Logan Cu Pretentii!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by PrEsTiGe View Post
    am vazut intr-un loc cu 900 lei si garantie daca se poate da site-u/numele magazinului o sa-l dau...cu montaju este mai greu cred...
    Eu iti sugerez sa te mai documentezi un pic........o astfel de alarma tip pager cu pornire motor, porneste de la 350ron in sus.. Majoritatea au pe ele 3 canale, dar sunt si cu 5. MOdalitatea de legare pornire motor, se face cu sa fara optiunea de cutie automata....adica are o chestie ( nu stiu sa spun exact,depinde si de alarma), ca daca e in viteza,sa nu e trasa frana de mana, nu porneste.
    Inca ceva.....partea faina e ca poti lega aeroterma pe un canal separat, astfel incat dupa pornirea motorului, sa porneasca si ventilatorul, chiar daca el este pe o treapta de viteza.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #17
      --sunt dipozitize asigurare punct neutru pt cutii manuale ,module by -pass pt cip din cheia de contact;
      --3 canale au ragaliile astea de chei briceag;astea cu pager au minim 4 si max 6

      Comment


      • #18
        bun eu vorbesc de ceva de calitate nu de orice NO NAME...ceva care chiar isi merita banii are foarte multe moduri /setari inchidere geam din telecomanda(electrice/pornire motor/oprire pornire aer conditionat oprire poate fi setata sa stea motorul pornit doar 5 minute/10 si dupa sa se opreasca automat si multe altele corectez pretul 600 lei nu se mai gaseste in magazinul care am zis...
        MY CLA

        Comment


        • #19
          Vrei de calitate, ia Viper... Eu am avut wintec parca.

          Comment


          • #20
            Eu am un Thunder CA 203 pe care am dat 290 lei de la alfaromtrans + 70 lei montajul.Motorul sta pornit 10 minute dupa care se opreste automat.O poti porni din nou din cheie sau nu.
            Daca e in viteza nu porneste, de fapt procedeul pt a o porni din telecomanda este urmatorul:cu motorul pornit si schimbatorul pe liber tragi frana de mana, iei contactul, scoti cheia, timp in care motorul inca merge si se opreste abia dupa ce inchizi toate usile.
            Ca sa functioneze cip-ul de la a 2-a cheie a fost montat undeva la contact.
            Se poate customiza cu senzor de perimetru, sa inchida geamurile electrice la armare, modulele costa extra.
            Eu n-am luat-o de fite, am luat-o ca tot romanu' dupa ce mi-au spart-o hotii .Vroiam o alarma cu pager la un pret bun, acum ca a avut si pornire motor....
            E utila iarna pt ca iti dezgheatza parbrizul, pacat ca dezaburirea luneta la logan nu e ca la solenza cu buton d'ala stil intrerupator sa-l poti lasa on .
            Last edited by Il Dottore; 22 January 2012, 14:52.

            Comment


            • #21
              din ce ne zici tu acolo ala e turbo timer nu porninre motor din telecomanda;
              cu luneta o poti face sa stea on cat vrei tu pe barba ta daca se strica ceva ;

              Comment


              • #22
                eu am explicat care e procedeul la mine, la alte modele de alarma presupun ca difera.
                normal ca este pornire motor din telecomanda ca doar de acolo se face nu?

                Comment


                • #23
                  procedeul explicat de tine e cel de activare turbo timer nu ponire motor din telecomanda,faci confuzie
                  pt pornire motor din telecomanda ai butoane care fac treaba asta

                  Comment


                  • #24
                    Nu stiu cum e...ideea e ca apas pe un buton de pe pager si masina porneste.trebuie facuta operatia descrisa de mine, sa fie pe liber cu frana de mana trasa

                    Comment


                    • #25
                      Sunt o gramada de alarme si o gramada de lucruri pe care pot sa le faca.
                      Majoritatea sunt facute in China asa ca nu merita sa dati prea multi bani.
                      Eu am montat una cu pager luata de pe net. Montajul l-am facut singur. Nu e mare lucru.
                      Nu se poate uita masina in viteza deoarece alarma are si o setare pentru cutie manuala.
                      Adica:
                      -scoti cheia din contact (motorul merge in continuare)
                      -tragi frana de mana, parasesti masina cu motorul mergand (esti obligat astfel sa lasi masina scoasa din viteza)
                      -alarma verifica in acest timp daca motorul merge, frana de mana este trasa, usa soferului a fost deschisa apoi inchisa
                      -motorul se opreste dupa 30 sec. sau imediat la armarea alarmei.
                      Astfel alarma e pregatita sa porneasca masina. Daca se deschide o usa, pornirea din telecomanda este anulata.
                      Am folosit si setarea de turbo timer (lasa motorul sa mai mearga de la 1-3 min. pentru racirea turbinei) insa acum m-am saturat de ea.

                      E foarte utila mai ales acum cand duc copilul la gradinita. In 5 min. am toate geamurile dezghetate si caldura cat de cat in masina (e diesel si se incalzeste mai greu).

                      Pe pager pot sa setez ora la care sa porneasca si nu numai (se poate seta sa porneasca din ora in ora, la trei ore, la opt ore ... ca sa nu inghete saraca masina daca o duci in locuri mai vitregite, pe la Intorsura Buzaului )

                      Ma pufneste rasul cand imi spun multi ca de ce nu am pus un Webasto. Unde sa-l mai pun ca de abia pot sa schimb becul la far .
                      Last edited by lau; 24 January 2012, 20:57.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by o8MeLC View Post
                        Cauta pe forum Ivan Marian, are un logan benzina pe care il porneste din alarma, si poate iti da mai multe detalii.
                        Melcule,,ma uit la unele posturi de pe aici si ma bufneste rasul.
                        Multi se vaita de UITAT masina in viteza fara sa aiba nici cel mai mic habar de asta, altii ca se fura masina repede in stilul asta si altii care o dau in balarii si mai tare si o dau cu turbo timer
                        Deci hai sa vad dau eu detalii complete despre alarma mea cu pager si modul de pornire a motorului din telecomanda normala sau din pager.

                        AA....Eu ca sa pornesc motorul din telecomanda trebuie sa respect un protocol foarte riguros si anume:

                        1...Trag frana de mana
                        2...Scot maneta pe liber
                        3...Apas butonul corespunzator acestei functii din telecomanda standard sau pager
                        4...Daca am toate geamurile deschise alarma le inchide pe rand
                        5...Apoi motorul intra in "stand by" ca sa zic asa...dar ramane pornit in continuare
                        6...Scot cheia din contact si motorul merge in continuare
                        7...Deschid usa/usile sau portbagajul si la final cand am inchis ultima usa a masinii motorul se opreste imediat si se armeaza si alarma


                        Deci cum o pot uita in VITEZA in acest fel?
                        Daca intre timp am o alarma la masina ,acesta anuleaza din motive de securitate pornirea din telecomanda.

                        BB...Probabil multi va gandati apoi cum pornesc eu masina si nu pleaca unul cu ea daca o vede pornita in fata blocului!?!
                        Asa ca hai sa va explic si partea asta cu furatul masinii ca sa va linistiti definitiv:

                        1...Pornesc motorul din telecomanda
                        2...Daca e frig rau afara cipul alarmei da un impuls scurt la automat iar daca nu porneste la "prima cheie" ii mai da inca odata
                        3...Motorul a pornit ,dar masina ramane inca inchisa si alarma anuleaza doar senzorul de soc in momentul pornirii si lasa activata doar functia de deschidere a usilor
                        4...Daca cineva forteaza usa si o deschide alarma porneste imediat si motorul se opreste si ala imediat
                        5...Daca prin ABSURD la deschiderea usii alarma nu porneste si motorul inca e pornit atunci intra in functiune un alt protocol de securitate,,si anume cel in cauza aflat in masina daca vrea sa plece dupa loc trebuie sa lase frana de mana jos si in momentul ala motorul iarasi se opreste si porneste alarma.
                        6...Daca prin ABSURDUL ABSURDULUI ala pleaca cu frana de mana trasa in momentul in care a calcat FRANA DE PICIOR iar se opreste motorul si alarma incepe sa urle.
                        7...Cand am intrat eu in masina pun cheia normal in contact si o sucesc fara sa dau pana la capat( ca si cum as porni-o) si apoi imi vad de drum.
                        Sa speram ca am lamurit si aspectul furtului masinii cu ocazia asta.

                        CC..Functii suplimentare ale alarmei:

                        1...Inchide geamurile pe rand daca sunt deschise
                        2...Se aprind proiectoarele si lampa de ceata spate ( daca vreau) timp de 30 de secunde,,gen FALOW ME HOME la alte masini
                        3...Alarma o pot seta sa porneasca motorul la ce ora vreau din zi si din noapte
                        4...O pot seta sa porneasca cand temperatura atinge un nivel minim in habitaclu si sa se opreasca la un nivel maxim..un exemplu sa porneasca la -5 grade si sa opreasca la 10 grade,,asta pe timpul iernii sau sa porneasca la 40 de grade in habitacu si sa se opreasca la 25 de grade pe timpul verii.E ca un fel de TERMOSTAT.
                        5...Imi arata pe pager cate grade am in habitaclu
                        6...Pagerul are o raza de actiune pe vreo 800/1000 de metri sau mai putin in functie de obstacolele aflate in cale.
                        7...Si inca mai sunt dar astea de mai sus sunt mai principale.

                        DD...Avantaje:

                        1...Iarna e cald in toata masina si nu doar in scaune cum au altii
                        2...Motorul se incalzeste si ala intre timp
                        3...Lasi caldura pornita si geamurile se dezgheata singure, ca sa numai zicem de deschiderea usilor imediat si foarte usor atunci cand ai gheata/zapada inghetata pe plafon si implicit pe chederele alea superioare si nu trebuie sa mai tragi ca nebunul de usi ca nu se deschid ca sunt inghetate tun.
                        4...Vara lasi AC-ul pornit ca sa ai racoare cand te sui in masina

                        EE...Dezavataje pana acum nu am avut si nici nu i-am gasit...Poate le gasiti voi in continuare,,ca doar strugurii sunt acrii rau de tot!
                        Last edited by Ivan Marian; 25 January 2012, 14:36.

                        Comment


                        • #27
                          Eu am alarma dinaia ieftina de 150 de lei. Cand ma duc la magazin si e aproape de masina, las motorul pornit si iau cu mine telecomanda (detasabila) de la alarma si apas pe arm afara si se blocheaza toate usile.


                          Daca vreti alarma mea o vand A mea nu e acra si poate ajunge toata lumea la ea.

                          Ps. A mea se opreste singura, cand ramane masina fara benzina.


                          Este un pamflet si trebuie tratat ca atare.
                          Attached Files
                          Last edited by o8MeLC; 25 January 2012, 15:07.

                          Comment


                          • #28
                            Si mai adaug si eu o chestie .. la alarma poti sa adaugi un modul care vede daca masina e in viteza sau nu .. iar daca e si vrei sa o pornesti de la distanta din telecomanda nu iti porneste .. colegii de la Ploiesti au vazut la masina mea ce va povestesc .. iar in legatura cu lasat motorul pornit .. alarma este activa si in momentul cand deschizi usa porneste sirena .. sau in cel mai rau caz daca nu porneste sirena .. la mine daca ai bagat in viteza si nu ai cheia in contact se opreste motorul . Iar ca raza de actiune a pagerului la mine e undeva la 1000m , ptr ca are un amplificator de semnal ptr pager .
                            Cum ziceau si alti colegi .. e foarte avantajoasa aceasta optiune in orice anotimp .. in special iarna ..

                            Comment


                            • #29
                              A mea are si sinteza vocala .
                              Adica am o gagica sub capota care imi spune ce se intampla cu masina.

                              P.S.
                              Poate o conving sa-mi faca si diagnoza ....

                              Comment


                              • #30
                                Eu cred ca esti cam frustrat ca nu iti permiti sa ai si tu o alarma smechera si din cauza asta incerci sa te bagi in seama sa pari si tu mai interesant . Eu stiu ca sunt off-topic acum , dar tu chiar esti pasibil de cartonas ptr atitudinea asta .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google