Probleme TURBOSUFLANTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme TURBOSUFLANTA

    Baieti,sunt tare suparata. Ieri am facut revizia la masina si am asistat si eu.... Nu ma pricep la masini dar mi s-a parut ciudat sa vad ca a curs ulei... L-am intrebat pe mecanic de ce este ud uleios pe acolo..Nu mi se pare normal sa curga ulei... Mecanicul a zis ca o sa se uite sa vada ce este... A mai chemat pe cineva si au ajuns la parerea ca este TURBOSUFLANTA... Au sters toate furtunasele si m-au chemat joi, ca sa vada ei exact daca trebuie schimbat doar un furtun sau daca trebuie schimbata turbosuflanta... Masina mea are 16.000 km.. Cum sa am probleme cu turbosuflanta????? Voi ati patit asa ceva???
    Sunt la Agnita si nu am internet.. In fiecare zi merg la o vecina sa-mi verific emailul.. O sa scriu mai rar pe forum saptamana viitoare.
    Last edited by bluee; 19 July 2008, 13:39.

  • #2
    Hai sa facem o intalnire... Din cate stiu este pe langaTargoviste... Poate infintam o data clubul asta al vostru... Eu voi fi in Vulcana Bai de azi pana vineri 25.07

    Comment


    • #3
      Originally posted by bluee View Post
      si au ajuns la parerea ca este TURBOSUFLANTA... Au sters toate furtunasele si m-au chemat joi, ca sa vada ei exact daca trebuie schimbat doar un furtun sau daca trebuie schimbata turbosuflanta....
      A patit asa si un verisor de al meu din constanta care are un dci euro 3 de 2 ani de zile si avea pierderei de ulei pe acolo,si au ajuns la concluzia cei de la rent car constanta ca ar fi turbina de vina si au inlocuito cu alta,si de atunci numai are probleme.

      Comment


      • #4
        Chiar daca e turbocompresorul stricat, se schimba pe garantie, nu iti face probleme. E foarte bine ca s-a descoperit problema la timp. Sa le zici sa se uite sa nu fie cumva ulei curs si pe la distributie.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Si mie miau schimbat la 5 mii km doar tubulatura de la turbo aveam si eu o pata de ulei
          sigpic

          Comment


          • #6
            Se poate sa fie si doar un surplus de ulei (pus intotdeauna de meseriasii din service-urile dacia "las' sa fie, ca uleiul nicicodata nu strica") si sa-l fi dat afara pe la compresor, intercooler (daca masina are asa ceva). Caz in care se curata sau se schimba tubulatura, cum zice boris si nu e nici o problema.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Masina mea iese din garantie in 11 august... Asta este motivul ptr care sunt eu disperata...Nu este vorba doar de o mica pata de ulei.. A curs mult ulei, o suprafata mare este "uda" (cam 30-40 cm patrati)... Joi o sa merg cu masina la ei..Mi-au spus sa fac cat mai multi km, ca sa-si dea ei seama daca este turbosuflanta sau doar un furtun.... MAi scriu zilele urmatoare...
              Ce ma deranjeaza este ca EU am vazut pata asta mare de ulei.....

              Comment


              • #8
                Daca nivelul de ulei motor nu scade semnificativ, nu ai de ce sa iti faci probleme. Este normal sa ai umezita tubulatura interioara de la intercooler. O turbina dusa se cunoaste dupa dara de fum de la evacuare, pierde ulei care ajunge in admisie.
                Last edited by felixb; 20 July 2008, 10:34.
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • #9
                  Originally posted by csebalyn View Post
                  Se poate sa fie si doar un surplus de ulei (pus intotdeauna de meseriasii din service-urile dacia "las' sa fie, ca uleiul nicicodata nu strica") si sa-l fi dat afara pe la compresor, intercooler (daca masina are asa ceva). Caz in care se curata sau se schimba tubulatura, cum zice boris si nu e nici o problema.
                  Cum sa dea pe la intercooler. Ala nu are nici o treaba cu sistemul de ungere. De unde sa vina ulei. De la turbina prin conducta de admisie?
                  1.5 dc

                  Comment


                  • #10
                    Vana de recirculare gaze esapament...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Csebalyn eu tot nu inteleg ce vrei sa zici
                      1.5 dc

                      Comment


                      • #12
                        Daca uleiul in surplus ajunge in evacuare, o parte din el se reintaoarce in turbina prin vana egr (recirculare gase esapament). Am vazut nenumarate situatii la vw, seat, opel, peugeot, unde intercoolerul bolborosea de ulei si toti mecanicii asa mi-au explicat. Si cam "make sense" explicatia lor
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Csebalyn dar cat ulei sa intre pe evacuare. Si mai ales doar o parte din uleiul care e pe evacuare intra la recirculare. Nu zic ca nu este posibil dar mi se pare un pic cam exagerat dar posibil in conditii " extreme"
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #14
                            N-am zis ca intra litrii de ulei sau ca e normal asa asta era explicatia de la 3 service-uri diferite pt niste pete pe intercooler/turbina/tubulatura. In 16000km bluee a avut cred, cel putin o revizie (deci doua sanse sa aibe mai mult ulei in motor decat necesar) si destul 100ml sa fie in plus, in timp 10-20ml pateaza cativa zeci de cm2...Nu zic ca asta e musai, ziceam ca poate fi o cauza si in anumite conditii explicatia sta in picioare.
                            si sincer, ii doresc lui bluee ca asta sa fie cauza petei de ulei, nu vreo defectiune tehnica.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Mai e posibilitatea sa curga pe la epurator. Daca pe acolo curge ulei, inseamna ca membrana nu e etansa si epuratorul nu isi face treaba pentru care a fost conceput si montat pe conducta de aer de la aspiratia pompei turbo, deci oricat se va sterge uleiul scurs, defectul ramane.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google