If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am facut testul cu clasic pentru verificare a injectoarelor-diferenta mica!
am schimbat o singura bujie care nu este la fel cu celelalte.
cu distributia nu ma pot pronunta deoarece nu am schimbat-o.
am pornit masina si cu spreiul! a pornit mai greu
@costel31: nu are treaba schimbarea kitului de distributie cu pornirea....decat in cazul in care sare un dinte, caz in care nici nu mai trage motorul cum trebuie...(caz extrem de rar intalnit, nu cred ca e cazul tau la 68.000Km, am mers ca boul 126.630Km cu distributia neschimbata)...
Am mai postat, dar acum am 127.000Km, motorina EVO DIESEL de la MOL, fara aditivi, fara probleme.
Buuun, am hotarat sa ma apuc si de remedierea problemei cu pornirea. Si inca nu am rezolvat dar cred ca am aflat unde este problema. Ideea e ca acum porneste intre 1-3 chei. Cel mai bine porneste dimineata, de cele mai multe ori o ia de la prima cheie. Situatia s-a imbunatatit dupa ce am schimbat bujiile dar nu cu mult. Pana la urma se pare ca problema este din calculatorul masinii. Am inteles ca trebuie sa merg cu ea la diagnoza (e vreo 30 de lei) si apoi imi vor zice baietii cat o sa ma coste si repararea calculatorului. Cand o sa am vesti revin cu un post. Daca stie careva si care ar fi costul acestei reparatii astept un pm. Multam fain si toate cele bune!
@UnDeR: Cum ai rezolvat cu scurgerea de la compresorul pentru AC?
Cel mai simplu e sa mergi la un service autorizat. Problema cu pornirea poate fi din injectoare, pompa de injectie, de bujii nu poate fi vorba acuma (vara) sau daca porneste la rece si la cald nu mai vrea, uita-te pe Thread-ul de senzor de turatie ( ai si poza unde gaseti senzorul pe volanta si cum arata).....Unii au curatat acel senzor, un coleg de-al meu la fel, acum porneste f bine...Nu dureaza mult sa verifici. Nu cred ca e calculatorul de injectie, ala ori merge, ori nu mai merge....Plus ca e ca la PC, nu prea repari placa de baza.....
Last edited by LoganPetre; 22 July 2011, 10:41.
Reason: Automerged Doublepost
@UnDeR: Cum ai rezolvat cu scurgerea de la compresorul pentru AC?
Am un mecanic personal care a stiut rapid ce sa-i faca. Mai exact a schimbat niste garnituri (nu stiu denumirea exacta) care faceau legatura intre compresor si tevi. O treaba destul de simpla si rapid de efectuat. El mi le-a pus second hand, le-a gasit pe la el prin garaj dar am inteles ca sunt foarte greu de gasit pe piata. Mi-a zis ca a cautat apoi pentru altcineva sa cumpere noi si nu a gasit. Costul reparatiei... vreo 30 de lei. Daca ai nevoie de un mecanic bun si mai ieftin ti-l pot recomanda cu caldura. Face orice baiatul in afara de vopsitorie.
Cu injectoarele sigur nu e problema pentru ca le-am verificat si sunt toate ok. Legat de pompa de injectie... nu stiu ce sa zic. O sa ma uit dupa acel thread si o sa incerc sa pun in aplicare.
Multumesc! Imi e greu sa ajung la Bucuresti (200Km) pentru service. Imi cam repar eu masina, atat cat pot....Credeam ca ai avut probleme la o garnitura de la compresor, dar de fapt ai avut probleme la o garnitura de la o conducta ce era conectata de compresor...Eu am schimbat toate conductele de AC:
1.5dci 2007>45000 . am alimentat la inceput 5000 din peco si restul de 40000 din sursa proprie(bidon)dar cu palnie cu sita de apa, si am facut itp de doua ori la rar grivita si noxe ok din prima
1,5dci, 70cp cu 82 000 km la bord fara probleme deosebite la pompa sau injectoare. La relantiu, motorul se cam tureaza singur atat ca sa miste acul turometrul cam 2mm. Am pus magnet in rezervor si rezultatul dupa 10 000 km ma pune pe ganduri. Magnetii (sunt 2) i-am pus unul mai mare in interiorul sorbului(se vede forma lui dupa cum e asezata pilitura in poze) si unul mai mic pe exterior. Pentru cine e curios magnetii sunt de la HDD-uri.
nu ati inteles pana acum ca nu va ajuta nimic , nici un magnet , nici un filtru pus in plus . problema e strict intre pompa si injectoare , daca pompa da pilitura o da direct in injectoare nu inteleg de ce tot va agitati cu magneti si filtre si supape etc...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment