If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sa imi spui si mie cum si unde le-a legat la instalatia electrica. Husele le-a prins cu sarmele alea cu care au fost prinse la inceput, sau cu arici de plastic cum a facut colegul Streulea in tutorial?
Nici nu se mai merita sa te chinui cu prinderile metalice, pui coliere de plastic ca iesi mult mai bine.
Vad ca au pus fonomin pe podea, e bine, banuiesc ca e mult mai silentioasa fata de loganul 1. Eu a trebuit sa bag fonomin la greu prin portbagaj si interior spate sa am putina liniste.
Asadar ... pentru ca s-ar putea sa nu se inteleaga mare lucru rog un moderator sa stearga posturile mele de mai sus - am sa redau mai jos in detaliu intreaga operatiune.
De asemenea daca se poate ca toate pozele din posturile de mai jos sa fie comasata aici.
Multumesc
Cat despre montatul incalzirii ... chiar nu este foarte complicat atat timp cat stii pe unde sa pui mana si ai materialele necesare.
In cazul meu - nu vreau sa imi atribui merite necuvenite; eu am fost omul cu pozatul si cu masina pusa la bataie ; meritele sunt ale colegului adicorbos - au fost necesare urm:
- carenaje stanga + dreapta cu suport pentru butonul de comanda
- butoanele de comanda
- fir de lucru + mufe de conexiune
- incalzirea propriu-zisa (acele suprafete care se lipesc pe scaune)
- contactori fire electrice
- "arici" de buna calitate
Evident cateva scule si destul de multa rabdare.
Ca si operatiuni necesare: se demonteaza scaunele din prinderile in podea (4 buc pe fiecare scaun), se detapiseaza partial scaunele, se aseaza suprafetele de incalzit si se lipesc pe scaune, se repozitioneaza tapiseria pe scaune - fixarea husei se face cu "arici" de buna calitate, se conecteaza mufele spatar cu sezut si se fixeaza carenajul cu tot cu butonul de comanda
... apoi in cazul in care nu exista deja precablajul pentru incalzire se procedeaza astfel: se demonteaza consola centrala (cotiera daca e cazul etc) si carenajul din jurul schimbatorului de viteze, se scoate mufa de la bricheta, se taile firul - aici se vor inadi trei fire respectiv incalzire stanga, incalzire dreapta si bricheta (vezi poza cu detaliile acestea), se pozitioneaza cablurile pe sub mocheta pana la fiecare scaun (se aseaza frumos - se bibilesc cu grija - nu insist aici), se pune totul la loc (consola schimbator + consola centrala) si se monteaza scaunele. Se conecteaza mufele pe fiecare scaun si ...asta e tot.
Sper ca pozele de mai jos sa fie suficient de explicite - in cazul in care aveti neclaritati va rog sa intrebati.
Timpul de lucru este de aproximativ 2,5 ore - la mine a durat de la 10.20 pana la 14.00 (aici incluzand timpul de cafea, tutun, povesti, prezentari etc) ... dar oricum poate nu ar fi rau sa fiti doua persoane daca faceti aceasta operatiune pentru prima data.
Tot acum am repozitionat si firul de la antena CB.
Ca sa raspund si la un post de mai sus ... intr-adevar izolatia este net superioara - atat termic cat si fonic - dupa cum se vede s-a adaugat si acel material izolator sub mocheta. Cat despre incalzirea in spate - cam asa arata - fara tubulatura suplimentare.
Dupa cum ati putut vedea nu exista la mine nici macar precablajul pentru incalzirea in scaun - se pare ca exista dar doar la modele cu geamuri electrice spate - nu sunt sigur dar asa am inteles. Cu de altminteri nu exista nici senzor de presiune pt scaunul din dreapta - senzor pentru centuri de siguranta.
Pai culoarea asta nu stiu sa-ti spun cu ce anume se asorteaza mai bine - fiecare cu gustul sau - insa merge destul de bine si cu negrul meu din masina.
evident ca armster rama armster ... dar si pretul e pe masura.
si pana la urma vine ceva caldura pe gaurile alea sau sunt de forma?
Pe sistemul - caldura data la maxim, dirijata la picioare, ventilator pe treapta trei - am bagat mana in acel locas si se simte cum sufla caldura. ...Deci la mine vine; caldura pe acolo.
Pai ... momentan jantele de aliaj sujt prioritate ... apoi avem in plan foot light-uri si plafoniere spate, amortizoare portbagaj, xenoane ...si mai imi vin mie idei
Merci
pentru xenoane trebuie si spalator faruri. mie asa mi-a spus un lucrator in politie. poate e gresita informatia dar eu m-as documenta inainte sa montez ca sa nu am probleme. in rest spor la imbunatatiri intr-un timp cat mai scurt. ca astea fac viata la bord mai placuta si proprietarul mai mandru de masina lui.
Asa este Ionut. ... Se pare ca pentru a montaxenon trebui sa ai atat faurui cu lupe cat si spalator faruri - info asta o am de la un vecin care are statie ITP.
... daca asa va fii atunci evident ca am sa renunt la idee.
Merci
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment