If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sa facem un sondaj cu userii de diesel de 65/70 cp sa vedem procentajul celor care au avut probleme cu injectoarele / pompa de injectie .
Specificati si numarul de km in thread . Votati doar cei cu 65/70 cp . Pentru dci 85 cp click aici Specificati si numarul de km parcursi pana acum .
267
DA
41.95%
112
NU
56.18%
150
Da,dar ma asteptam pentru ca bag motorina proasta .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
am 73.000km si din fericire nu am si nu am avut nici o problema.
am schimbat filtrul de motorina la fiecare 10.000 si am pus doar cel original. am alimentat doar de la mol si doar ocazional din alte statii peco.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Am un logan 1,5 DCI 65cp remapat,135 de mii de km fara nici o problema,am schimbat la el doar capetele de bara si distributia in afara de consumabilele care trebuie schimbate.Chiar vreau sa vad ,ca eu pe aci pe la mine tot aud de probleme la injectoare
110.000Km. Doar consumabile si capete de bara. Motorina cea mai scumpa de la MOL. Ulei ELF 5W40. Regim motor: 2000-3000 rot/min.
Cunosc un dci 65cp cu 215.000Km si la fel, nici o problema.
PS: CRISTI STREULEA m-a ajutat prin tutorialele sale sa economisesc banii de manopera la schimbarea capetelor de bara, schimbare filtru aer, polen, placute de frana. Le-am vazut pe toate, dar nu a fost inca nevoie....MULTUMIRI PUBLICE SI FELICITARI PENTRU UPLOAD-URI!
Un logan 1.5 de 65 cp la 110.000 km s-au dus injectoarele. Dupa reparatie sfatul mecanicului: mergeti de la plin la gol (pina se aprinde ledul galben), inainte de alimentare o seringa de 20 ml cu ulei 10w40, dupa aceea plinul. Se pare ca la noi motorina e cam uscata.
Si filtrul de motorina sa fie schimbat la 20.000 km cu unul original.
1.5 dCI 70CP, 70500 km, nici o problema, inafara de cele legate de drumurile noastre (capete de bara, pivoti). Am alimentat de la Petrom doi ani de zile, iar in ultimul an de la Rompetrol.
avem la servici doua de 65 si unul de 70 toate au peste 135.000 km, schimbat doar bucse, pivoti si alte piese de uzura. La injectoare sau pompa nu a fost cazul sa se umble. Pe cel de 70 este un coleg de 60 de ani care merge batraneste, pe celelalte doua le hinghereste cine are nevoie asa ca nu cred ca problema injectoarelor decedate prematur este din stilul de condus ci mai degraba din "comportamentul alimentar" - ii dai motorina proasta (cu apa sau alte impuritati) te lasa. In ceea ce priveste pompa, motorina daca are apa nu se mai face ungerea la fel de bine si incepe sa faca span (pilitura). O singura exceptie ar fi la pompa - piese cu defecte de fabricatie in interiorul acesteia.
LOGAN Ambiance1,5 DCI 2006,primul propietar,72.000 km,neschimbata distributia,fara nici un fel de problema,scimbat doar placute frana,ulei motor,filtre de ulei,aer,motorina si completat 1 data cutia cu valvolina(in 4 ani 5oo ml ELF),SERVITA cu sprint DIESEL OMV,dar intretinuta batrineste si sper ca tot omul sa ma mai tina mult si bine,cum de altfel doresc tuturor...Respect maxim pt thread!
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Abia am 23000Km, si nici o problema cu injectoarele si pompa.Alimentez numai de la Rompetrol (am card),ocazinal de la alte statii,...si Multumesc foarte mult lui Crististreulea,pentru tutorialele sale care m-au ajutat sa schimb singur filtrul de motorina si celelalte.
In rest,sa auzim de bine si drum bun.
eu am 128.000 km la bord luat loganul de nou, cu zero km, am avut prima si singura data probleme la 91.000 km cand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu si apoi deloc, am fost la garantie si mi s-a spus ca nu au nimik cu o luna inainte cand eu deja vazusem ca porneste mai dificil, si la o luna dupa garantie s-au dus de tot 2 injectoare si doua erau obosite, drept urmare le-am refacut pe toate la Pitesti la un profesionist, costul atunci 1200 lei, acum e 1400 lei , cu tot cu manopera pentru curatat rezervorul, conductele si schimb filtru de motorina. De atunci nici o problema, motorina fusese de vina, mai exact apa din motorina, acum de la reparatie folosesc doar motorina de la rompetrol efix, si cu tratament de combustibil pentru diesel de la metabond, si mi-a pornit si la frigurile de -29 grade C de asta iarna fara probleme, iar alti vecini de-ai mei se chinuiau sa porneasca benzinarele si nu reuseau.....multa bafta la km fara reparatii !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment