Motor 1,5 Dci Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by vladovici View Post
    doar informativ vroiam, conditii normale, fara vale fara deal...
    vezi ca este thread initiat la motor DCI 90 CP. Cel de 75 CP trebuie sa pape mai putin.

    Comment


    • #77
      Nu intodeauna un motor cu o putere mai mica consuma mai putin combustibil
      sigpic

      Comment


      • #78
        Si mai ales la viteze mari (a se citi > 100 km/h)

        Si relativ la plecatul de pe loc, eu nu stau defel sa incalzesc motorul, cheie si plec.
        Am 190.300 km, si nu mi-a facut nicio problema pana acuma.
        Last edited by 77sky; 22 January 2014, 18:52. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #79
          Zgomot motor

          Exista diferenta la zgomotul motorului intre 75cp si 90cp (teoretic, practic, interior, exterior, conditii similare de utilizare)? Dar la consum (practic, conditii similare de utilizare)? Uite aici ce te intereseaza.

          Postul anterior, ti-a fost sters pe motiv de ...off-topic; vad ca insisti, dar nu vrei sa intelegi ca aici de discuta despre motorul de 1.5l de pe Logan 2.
          Urmatoarea "iesire in decor" va fi sanctionata, potrivit Regulamentului.
          Last edited by IancuMIC; 9 March 2014, 14:21.

          Comment


          • #80
            foarte tare motorul am comadat si eu un logan 2 dci laureat in Belgia de 75cp e disponibila dor 75cp pe logan mcv si 90cp acum trebue sa astept cam 2 luni pinami ajunge cinem poate da mai multe detali detinatori de logan 2 dci 75cp

            Comment


            • #81
              o intrebare am si eu legat de sunetul motorului 1.5 dci 90Cp. Dupa o forja, o mai las sa zic 2-3 minute inainte sa opresc motorul, de ce in acest timp cat motorul merge la ralanti, dupa aproximativ un minut, isi schimba sunetul? Adica de la un sunet sa zic mai subtire, trece la un sunet mai gros, totusi insesizabil pentru cineva care nu acorda atentie la detalii.
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #82
                Si la Ph1 (la cel vechi) si Logan 2 (la cel nou) exact asa face dupa o forja...
                Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Dreff View Post
                  Cam toti proprietarii de 1.5dCi 90CP au confirmat ca are aceasta turatii la 170km/ora, deci nu are nimic ceasul. In datele tehnice a masinii este scris putere 90CP la 3750tr/min, deci nu ai de ce sal turezi la 5-6000rot
                  Da! Asa merg ele. Am trecut de pe rotile standard pe unele de Stepway (205/55/16), si de atunci am senzatia ca i-au mai coborat vre-o 200 RPM la aceeasi viteza. Deci turometrul functioneaza corect

                  Comment


                  • #84
                    Oare? "Eroarea" între viteza afișată pe bord și cea livrată medianav-ului* de către ABS e de 4 KM/h deci 170 km/h pe bord sunt 166 km/h reali.

                    Pentru că roțile de Stepway sunt mai mici. E pus de mine un tabel cu indici tahimetrici la Logan II.

                    *există detalii în topicul dedicat medianav.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Oare? "Eroarea" între viteza afișată pe bord și cea livrată medianav-ului* de către ABS e de 4 KM/h deci 170 km/h pe bord sunt 166 km/h reali.

                      Pentru că roțile de Stepway sunt mai mici. E pus de mine un tabel cu indici tahimetrici la Logan II.

                      *există detalii în topicul dedicat medianav.
                      Sincer sa fiu nu te pot contrazice. Am urmarit posturile tale, si pari extrem de documentat. Felicitari! Eu spun exact ceea ce am sesizat in comportamentul masinii. De un singur lucru sunt absolut sigur. Viteza indicata in bord = cu viteza masurata pe GPS.

                      Comment


                      • #86
                        Completare la #84.
                        La x52 viteza o dă blocul ABS/ESP atât pentru TdB cât și pentru Medianav(iGO nativ e configurat să ia viteza de la pinul de info-viteza nu de la sateliții GPS), pentru 60Km/h pe bord, vei avea 56km/h pe medianav(vezi poza cu 54km/h navi era în simulare, dar asta nu e important)



                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #87
                          Impresii dupa 1 an si ceva..de utilizare..

                          Originally posted by mecos View Post
                          Salut,
                          Sunt un nou posesor al unui logan 2, 1.5dCi si am observat ca fata de vechiul motor nu mai exista ace para de amorsare, folosita in special dupa schimbul filtrului de motorina. In acest caz (schimb filtru motorina) sa inteleg ca nu mai e nevoie de amorsarea circuitului? Sau se poate face altfel?
                          Multumesc.
                          Te rog frumos sa ne expui cat mai pe larg ce impresii,eventual patanii ai dupa km efectuati...

                          Dar nu uita si de partile negative...ca doar asta e important...

                          Comment


                          • #88
                            Nu mai exista pana ptr ca are pompa de amorsare cand pui contactul se aude,la fel cand opresti motorul.Eu am peste 50k km cu logan 1.5 75 si sandero 1.5 90 ambele merg exemplar fara nicio problema,mult mai silentioase ca prima generatie de logan1 pe care am avut motorul de 65 respectiv 67 cai.
                            Ce-mi place este felul in care raspunde,foarte flexibil si agil,nu ai zice ca are doar 90 cai,fara lag fara balbaieli.Comparat cu ce mai am prin ograda adica focus 2010 1.6tdci 90 si Mitshubishi asx 1.8 150 cai motorul asta dci este cel mai silentios si cel mai bine optimizat pe plaja de turatie,fara lag fara balabieli dupa cum spuneam.
                            Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                            Comment


                            • #89
                              de acord cu tine ca e foarte silentios daaar s-a inventat carcasa filtrului de aer care rezolva problema. Imi tacane masina ca un lighean spart. Daca nu o rezolva astia la revizie in mai, atunci apelez la solutia "nemteasca" prezentata mai demult pe forum, cu buretele si soricelul )
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Si mie imi tacane motorul, de asta iarna si am observat ca e de la imbinarea tubului din plastic care duce la filtrul de aer.
                                Acolo parca lipseste vreo clema sau ceva ce sa tina unite perfect cele doua componente din plastic.
                                Se poate remedia si acasa sau numai in service? Ceva tutoriale?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google