Dci 70cp Nu Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dci 70cp Nu Porneste

    Salut. Am un logan dci 70cp, de cateva ori mi-a facut figura ca nu a vrut sa porneasca dar numai cand a fost rece motorul. Cineva mi-a spus ca a patit la fel si ca i se bloca capul rotativ al pompei de injectie, mi-a zis sa lovesc usor pompa de injectie si sa incerc sa o pornesc...faza e ca asa a pornit si deja mi s-a intmplat de doua ori treaba asta si dupa ce am lovit usor pompa a pornit la sfert. Masina are 77 mii km , reviziile au fost facute la fiecare 10 mii si am pus filtre de origine, iar motorina numai de la pompa , de obicei am bagat motorina aditivata... Aveti idee ce ar putea fi? A mai patiti cineva asa ceva? Multumesc anticipat!

  • #2
    nu am inteles ceva: intii ai dat la automat apoi ai coborit si lovit pompa, dupa care iar automat si pornit la sfert sau,
    cineva dadea continuu la automat si tu ai lovit pompa in acel timp si a pornit la sfert?

    si daca se poate sa-ti spuna acel prieten cum adica se blocheaza capul rotativ si tu totusi mai poti sa dai la automat?

    Comment


    • #3
      pentru meggeo82

      scuze daca nu am fost explicit. deci: am dat la automat (nu a pornit) apoi am coborat si am lovit usor pompa cat sa-i deblochez capul rotativ de inalta presiune (asa mi-a zis tipul respectiv) dupa care am dat din nou la automat si a pornit la sfert. Ce ma deranjeaza pe mine este ca masina are doar 77 mii km ....

      Comment


      • #4
        Ti se blocheaza pompa de inalta, din cauza "calitatii" motorinei (mai precis a aditivilor din aceasta). Solutia este demontarea si curatarea, de cineva cu experienta in domeniu. Costul este in jur de 200 lei. Succes !
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • #5
          pentru fratello

          Multumesc frumos fratello. Cand o sa am banii necesari am sa ma duc cu ea in service si am sa revin cu amanunte legat de problema...desi eu nu cred ca e din cauza motorinei pentru ca am doi cumnati , unul are toyota avensis si celalalt are octavia , ambele diesel si toti am alimentat cu aceasi motorina, dece am patit doar eu?....deocamdata raman la parerea mea ca pompele delphi lasa mult de dorit si este pacat ca renault nu schimba producatorul de pompe...

          Comment


          • #6
            UPgradarea (sau degradarea ?) motorinei la o noua norma de poluare a insemnat adaugarea de bio-diesel (si cresterea nesimtita a pretului). Pompele DELPHI, pe langa faptul ca sunt proaste din conceptie, sunt foarte sensibile la noile ingrediente... Am si eu tot Logan diesel si am citit (cat am putut de) mult despre problemele legate de injectoare, pompa, s.a.m.d... Concluzia mea este ca sunt 2 factori care duc la defecte : proiectarea defectuoasa a pompei + calitatea motorinei.
            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

            Comment


            • #7
              Am demontat o pompa de injectie DELPHI,uzura de unde provine acea pilitura, este din acele placute,aratate de SOLAN intrun filmulet pe acest forum,uzura placutelor pare identica cu ce am vazut in filmulet,anularea acelui mecanism de alimentare si inlocuirea cu o electropompa montata intre filtru si pompa inj. pe conducta,ar fi osolutie buna,insa nu sunt inca lamurit cu blocarea surplusului din pompa, eu cred ca surplusul trebuie lasat asa cum este.

              Comment


              • #8
                Pina la urma tot la o pompa noua se va ajunge.O spun din proprie experienta.

                Comment


                • #9
                  Daca pilitura provine NUMAI din partea de joasa presiune (astept informatii pertinente din partea unui specialist in repararea pompelor de injectie DELPHI), desi nu am (inca ?!) probleme cu masina mea, la cei 30 kkm, cat de curand ma apuc de modificat : bag o pompa de benzina de 1.6 mpi in rezervor, anulez "spanuitoarea" si vad ce iese . Mai bine investesc acum 200 euro decat mai tarziu 2000 ...
                  Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                  Comment


                  • #10
                    Fratello vrei sai lasi fara piine,ei din asta traiesc .

                    Comment


                    • #11
                      la mine concluzia este ca nu stiu daca sa-mi para rau ca am achizitionat aceasta masina... in afara de aceasta problema la pompa nu am avut nici un incident in 77 de mii km, nu am schimbat nici macar un surub la ea...stau si ma gandesc ca daca as mai fi in situatia de acum 5 ani jumate (sa-mi cumpar o masina noua) nu cred ca am ce alege pentru ca la pretul loganului nu mai este nimic, asa ca tot asta ramane plus ca eu ma gandesc si la costurile de intretinere (la logan sunt cele mai ieftine). Diesel-ul meu a fost 9500 de eur, desi pare f scumpa pentru ce ofera nici un alt producator nu-ti da diesel la acest pret . Acum versiunea mea costa 8600 eur, m-am uitat la alte marci si nu am gasit diesel la acest pret. nici macar la 10 000 nu am gasit (poate exista si nu am observat). eu).

                      Zlate spune-mi, te rog, cat te-a costat pompa si cat a fost manopera si daca ai facut-o la dacia. Multumesc

                      Fratello nu vreau sa te contrazic pentru ca este subiectiva problema cu compozitia motorinei care ar strica pompele din cauza normelor de mediu care i=au schimbat reteta. Dar daca este asa cum zici tu nu ar trebui sa fie afectate toate pompele de motorina (ma refer la marci)? Eu zic ca este numai vina pompei delphi. Ce nu inteleg este faptul ca ei tot contnua sa produca acest tip de pompa desi , banuiesc ca si-au dat seama ca sunt f proaste, chiar nu au fost in stare sa proiesteze alta pompa?....(mai ales ca se fac f multe unitati diesel la dacia pitesti). Este doar o parere (o discutie), nu vreau sa integi gresit comentariul meu... multumesc
                      Last edited by jamo; 24 December 2011, 21:02. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        N-am de ce sa ma supar...
                        Am spus : "Concluzia mea este ca sunt 2 factori care duc la defecte : proiectarea defectuoasa a pompei + calitatea motorinei."
                        Deci nu motorina in sine, ci combinatia dintre o pompa proasta si motorina euro5.

                        TUTUROR, CRĂCIUN FERICIT !!!
                        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                        Comment


                        • #13
                          Zlate spune-mi, te rog, cat te-a costat pompa si cat a fost manopera si daca ai facut-o la dacia. Multumesc
                          Ma ocum cu asa ceva si stiu despre ce este vb.O pompa noua costa in jur de 2200 lei.
                          Craciun fericit la toti forumistii.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Fratello View Post
                            Daca pilitura provine NUMAI din partea de joasa presiune (astept informatii pertinente din partea unui specialist in repararea pompelor de injectie DELPHI), desi nu am (inca ?!) probleme cu masina mea, la cei 30 kkm, cat de curand ma apuc de modificat : bag o pompa de benzina de 1.6 mpi in rezervor, anulez "spanuitoarea" si vad ce iese . Mai bine investesc acum 200 euro decat mai tarziu 2000 ...

                            Eu zic ca mai bine baga motorina buna si cu siguranta nu o sa ai probleme. Poza vorbeste de la sine......... (apropo, nicio problema la pompa de inalta, doar ca pe la 350.000Km a inlocuit toate injectoarele). Iti recomand sa nu faci modificarea. Pilitura nu provine de la partea de joasa, ci de la partea de inalta, mai precis de la rolele cilindrice ce intra in contact cu cama interioara in forma de patrat.


                            Masina este un MCV de 85 CP din 2008.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Am o pompa acasa, cu aceasta problema. Masina nu pornea la rece. Am demontat-o. Credeti-ma, pompa era impecabila la interior. Doar ca datorita motorinei proaste, (parafina, sulf...etc) se blocheaza supapele de la partea de inalta. Am sa o demontez iar (doar partea de inalta, si o sa ma uit la supape.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google