Pompa De Injectie 1,5dci +injectoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa De Injectie 1,5dci +injectoare

    Salut baieti!
    Am observat ca toata lumea isi da cu parerea despre problemele tehnice aparute logan dar nimeni nu explica si arata clar ce se intampla de fapt!
    Eu am desfacut o pompa de dci si am facut un filmulet ca sa inteleaga toata lumea!

    O sa revin cu un film detaliat si despre injectoare!

    Plus ca filtrul de motorina dintre pompa si injectoare este in probe!!
    Pana la fabricarea de serie mai dureaza vreo luna de teste!
    Last edited by valeriuciprian; 27 October 2010, 16:53.

  • #2
    Da...interesant filmuletul...o singura completare as avea de facut...la mototarele de 65 de cai si o parte a motoarelor de 70 era un tip de pompa...iar la o parte a motoarelor de 70 si de 85 cp e alta pompa...pompa se aseamana perfect...pe dinafara...inauntru e buba lor(la primele) ...si pilitura o faceau primul tip de pompe din nastere (proiectare gresita) ...bine daca pui o motorina nasola luata de la vapor evident ca strici pompa si injectoarele.Un sfat ar fi sa alimentati dintr-o singura retea de distributie.Eu alimentez doar de la o anumita retea si am 50.200 de km fara nici cea mai mica problema.
    Asteptam filmuletul cu acel filtru.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Salutare !
      Solan felicitari pt. prezentarea pompei de inalta presiune si amanuntelor cu privire la motorina euro 2 si euro 5 pe mine nu mai convins pt. ca in europa se foloseste motorina euro 5 cu mult inainte sa apara la noi dar nu vad utilitatea filtrului de span daca susti cu tarie ca daca punem ulei la fiecare plin nu mai intampinam probleme la pompa de inalta presiune atunci aici se termina problemele noastre sau temerile noastre .

      Comment


      • #4
        In primul rand FELICITARI SOLAN pentru filmulet !


        @ gelica75 Citeste aici http://www.loganclub.ro/forum/intret...ci-t27087.html si vei vedea ca asa este .


        Eu am 115.000 Km si merge ca in prima zi . Ulei 2t ii bag de maxim o luna .
        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

        Comment


        • #5
          Filtru acela pentru span ar cam fi degeaba daca nu folositi ulei pentru ca da, va opri pilitura dar uzura pompei va creste in continuare!

          Comment


          • #6
            asta spuneam si eu punem ulei si numai avem nevoie de nici un filtru.

            Comment


            • #7
              nu le am eu cu chimia dar vin si eu cu presupusu .

              uleiul acela de 2 timpi ptr scutere nu-i gandit sa se amestece cu benzina care totusi e altceva decat diesel .

              si mai ceva hai ca un plin doua trei sigur nu se simte dar in timp gen 20 mii km oare uleiul ala cand se arde nu strica nimic la catalizator sau egr ?
              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

              Comment


              • #8
                Nu stiu daca practica de a pune ulei 2T in amestec cu motorina din rezervor este sau nu salvarea pompelor. Dar cred ca montarea unui filtru special, unul cu carcasa metalica si care sa fie apt de a rezista unei presiuni de cca 1350 cat , furnizeaza pompa de inalta , montat undeva intre pompa de injectie si acel distribuitor , sigur salveaza viata injectoarelor. Chiar daca apare uzura in pompa , si probabil nu putem face nimic in privinta asta ... salvam injectoarele cu acest filtru.
                Eu am avut in vedere chestia asta mai demult , si chiar am gasit un filtru , care este folosit in domeniul naval , dar este prea mare ca si gabarit si greu de adaptat in sistemul masini .
                O alta chestie, Solan tu sustineai in filmuletul tau , ca spanul se produce in pompa de inalta , datorita frecarii dintre rotorul canelat si tacheti pistonaselor . Nu vreau sa te contrazic , dar parerea mea este ca spanul se produce in "pompa de alimentare", adica prima pompa din pompa de injectie , mai exact la frecarea acelor palte mobile . Daca ai observat uzura apare mult mai pronuntata acolo, si in special pe latura din sesul de rotatie.
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #9
                  pentru protectie, eu pun aditiv diesel de la powerservice, dar astazi cand am intrat in rompetrol am vazut ca au un aditiv facut la vega la 13 RON pt 50l, am sa-l incerc, bine au mai multe tipuri. o sticla triunghiulara, probabil ca sunt aceeasi pe care ii baga in carburanti, stiam ca-i produc la Vega

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google