TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci nu discurile se incing, ci se acopera CU MATERIAL DE PE PLACUTE. o informatie utila care schimba datele problemei. cu toate astea, nu se produce nici un big brake kit pentru logan....inca.

    Comment


    • cum adica discurile nu se incing ? materialul de frictiune trebe sa fie depus in strat cat mai egal si uniform pe toata suprafata discului pentru ca atunci cand se incing foarte tare si apare cremenita aceasta sa fie un strat uniform pe disc

      rabdare si apare si big brake

      Comment


      • da pentru ce ma intreb trebuie "big brake" ? aveti sute de cai si nu se mai opreste caruta ?
        Si asa sunt lesinate , mai ingreunati si voi caii aia lesinati care abia ajung la roata .

        Comment


        • @alessandro, 207le nu eplapand deloc. Are un bloc de 1.6 dezvoltat cu BMW, care are performante deosebite. 120cp aspirat, 155 pe turbo sau 175 tot pe turbo, dar pe euro4. Asadar, incepand cu 1.6 VTI de 120cp, are discuri de 280mm, si discuri pe spate de 240mm, pline.

          Vezi de pompa de frana cu 4 conducte
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Pentru amatorii de frane de van, doua extrase din siteul de mai sus:
            A bigger pad means better braking, right?A bigger pad of the same compound in the same location as a smaller pad will not yield shorter stopping distances. The amount of pressure applied, pad friction coefficient, and the diameter on the rotor at which that pressure is applied, determine the torque reaction, or stopping force. A bigger pad does not apply more pressure, only the same pressure over a bigger area. Where the size of the pad matters is in terms of heat capacity and wear rate. A larger pad will absorb more initial heat (less thermal shock), and have better wear characteristics (longer pad life).
            Won't bigger caliper pistons stop better?A bigger set of caliper pistons will provide more clamping pressure on that axle, but could have a negative effect on total brake performance. If the pistons are too large for the application there will be excessive pedal travel and an adverse change in front to rear balance resulting in extended stopping distances. Also, clamping forces can easily become so strong that pre-mature lock-up will occur making brake modulation difficult.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Vorba lui Cata. Pentru ce "big brake"? Face cineva Transfarasanul in blana pe coborare?
              sigpic

              Comment


              • @einstein, citit demult site-ul... Stiu ce spune acolo, insa nu zice nimic de grosimea lu' domnu' disc

                Asadar, este absolut corect, placuta mai mare ajuta la aparitia tarzie a fadingului, la fel si discul gros. Daca discul are diametru mai mare, atunci ajuta si la distanta.


                Problema mea (nu stiu a celorlalti, dar la mine a fost problema) o reprezinta anvelopele mari, destul de performante. Atat de performante, incat sistemul de franare cu disc neventilat si placute mici a zis PAS! Prin urmare, ce am acum pe masina aduce o mica imbunatatire. Cu minim de investitie (in cazul meu). Evident, daca as participa la o competitie unde totul trebuie omoogat, atunci as trece din noou la neventilate, insa de-alea de soi, cu placute de care trebuie. Deocamdata placutele si discurile de VAN sunt ieftine, daca stii de unde sa le procuri. Fiind o masina de strada, ne gandim si la bani pana la urma.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • La tine macar e ceva diferit si pe spate. Insa la un 1,4 fara ABS si cu tamburasii aia mici pe spate (de limitator gripat nu mai zic) un set de frane din astea pe fata cam incurca lucururile cu echilibrul la franare.
                  Si ca tot vorbeam de rodat discuri si placute:
                  FAQ #2: What happens if I can't do the bed-in right away?
                  Often times, weather or other conditions can prevent one from fully bedding-in the brakes before having to drive the car. Fortunately, this is not a dire situation. If you are running new street/performance pads and rotors, remember that they are designed for the street and will slowly bed-in by themselves over time. Typically just a few stops from moderate speeds will start the bed-in process for normal driving.

                  In general, as long as the brakes are not overheated, you can drive them at normal street limits indefinitely without worrying about a formal bed-in. It's only when you get them good and hot that a fully bedded-in system becomes so important
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Despre ce echilibru de franare ar fi vorba? Ca tot fata franeaza in proportie majoritara...

                    Comment


                    • Pai una e sa franezi fata 75 la suta si alta e sa faca asta in proportie de 90 la suta, ca ajungi sa eliberezi pedala din cauza ca blochezi fata si pe spate nu ai folosit nici jumate din aderenta disponibila. Adica ajungi sa lungesti distanta de franare.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Si la un 1.4 cu abs oare difera tamburi pe spate, sau te referi ca avand abs am repartitor "electronic" ?

                        Comment


                        • Aici mai conteaza si felul in care folosesti service-ul. Adica sa faci test pe stand, sa reglezi, apoi iar sa faci stand... Eu am repartitor pe spate, si l-am reglat cum trebuie (era alandala de la garda mica la sol plus etrierii mari pe fata) cu ocazia ITP-ului
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • si la mine a fost la fel. exceptand juma' de service ce admira grozavia (dacoserv salaj). franarea fata a iesit mult peste medie. spatele cam la limita. la care nenea imi spune ca nici prestige-ul nu are frane asa bune

                            Comment


                            • Ai citit asta (http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=500) si asta (http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=476) ?

                              Daca esti pe gume mediocre de 185 nu ai facut nicio combinatie, tot in distanta aia te opresti la frana "blana". Repet, alt etrier si placute mai mari iti iei in ultima faza, dupa ce ai alte discuri rezistente si ventilate bine, lichid de frana de top, cauciucuri premium, altfel e vax albina. Pacat ca nu am ca ti-as arata ca un sistem ca asta : Discuri 259mm ventilate + perforate Zimmermann, placute Ferodo Premier / DS, lichid frana Motul Racing si 4 cauciucuri din gama premium (pe la 100E bucata) ar da clasa etrierului de VAN.

                              Plus ca nu am vazut pe nimeni sa faca upgrade la tambur si sa puna unul mai mare (parca VAN-ul ii are mai mari cu 1"), pe spate fiind suficienta aderenta pentru un upgrade.
                              Last edited by Shakar; 13 September 2011, 16:17.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Shakar nu trebuie anvelopa 100 euro ca sa fie f buna. (Toyo proxest1r e cam 60 eur 195/50/15)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google