Probleme Pornire Logan 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da eu am diesel dar la mine motorul merge rotund cand folosesc ventilatorul,daca aveau si la motoarele de 0.9 rezistente ce se intampla atunci ii murea motorul direc?la mine daca tot zici ca consuma mult rezistentele de ce motorul merge rotund cand folosesc dezaburirea si ventilatotul iarna,eu zic ori e o problema la motoarele asta sau e defect ceva,mergi la sevis o lasi acolo si mergi maine diminiata te sui cu un mecanic si ii arati cum face,bafta.

    Comment


    • #17
      Pentru că tu la Diesel ai un cuplu motor mult mai mare decât la motoarele pe benzină.

      Comment


      • #18
        Daca vreti sa rezolvati vre-o problema apelati prin vocea clientului. Cei de la service va duc cu vorba si nu raporteaza la uzina toate aceste probleme de fabricatie.
        Eu am un 1.2, 16V si am fost de 4 ori la service dar prin vocea clientului si tot nu s-au rezolvat problemele. .
        Am observat ca cei din service sunt cam deranjati cand sunt apelati prin vocea clientului. Presupun ca ei trebuie sa raporteze daca s-a rezolvat problema. De fiecare data am fost sunat de la uzina daca s-a rezolvat problema.

        Numai bine.

        Comment


        • #19
          Colegu nu e vorba de cuplu,la el e vorba de relantiu cand motorul e rece,nu in mers.

          Comment


          • #20
            tot de cuplu e vorba , mai ales ca e la relanti . masina are o curba de cuplu in functie de turatie, la relanti cuplu e mic dar deajuns cat sa invarta toti consumatorii , poate fi deajuns chiar si pentru o plecare usurica de pe loc la masinile cu cuplu mai mare la turatie mica ca si cea de la relanti. La mine la masina veche un 1.6 de 8v de simtea o mica scadere a relantiului cand aprindeam farurilesau cand pornea ventilatorul de la radiator in trafic cand se incalzea apa( in cazul asta o puneam oricum in seama masinii vechi, nu cred ca ar trebui sa fie sesizabil la masinile noi, doar incerc sa fac legatura dintre scaderea relantiului cu cresterea sarcinii pe motor)
            RTFM

            Comment


            • #21
              1 RALANTÍ, ralantiuri, s. n. Mers încetinit al motoarelor cu ardere internă. — Din fr. ralenti.
              2 manifestare in conditii total aleatorii va spune ceva?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Problema este sigur de la consumatori. La pornirile fara cosumatori majori totul este ok.

                Comment


                • #23
                  ralanti=mers incet IN GOL al motorului, nu in sarcina. Cu levierul de viteze "pe liber" chiar vreau sa vad si eu un motor care se opreste pornind dezaburire sau AC.
                  Daca vorbim de tremurat la plecarea de pe loc, aia nu mai are de a face cu ralantiul, ci cu mersul in sarcina (adica depinde si de ce faci cu acceleratia, daca vrei sa pleci doar din ambreiaj de exemplu nu merge).
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    @ einstein1984 Era vorba de relanti vs. ralanti.
                    Nu vorbim de plecarea de pe loc, vorbim de prima pornire a motorului, dupa o perioada lunga de stationare (in umezeala sau nu), cu consumatori mari porniti (de ex. deaburire si/sau AC) si apoi, dupa pornirea motorului, bracate rotile (pusa la munca electropompa servodirectiei) pentru iesirea din garaj/parcare. In conditiile de mai sus ai 1 la 1000 sanse sa porneasca cu "tremurat"
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      ralanti=mers incet IN GOL al motorului, nu in sarcina. Cu levierul de viteze "pe liber" chiar vreau sa vad si eu un motor care se opreste pornind dezaburire sau AC.
                      Daca vorbim de tremurat la plecarea de pe loc, aia nu mai are de a face cu ralantiul, ci cu mersul in sarcina (adica depinde si de ce faci cu acceleratia, daca vrei sa pleci doar din ambreiaj de exemplu nu merge).
                      Un coleg cu Astra G motor de 1.6 a reusit sa omoare motorul la pornirea AC-ului (motor rece si pornirea AC-ului dupa o perioada lunga de nefolosire).. acelasi motor omorat cand incerca sa dea curent la un mercedes.. in situatii normale nu ar trebui sa se intample dar cred ca aici e vorba de situatii particulare.
                      RTFM

                      Comment


                      • #26
                        Salut,
                        Detin un Logan Prestige 0.9 TCe de aproximativ 1 an si 1 luna, 8500 km parcursi cu ea fara probleme pana acum.
                        Azi la ora 18 am avut probleme cu pornirea, in sensul ca am dat la cheie de 6 ori si nu a vrut sa porneasca.
                        Fiind pe punctul de a intarzia la serviciu si neavand alt mijloc de locomotie am dat si a-7a cheie ca la batrana dacie (am tinut mai mult timp apasat, in jur de 5 sec) si cu greu a pornit.
                        A mai patit cineva asa ceva?
                        Sa fie dusa bateria dupa aproximativ 1 an, dar ma gandesc ca daca era de la baterie nu mai pleca deloc?
                        In garantie intra si bateria, ca de regula la baterie ai 2 ani garantie?
                        Nu am avut timp sa masor tensiunea la bornele bateriei.

                        Comment


                        • #27
                          Mihai, incearca sa scoti busonul de la benzina, il pui inapoi si mai mult ca sigur va porni din prima..

                          Comment


                          • #28
                            Ok, multumesc!
                            Dimineata o sa vad daca porneste si o sa scot si busonul.
                            Imi poti spune ce treaba ar avea busonul, cumva condens pe acolo?

                            Comment


                            • #29
                              Nu e de la condens, ci de la faptul ca la rezervor nu exista supapa de retur. Si se intampla sa nu porneaca cateodata.
                              E verificat pe 1.2, 1.4 si pe 1.6 16v..
                              Am ajuns chiar pana la testare pe garantie.. nu era nici o eroare si apoi mi s-a recomandat tot de catre un mecanic.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc de raspuns, asa sa dea Domnul sa fie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google