O poza cu interiorul noaptea, pt amatorii de butoane.
Citroen C5 (II)
Collapse
X
-
- Si acum sa lasam muzica mai incet!
- Bai, bai, bai, de ce s-a facut frig in masina?
Imi place, dar parca mergea o alta culoare, asta parca-i prea tipatoare, sau cel putin asa pare.
Tie cum ti se pare, deranjeaza?If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Hahahaha, mare dreptate ai cu ergonomia butoanelor. Proasta solutie au ales mancatorii astia de branza puturoasa.
Singura parte tipatoare este vitezometrul, insa are un butonul cu care scazi intensitatea. Are si un buton cu care stingi tot bordul, ramanand activ doar vitezomentrul.
Sincer, nu ma prea deranjeaza. Sau poate doar m-am obisnuit.
Comment
-
Comment
-
Nu e suspensie pneumatica, ci hidraulica, deci n-are nicio treaba cu aerul, ci cu lichidul.
Iar legat de butoane, unii zic ca interiorul e nasol, altii ca e OZN. Depinde ce iti place la o masina. Daca iti plac multe multe butoane, asta e pt tine. Daca nu, nu.
Ce strica interiorul masinii este consola centrala care-i gandita cam prost. A, si lipsa suporturilor de pahare, care mi se pare inacceptabil. Cum mama dracului sa ai un singur suport de pahar si ala in cotiera?
In rest, e misto, si te indragostesti instant cand o conduci, daca esti adeptul confortului si insonorizarii. Daca iti plac masinile sport, asta te va oripila.
Comment
-
doamne fereste sa ai ceva probleme cu piesele, ptr ca acolo te-ai fript umpic la preturi.
Comment
-
@sebigaja: piesele de revizie sunt scumpe, ca celelalte sunt la pret de acadele. Ex: cap de bara lemforder 120 lei, amortizor 350 lei, bascula 250 lei. Scumpe, nu?
Citroen sunt foarte mari magari la piesele de revizie. Pai nu e admisibil ca basina asta sinistra, cu motor de 1.6 sa manance in filtre si ulei 650 lei, iar Mercedesul sa suga 600 lei cu 8 l de ulei si 2 filtre de aer. Iar filtrul de polen la Mercedes a fost 65 lei, Mann evident.
@vdmihai: momentan am cam carat cu ea lucruri, si uite ce m-a ajutat sa fac in ultima perioada.Last edited by Cezar; 19 May 2012, 21:57.
Comment
-
Comment