare.
      Orice kg in minus insemna ceva dar cred ca pe timp trebuie sa dai macar 50kg jos ca sa se influenteze vizibil. Fiind o masina fara putere conteaza masa enorm.
      Elementele aerodinamice cred ca daca sunt facute corespunzator ar putea sa ajute, desi e greu de facut o proportie intre ce aport au si cat te tin pe loc din cauza greutatii generate de masa lor.

      In plus masina este o strutocamila, fiind o masina de circuit , dar cu elemente de fibra pe care le folosesc doar la coasta.
      Last edited by RACINGCODE; 1 January 2010, 10:15. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • incearca sa scoti ceara antirugina din lonjeroane, praguri si stalpi...sunt vreo 3-4kg de ceara si pe acolo.

        ar merge si aripile fata facute din fibra...

        Comment


        • cit costa usile di fibra?
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • Originally posted by tomu View Post
            incearca sa scoti ceara antirugina din lonjeroane, praguri si stalpi...sunt vreo 3-4kg de ceara si pe acolo.

            ar merge si aripile fata facute din fibra...
            Din cate am observat acest model destinat competitilor auto nu are ceara respectiva.
            La aripi am sa te las sa experimentezi si cand ai un rezultat concret sa ni-l comunici si noua.

            Originally posted by tvstar1 View Post
            cit costa usile di fibra?
            Nu are sens sa repet la nesfarsit aceleasi cifre.
            In jur de 250 euro pe usa.
            Last edited by RACINGCODE; 2 January 2010, 00:47. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Capotele finisate sunt montate pe masina. Adica are cu cca 20kg mai putin








              La usile fata se lucreaza la montarea oglinzilor.



              Comment


              • Usile din stanga sunt deja duse la vopsit iar pe dreapta sunt la reglat pe masina cu balamale, incuietori, oglina...
                Trebuie sa vina bine apoi se duc la vopsit si ulterior se vor monta ferestrele.

                Comment


                • Pana la urma te-ai hotarat in 2010 unde te dai?

                  Comment


                  • ce se mai aude de masinuta ? ai mai facut ceva
                    uite un link poate esti interesat
                    Its just a car ...

                    Comment


                    • Originally posted by alex86 View Post
                      Pana la urma te-ai hotarat in 2010 unde te dai?
                      Coasta si daca apare circuit voi fi prezent.
                      Sau poate reusim sa organizam noi un circuit.

                      Originally posted by raduprov View Post
                      ce se mai aude de masinuta ? ai mai facut ceva
                      uite un link poate esti interesat
                      http://www.loganclub.ro/forum/cupa_v...re-t18423.html
                      Am spus doua posturi mai sus care e stadiul.

                      Cunosc circuitul de karting de la Arad, am mers pe el cu Kartul dar si cu masina.
                      Pentru karting este foarte bun in timp ce pentru masini este aparoape de zero, fiind ingust, strans si fara posibilitatea de a merge destul de repede, maxim schimbi treapta 3 pt cateva clipe si daca treci de 100km/h esti fericit.
                      In plus o masina setata pentru circuit veritabil sau coasta nu are decat dezavantaje, mai bine comportandu-se masinile usor de dezechilibrat gen raliu, sau masini special destinate curselor de indemnare.
                      Traseul este mai mult de indemnare decat de altceva.
                      Pt ca nu am putut citi tot poate-mi indicati si mie locul unde organizatorul ofera datele exacte, regulament...
                      Last edited by RACINGCODE; 15 February 2010, 08:21. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment



                      • aici gasesti tot legat de Cupa VSS.Numai bine
                        http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                        Comment


                        • pai daca e de indemanare e numai bun, ne arati si noua ce poate face pilotul din tine

                          ce mai e nou la masina ? o baterie mai usoara, ceva ? stima

                          Comment


                          • Multumesc pentru intentie, dar am ajuns la o maturitate la care nu mai trebuie sa demonstrez nimic nimanui, fiind capabil sa ma si autoevaluez foarte bine.
                            In plus imi este foarte neclar regulamentul si forma de organizare.
                            Cred ca la Arad are sa fie o joaca misto, ultima data cand am fost acolo am fost in compania D-lui Staici Florin de la Timisoara si ne-am dat cu karturile si cu masinile.
                            Mi-ar facea placere sa veniti sa participati sau sa va uitati la competitile Legal Racing si daca nu este prea mult la cele de VTM din cadrul campionatului organizat de FRAS.
                            Sper sa ma descurc bine cu cei 100WBHP care-i am disponibilili acum, sau poate mai pun cativa.
                            Din pacate motorsportul este foarte costisitor si nu-mi permit sa consum munitie degeaba, daca asigura cineva cheltuielile : benzina, cazare, masa, asistenta, anvelope si altele pozitia mea poate fi schimbata, altfel imi cunosc veniturile si bugetele iar orice actione o hotarasc cum cred de cuvinta.
                            Mult success celor ce vor merge la Arad sa se distreze.

                            Comment


                            • de ce nu folosesti un 16v ? ai obtine mai multi cai cu siguranta. cat despre fiabilitate ? sa fim seriosi.

                              spune mi si mie te rog unde gasesc un dyno in bucuresti. cati cai ai acuma pe masina ?
                              Last edited by alessandro; 15 February 2010, 16:08.

                              Comment


                              • s-a scris pe paginile din urma.
                                16vul nu are omologari pentru grupa la care se da el
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google