If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pe ale mele le-am reparat la Endor Diesel din Buzau - au licenta de la Delphi pentru astfel de reparatii, deci totul a fost facut profesional cu tot cu generare de cod. am dat 460lei de injector
Mai bine mai adaugai 240 lei de injector si le cumparai noi...
Mie mi-au cazut injectoarele de doua ori ,am maritat-o cu 3500 de euro!Acum ma gindesc la o masina adevarata ,bineinteles noua...
Last edited by D.Vali; 18 December 2011, 15:44.
Reason: Automerged Doublepost
Vai soarta noastra a celor cu 1,5dci euro3.Cad injectoarele la greu.Cauza?Motorina euro5 nu mai are aceiasi grasime ca cea euro 3 si atunci pompa de inalta nu mai are ungerea necesara si produce pilitura care distruge injectoarele.O posibilitate ar fi sa adaugati cate 30 de grame ulei de motor in 2 timpi la 10 litri de motorina, modificarea suportului filtrului de motorina si bagat filtru euro 4.care filtreaza mai bine motorina si in ultimul rand bagat in rezervor niste magneti, doar cei albi de la sursele de calculator, cei negri se dizolva in motorina.Cam atat si prelungim calvarul.
eu am cu el 60 de mii euro 4 ,motorina numai de la rompetrol si merge de baraie,cand va aud ce vb de injectoare ma iau de cap...sper sa nu patesc ca voi.....numai de bine
Vai soarta noastra a celor cu 1,5dci euro3.Cad injectoarele la greu.Cauza?Motorina euro5 nu mai are aceiasi grasime ca cea euro 3 si atunci pompa de inalta nu mai are ungerea necesara si produce pilitura care distruge injectoarele.O posibilitate ar fi sa adaugati cate 30 de grame ulei de motor in 2 timpi la 10 litri de motorina, modificarea suportului filtrului de motorina si bagat filtru euro 4.care filtreaza mai bine motorina si in ultimul rand bagat in rezervor niste magneti, doar cei albi de la sursele de calculator, cei negri se dizolva in motorina.Cam atat si prelungim calvarul.
Ce pilitura sa produca pompa?!?! ai desfacut vreodata o pompa de injectie?!?!Pompa nu are cum sa produca pilitura decat daca bagi nisip in motorina!! Terminati cu prostia asta (produce pilitura); desfa o pompa si mai vorbim dupa! Pompa+injectoare+turbina se defecteaza pentru ca sunt piese sub presiune si sunt facute din materiale de proasta calitate (la turci). Nu poti pune un popor care de secole produce baclava si rahat turcesc sa fabrice masini!!! Trebuie sa ai o traditie in asa ceva; o traditie in studiul materialelor; laboratoare de analiza spectrometrica; industrie extractiva pentru metale feroase si neferoase; niste combinate siderurgice.....turcii ce naiba au?!?!?!
Bine eu va scriu din postura detinatorului de clio 1.5dci (cel mai varza motor)!!
am incercat acest lucru ! nu are nici un efect ! cat este rece nu scoate dar cand se incalzeste incepe sa scoata, cineva mi-a spus ca ar fi de vina injectorele . La turatii de peste 3000 ture dispare fumul partial
Schimba turbina!! pierde ulei pe la segmentii de la ax; ulei ce ajunge in admisie(camera de ardere); de aici rezulta fum alb; daca mai mergi asa cu ea patesti ce am patit eu: piston topit; uleiul ars se depune pe injectoare formand calamina si obtureaza cele 4 orificii pe unde pulverizeaza motorina; daca motorina nu mai este pulverizata (pisa) risti ca la turatii mari de la 3000rot/min in sus sa topesti pistoanele; asta e!!! buuuuuun motor ) Sfatul meu e sa treci pe benzina asta voi face si eu cat de curand; ii pun gaz si ies mai ieftin decat motorina; al 2-lea avantaj nu am turbina si pompa de inalta; ce-mai motorul pe benzina e de 1000 de ori mai fiabil!
Last edited by un nimeni; 19 December 2011, 20:15.
Reason: Automerged Doublepost
eu am cu el 60 de mii euro 4 ,motorina numai de la rompetrol si merge de baraie,cand va aud ce vb de injectoare ma iau de cap...sper sa nu patesc ca voi.....numai de bine
Ce pilitura sa produca pompa?!?! ai desfacut vreodata o pompa de injectie?!?!Pompa nu are cum sa produca pilitura decat daca bagi nisip in motorina!! Terminati cu prostia asta (produce pilitura); desfa o pompa si mai vorbim dupa! Pompa+injectoare+turbina se defecteaza pentru ca sunt piese sub presiune si sunt facute din materiale de proasta calitate (la turci). Nu poti pune un popor care de secole produce baclava si rahat turcesc sa fabrice masini!!! Trebuie sa ai o traditie in asa ceva; o traditie in studiul materialelor; laboratoare de analiza spectrometrica; industrie extractiva pentru metale feroase si neferoase; niste combinate siderurgice.....turcii ce naiba au?!?!?!
Bine eu va scriu din postura detinatorului de clio 1.5dci (cel mai varza motor)!!
Schimba turbina!! pierde ulei pe la segmentii de la ax; ulei ce ajunge in admisie(camera de ardere); de aici rezulta fum alb; daca mai mergi asa cu ea patesti ce am patit eu: piston topit; uleiul ars se depune pe injectoare formand calamina si obtureaza cele 4 orificii pe unde pulverizeaza motorina; daca motorina nu mai este pulverizata (pisa) risti ca la turatii mari de la 3000rot/min in sus sa topesti pistoanele; asta e!!! buuuuuun motor ) Sfatul meu e sa treci pe benzina asta voi face si eu cat de curand; ii pun gaz si ies mai ieftin decat motorina; al 2-lea avantaj nu am turbina si pompa de inalta; ce-mai motorul pe benzina e de 1000 de ori mai fiabil!
Si cum faci?Schimbi masina?Nu mai cumpara nimeni logan pe motorina.Nici la dezmembrari nu mai vor.
Mai am o problema sa va spun.M-a lasat turbina la 84000km.Am luat una de la Cluj cu 1700ron, am montat-o la un mecanic dar nu am putere la motor si scoate fum negru.Cei de la Dacia Constanta mi-au spus ca er fi axul turbinei mai greu, ceea ce nu cred.Am fost pana in Bulgaria si un mecanic de acolo mi-a spus ca prinde pe undeva aer fals.A mai patit cineva asaPareri?
Last edited by ghebr; 19 December 2011, 20:52.
Reason: Automerged Doublepost
Ce pilitura sa produca pompa?!?! ai desfacut vreodata o pompa de injectie?!?!Pompa nu are cum sa produca pilitura decat daca bagi nisip in motorina!! Terminati cu prostia asta (produce pilitura); desfa o pompa si mai vorbim dupa! Pompa+injectoare+turbina se defecteaza pentru ca sunt piese sub presiune si sunt facute din materiale de proasta calitate (la turci). Nu poti pune un popor care de secole produce baclava si rahat turcesc sa fabrice masini!!! Trebuie sa ai o traditie in asa ceva; o traditie in studiul materialelor; laboratoare de analiza spectrometrica; industrie extractiva pentru metale feroase si neferoase; niste combinate siderurgice.....turcii ce naiba au?!?!?!
Bine eu va scriu din postura detinatorului de clio 1.5dci (cel mai varza motor)!!
Schimba turbina!! pierde ulei pe la segmentii de la ax; ulei ce ajunge in admisie(camera de ardere); de aici rezulta fum alb; daca mai mergi asa cu ea patesti ce am patit eu: piston topit; uleiul ars se depune pe injectoare formand calamina si obtureaza cele 4 orificii pe unde pulverizeaza motorina; daca motorina nu mai este pulverizata (pisa) risti ca la turatii mari de la 3000rot/min in sus sa topesti pistoanele; asta e!!! buuuuuun motor ) Sfatul meu e sa treci pe benzina asta voi face si eu cat de curand; ii pun gaz si ies mai ieftin decat motorina; al 2-lea avantaj nu am turbina si pompa de inalta; ce-mai motorul pe benzina e de 1000 de ori mai fiabil!
Turcii fabrica Mercedes Atego si Actros.Si au si doua laminoare la Borcelik si Yucel
sal... va spun din proprie experienta ca am doua masini cu acest motor magnific 1.5 dci (logan si megane) si stiu in mare parte care e treaba cu ele..
1. ori ce ai face viata injectoarelor e intre 50.000 si 70.000 km
2. se gasesc supape de retur care se inlocuesc si costa 160 lei cele unguresti si 190 lei cele originale , nu sunt greu de schimbat si nu necesita "codare" sau calibrare.
3. dar daca nu folositi filtru ORIGINAL delphi se pot strica si in 10.000 km deoarece filtrele low cost filtreaza cam 20-30% din impuritati pe cand cel original 80-90 % din impuritati.
Eu am schimbat la megane acele supape si am pus filtru de motorina original, au trecut 2 ani si nu am nici o problema cu injectoarele si am bagat mai mult motorina la GALEATA.
Am schimbat la logan supapele si am pus filtru ieftin si s-au stricat iarasi cam in 15.000 km. daca puneam filtru original duceau linistit 50.000 km.
Puneti filtre originale de motorina si o sa va tzina mai mult injectoarele ....
Ce pilitura sa produca pompa?!?! ai desfacut vreodata o pompa de injectie?!?!Pompa nu are cum sa produca pilitura decat daca bagi nisip in motorina!! Terminati cu prostia asta (produce pilitura); desfa o pompa si mai vorbim dupa! Pompa+injectoare+turbina se defecteaza pentru ca sunt piese sub presiune si sunt facute din materiale de proasta calitate (la turci). Nu poti pune un popor care de secole produce baclava si rahat turcesc sa fabrice masini!!! Trebuie sa ai o traditie in asa ceva; o traditie in studiul materialelor; laboratoare de analiza spectrometrica; industrie extractiva pentru metale feroase si neferoase; niste combinate siderurgice.....turcii ce naiba au?!?!?!
Bine eu va scriu din postura detinatorului de clio 1.5dci (cel mai varza motor)!!
Schimba turbina!! pierde ulei pe la segmentii de la ax; ulei ce ajunge in admisie(camera de ardere); de aici rezulta fum alb; daca mai mergi asa cu ea patesti ce am patit eu: piston topit; uleiul ars se depune pe injectoare formand calamina si obtureaza cele 4 orificii pe unde pulverizeaza motorina; daca motorina nu mai este pulverizata (pisa) risti ca la turatii mari de la 3000rot/min in sus sa topesti pistoanele; asta e!!! buuuuuun motor ) Sfatul meu e sa treci pe benzina asta voi face si eu cat de curand; ii pun gaz si ies mai ieftin decat motorina; al 2-lea avantaj nu am turbina si pompa de inalta; ce-mai motorul pe benzina e de 1000 de ori mai fiabil!
Apropo, daca te documentai putin, vedeai ca in Turcia nu se asambleaza niciun montor 1.5 dci. Toate sunt facute in Spania la valladolid.
s
2. se gasesc supape de retur care se inlocuesc si costa 160 lei cele unguresti si 190 lei cele originale , nu sunt greu de schimbat si nu necesita "codare" sau calibrare.
....
Prezinta cazul, nu arunca un post doar de dragul de a scrie, la modul general.
Ce s-a intamplat, concret, ce gen de defectiune ai intampinat cu injectoarele, incidenta lor, gradul de revenire a defectului.
Scopul este de a invata unii de la altii, prin aceste situatii, daca este posibil.
Se stie ca la Euro 3 au fost muuult mai frecvente aceste cazuri de defectiuni ale injectoarelor, din relatarile punctuale ale celor patiti.
Asadar: ce of ai avut cu ele?
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Omule iti dau cuvintul meu de onoare ,i-am dat cea mai scumpa motorina,numai filtre originale(filtru motorina schimbat ,atentie la 10000km.),ulei Castrol Magnatec diesel...dar degeaba...daca nu i-am dat lapte de cuc!
Aveam 86000 km.cind mi-au cazut,dupa care am mai facut in jur de 47000km.Acum a inceput sa faca iar figuri la pornire,o sa merg luni sau marti sa le verific la reprezentanta sa fiu sigur.Tot discutind cu unu cu altul,am inteles ca este obligatoriu la reconditionarea injectoarelor si reconditionarea pompei de injectie.
Fuse si se duse in 23 octombrie...
Last edited by 77sky; 22 December 2011, 20:12.
Reason: Automerged Doublepost
Eu cred ca sistemul asta delphi, cu care este dotat 1,5 dci, american se spune...adica ce experienta au in domeniu, astia din sua, in diesel fata de bosch, siemens sau alte fime...sunt un mare rateu!!!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment