moog, eu am 1.6 16V, are alta putere decat 1.4 MPI. De aici era nelamurirea mea. Daca merg aici in oras la un service autorizat landi, ei pot sa faca asta pe garantie?
probleme dacia logan gpl
Collapse
X
-
Maine sau poimaine o sa merg sa vorbesc de diuze si de reglaj nou. Aseara am patit-o ca mi s-a oprit la semafor fara sa am aerul conditionat pornit. E prima data cand face asta. E clar ca e o buba undeva si vreau sa o rezolv. Ar trebui sa merg ceva km pe benzina inainte de noua calibrare? Daca da, cat?
Comment
-
Am fost cu ea sambata la reglaj dupa ce in prealabil am facut cam 130km numai pe benzina. Toata ziua de sambata cat m-am plimbat prin oras cu A/C pornit nu s-a oprit motorul deloc. Bun, am zis, cred ca sa rezolvat problema. Din pacate... ieri mi s-a oprit de 3 ori in 2 km... Ce naiba sa mai fac? Omul de aici mi-a zis ca defectul trebuie constatat ca sa poata sa faca ceva pe garantie. Ce sa fac? Sa astept sa se opreasac continuu? Cum sa dovedesc ca sunt problemele astea? Filmarea merge?
Comment
-
Problema cu trepidatiile si la mine
Dupa ce am citit tot thread-ul (de 2 zile ma chinui) as vrea sa va arat si eu simptomele problemei mele, dar incep cu introducerea:
ipoteza:
- Logan ph2 1.4mpi din fabricat in octombrie 2008;
- inst. GPL Tomasetto STAG4 din iulie 2013 montata la AUTOGAZ Crissor, Cluj, Apahida - foarte multumit de profesionalismul lor (monteaza din 1999);
- baterie noua Rombat de 65mAh schimbata prin august anu asta
- chiptuning in octombrie 2013, facut la AGM Audi, Baia Mare (Dealer Dimsport) si ei profesionisti si ok;
- acum am ~80500km la bord, din care cam 7000km pe GPL si 1500km resoftata
- mentionez ca mai folosesc frana de motor, dar nu incontinuu si nu o bruschez
Problema propriu-zisa
Imi trepideaza/da in nas/pierde putere/smunceste cand accelerez ca sa schimb viteza, intre 2000 si 2500 rpm, mai accentuat in treapta 2, 3, 4. Face asta si pe benzina! Dupa ce trec de ~2600rpm nu mai are nimic. O duc pana pe la 6000rpm si n-are nimic, nu se aprinde nici un bec in bord, trage bine...
La relanti eu nu simt ca ar mai trepida.
Am inceput sa simt aceste trepidatiile imediat dupa resoftare, motiv pentru care i-am si contactat pe baietii de la Baia Mare, ei au luat legatura cu cei de la Dimsport Bucuresti, care ma asigura ca nu este de la resoftare, pentru ca ei doar au rescris harta originala cu cea modificata. Mi-au indicat sa verific bujiile (pe care le-am schimbat deja), fisele (pe care le-am verif. de 3 ori, nu vad scantei, si masurate dau: 1.98;2.50;1.20;1.71kOhm) si bobina (care imi da la iesirile 1-3: 7.97 kOhm, si la 2-4: 8.08kOhm).
Imi puteti confirma daca valorile fiselor si bobinei sunt bune?
Ulterior am schimbat uleiul + filtrele. Era totul curat prin cutia de admisie. Tot asa face!.
Am trecut si pe la cei cu gazul, au pus-o pe tester si zic ca merge perfect pe gaz, de altundeva e problema, au mai observat ca am 12.5V cu motorul pornit (afisat pe pc-ul lor, cu softul lor) si m-au trimis la un electrician, ca poate e o dioda arsa la alternator... Eu am volmetru si imi arata 12.4V cand pun contactul si 14.5V dupa ce pornesc, iar in mers imi scade pana la max. 13.7-13.8V.
Am tot citit aici despre tras aer fals/corp clapeta/motorasul pas cu pas... nu stiu ce sa cred - inca n-am ublat la ele.
La benzina intr-adevar acuma sunt pe rosu, dar la fel face si cu 2 liniute, si pe gaz si pe benzina.
Antigelul l-am gasit sub minim acu vro 3 sapt, l-am completat la jumatate, simptomele au ramas.
As incerca sa repar eu daca pot, ca n-am bani si timp de aruncat prin service-uri.
Inca n-am testat-o in DDT200..
Va rog sa-mi impartasiti niste pareri. Va multumesc mult!
Comment
-
Am aproximativ aceeasi configuratie cu tine:
motor de 1.4 cu GPL si remapare la Dimsport (doar ca eu am instalatie Landi Renzo)
Si eu am avut uneori vibratii intre 2000 si 2500 de rpm.
Eu am observat ca vibratiile erau mai pronuntate atunci cand filtrul de aer era vechi.
Sfatul meu este sa schimbi filtrul de aer cu unul nou curat(poate fi si ceva mai ieftin asa de test) si sa vezi daca mai face problema descrisa.Logan GPL 1.4
Comment
-
La fel imi facea si mie, 1.4 GPL accelerat progresiv intre 2000 si 3000 rpm. si intrerupea motorul (smucea putin) indiferent ca eram pe benzina sau pe GPL. Tot de cand aveam si eu remaparea Dimsport.
Acum am 1.6 16v pe aceeasi masina, soft standard si nu smuceste. Eu unul nu mai fac resoftare la Dimsport mai ales ca la 1.6 16v depinde de noroc daca mai trece sau nu de 200 km/h pe ceas dupa resoftarea Dimsport...
Comment
-
Si oare domnul Doc de Dimpsport nu reuseste sa imi faca ceva reglaje? O sa expun problema si in thread-ul cu pareri dupa remapare logan 1.4i, cu aprobarea adminilor, poate se gaseste o rezolvare cumva, altfel revin la softul ei, pacat... ca eram multumit de modificari
Sau poate au o parere si baietii de pe forum care se mai ocupa de resoftari...
Comment
-
Daca e o remapare "economica", probabil orice problema de aprindere se va amplifica in zona respectiva. Daca ar urmari cineva semnalul sondei lambda in mers, s-ar putea incerca o corectare macar pe gpl. Bobina si fisele din pacate nu se pot verifica cu aparatul de masura, de fapt exista un aparat de testare a izolatiilor pe inalta tensiune, dar nu am auzit ca ar fi testat cineva fisele si bobina cu ele, mai ales ca unele bobine o iau razna la cald. Corect este sa testezi cu altele de pe alta masina sau sa testezi ce ai pe alt motor. Daca ai confirmarea ca totul e ok si sigur imediat dupa resoftare a luat-o razna, asta e viata, softul original pana apare altul mai alb si mai stralucitor.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
Comment