Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ete na. coboara transfagarasanul cu 1.4 laureat (si 3 persoane) si franeaza de urgenta in caz de ceva. pe pariu ca distanta e mai mare? si la mine la ITP s-au mirat mesterii, apoi au intrebat de unde-s etrierii culmea, e perfect legal, fiindca au mai fost montati pe Dacia, fie ea si van.

    Comment


    • Originally posted by o8MeLC View Post
      Ugrade pentru cei care care folosesc masina sportiv.

      Pentru un mers normal (din punctul meu de vedere) este total degeaba si asta nu poate nimeni sa imi schimbe. Atat timp cat nu am avut niciodata frana ineficienta mi se pare absurd sa spun ca o alta frana ar putea face ceva mai bine.
      deci tu nu mergi sportiv ....tu vrei sa demonstrezi ca cei care modifica masini sant prosti si baga bani degeaba .....si nu au nici un beneficiu din punctul tau de vedere nici o suspensie nu e buna nici frane etc ,doar sa ai putere sub capoata .....
      Last edited by lau911; 22 November 2011, 21:38.
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Originally posted by razvanamza View Post
        ete na. coboara transfagarasanul cu 1.4 laureat (si 3 persoane) si franeaza de urgenta in caz de ceva. pe pariu ca distanta e mai mare? si la mine la ITP s-au mirat mesterii, apoi au intrebat de unde-s etrierii culmea, e perfect legal, fiindca au mai fost montati pe Dacia, fie ea si van.
        eu am coborat Grossglockner ul cu frane stock in regim de accelarare si frana. nu am avut nici cela mai mic fading.

        Comment


        • Fading-ul ala nu apare asa simplu. Sunt multe variabile ca: placutele, lichidul de frana, discul. De multe ori, fadingul este o consecinta directa a placutelor si exista pe Google foarte multa informatie despre asta. Sistemul stock de pe Logan, nu-l poti invinui ca nu este decent. Problema e cand pui chinezarii si din repartitia proasta a maselor pe punti.
          Poti sa-i pui si frane de Porsche, cat timp greutatea masini, impulsul si aderenta anvelopelor nu-s de Porsche, ori blochezi rotile mai repede, ori intra ABS-ul mai repede.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • explica le si astora de mai sus da ia ti armura, scut, casca ceva ca or sa zboare pietre la greu. punand suspensie sport care imbunatatesc raspunsul si aderenta anvelopelor se obtine din start o frana mai buna ca o pereche de etrieri de van

            fadingul cred ca apare mai frecvent din cauza lichidului de frana care fierbe. cu placute si discuri de cea mai buna calitate ramai in 2 minute fara frane.

            imi plac cel mai mult astia cu frane de van care pun lichid Dacia. anuleaza din start avantajul acelor frane. rezistenta la fading
            Last edited by alessandro; 22 November 2011, 23:20.

            Comment


            • eu am te sl4, parca. foarte bun. recunosc, suspensia ajuta mult.

              Comment


              • dar stii sa ne explici de ce ajuta suspensia la franare?

                Comment


                • chiar daca suna cam aiurea cum ai intrebat, nu e nici un secret. masina cu arcuri si amortizoare mai tari nu va salta de bot cand franezi, nu va ridica spatele la fel de mult, apasarea pe drum fiind pastrata mai bine. pe cutia amortizoarelor monroe chiar este desenat!!! faptul ca un amortizor nou reduce distanta de franare datorita reducerii balansului.

                  Comment


                  • Originally posted by razvanamza View Post
                    ete na. coboara transfagarasanul cu 1.4 laureat (si 3 persoane) si franeaza de urgenta in caz de ceva. pe pariu ca distanta e mai mare? si la mine la ITP s-au mirat mesterii, apoi au intrebat de unde-s etrierii culmea, e perfect legal, fiindca au mai fost montati pe Dacia, fie ea si van.
                    Am coborat cu 1,6 ambition si 4 persoane fara probleme. Jos puteam sa pun mana pe disc. In fine, trebuie sa stii sa si conduci.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by cos_min_i View Post
                      dar stii sa ne explici de ce ajuta suspensia la franare?
                      de cand apesi frana botul se lasa iar de cand incepe sa coboare pana apasa pe gume trec cateva sutimi de secunda.

                      fara apasare aderenta este scazuta deci si eficienta franarii este scazuta. suspensia sport transmite instant impulsul si transferul de mase la gume. nici nu mai intra ABS ul asa repede.

                      la mine cum am dat tare in pedala la orice viteza intra ABS ul si nu mai scap de el. pana la 10 kmh

                      Comment


                      • mai ai nitzica rabdare.

                        Comment


                        • @ ionr5 nu stiu cum sta treaba cu aerisitul grupului hidraulic. stiu doar ca se face cu clip ul.

                          Comment


                          • Ce ti-e si cu tehnologia moderna... S-a tot vorbit pe aici de aerisirea franelor si s-a uitat cu totul de blocul hidraulic ABS...

                            Si la simpla aerisire a franelor e nevoie de computer/CLIP, sau doar cand se schimba tot lichidul si raman instalatia goala?

                            Comment


                            • dsign nu are ABS. se face aerisirea normala.

                              am intelec ca prin grupul hidraulic pot ramane bule de aer la aerisire si nu e bine. nu va mai functiona corect. ceea ce s a intamplat si la mine.
                              am vorbit cu un domn de la renault si i am explicat. mi a zis ca sunt doua cauze : ori lichidul RBF 660 care nu prea este indicat pentru ABS ul Bosch; sau aerisirea incorecta.
                              mi a zis ca vorbesc prostii cu soft agresiv la ABS si alte tampenii. aerisire ca la carte, anvelope premium si o sa mearga ceas

                              mi se pare un pic ciudat. are si dsign dreptate. avem acum alta gaselinta despre care vorbim 2 luni. bine...nu cred ca dauneaza cu nimic

                              Comment


                              • In ceea ce priveste sistemul de franare, pe masinile echipate cu ABS, se stie faptul ca lichidul de frana este supus unor solicitari suplimentare,temperaturi mai mari de lucru fata de un sistem non ABS.Ar trebui sa stim ca lichidul de frana are proprietatea de a asorbi apa(higroscopic) din aerul atmosferic; in aceste conditii aceasta poate sa fiarba ducand la formarea bulelor de gaz si implicit la scaderea eficacitatii franelor.
                                De aceea este indicat sa se respecte intervalul la care se inlocuieste acest lichid si cel mai important , utilizarea celui cu temperaturi de fierbere cat mai ridicate(150-180grade)
                                Last edited by IancuMIC; 27 November 2011, 12:47.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google