Viteza Maxima Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    1. Unde ati prins voi 180, 200, 210 cu un amarat de 1.4MPi sau un 0.9TCe?

    2. De ce ati vrea sa faceti treaba asta? Daciile nu au fost gandite ca masini de curse, ci masini de familie! Care este rostul? Exceptand faptul ca va expuneti inutil unor pericole, puteti incasa si amenzi grase.

    3. Cum ati prins voi 180, 200, 210? Ca al meu cazan (1.4, 2007, 56K) la 120 se simte ca are o dorinta arzatoare de a decola de pe sosea ) Repet, Loganurile nu-s facute sa ne dam in stamba cu ele! Eu mai mult de 130 nu i-am dat niciodata. Am facut asta la inceput, cand mergeam la mare, pe A2, dar cand am vazut ce comportament are la acea viteza, de atunci prefer 50-60 localitati, 90-100 afara si cel mult 110 pe A1/A2/A3.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #32
      Eu sunt multumit si de 130 km/h pe autostrada, deocamdata nu vreau sa incerc viteza maxima, desi teoretic cred ca ar prinde mai mult decat cea din talon. Nasul meu a fost prins cu 170 km/h de radar pe a2, avand duster 1.5 dci 110 CP.

      Comment


      • #33
        Originally posted by t0rquemada View Post
        Viteze de peste 190km/h cu anvelopele R15 T(190Km/h).
        Nu constentizeaza nimeni asta!
        My Ride sigpic

        Comment


        • #34
          Nici nu atinge nimeni viteza aia, decat pe NFS Unleashed.

          Comment


          • #35
            Originally posted by MARIVS View Post
            1. Unde ati prins voi 180, 200, 210 cu un amarat de 1.4MPi sau un 0.9TCe?

            2. De ce ati vrea sa faceti treaba asta? Daciile nu au fost gandite ca masini de curse, ci masini de familie! Care este rostul? Exceptand faptul ca va expuneti inutil unor pericole, puteti incasa si amenzi grase.

            3. Cum ati prins voi 180, 200, 210? Ca al meu cazan (1.4, 2007, 56K) la 120 se simte ca are o dorinta arzatoare de a decola de pe sosea ) Repet, Loganurile nu-s facute sa ne dam in stamba cu ele! Eu mai mult de 130 nu i-am dat niciodata. Am facut asta la inceput, cand mergeam la mare, pe A2, dar cand am vazut ce comportament are la acea viteza, de atunci prefer 50-60 localitati, 90-100 afara si cel mult 110 pe A1/A2/A3.
            Nicio masina de serie nu este gandita de curse,oricat ar fi de performanta si sofisticata o masina de serie,este gandita pentru confort si siguranta dar la viteze rezonabile si daca la Logan 1 la 120 ti se parea ca vrea sa zboare inseamna ca nu ai condus niciodata o dacie 1310 ,la mine la fostul logan 1 la viteza gen peste 140 singura problema era turatia motorului si intradevar franarea la peste 150 iti dadea ceva emotii . Acum la logan II mergi lejer pana la 170,nu se simte nimic

            Originally posted by Cezar View Post
            Incredibil... Asa rationament, mai rar. Bravo! Tine-o tot asa! Esti pe drumul cel bun.

            Multumesc,asa cred ca orice constructor iti spune o viteza care sa protejeze cat de cat motorul,nu spune nimeni viteza maxima
            Last edited by Mike959; 24 February 2015, 11:15. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Si daca are indice T ce? Ete mare branza... Sunt puse acolo ca sa vanda astia anvelope identice dar mai scumpe, pt masinile care merg ceva mai tare. Insa, ce? Masina mea nu poate? Pai n-ai vazut ca i-am dat hosuta nouageci?

              Inchide cineva mizeria asta de topic? Ca mai inutil nu stiu daca exista. A ba stiu: "Cati dintre voi isi fac ciorba in masina, la incalzitor?"

              @mike: tata, tu existi cu adevarat? Sau esti o expresie metafizica a tot ceea ce inseamna bit gresit?
              Pai cum sa spui viteza maxima reala? Mai bine pui una mai mica, sa nu se strice motorul. Corect. Insa am o singura intrebare pt tine: cate rpm ai in ultima treapta de viteza la acel top speed?
              Last edited by Cezar; 24 February 2015, 11:18.

              Comment


              • #37
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Viteze de peste 190km/h cu anvelopele R15 T(190Km/h).

                Asa este,dar poate multi nici nu s-au gandit vreodata la asta ce-i drept nu prea ai cum sa treci de 190 )
                Last edited by Mike959; 24 February 2015, 11:19. Reason: corectie

                Comment


                • #38
                  Dada, mergi lejer la 170, daca nu sufla vantul din lateral...daca nu vine tiru de pe contrasens, daca drumul este perfect drept...
                  Loganul se simte ok pana le la 110, peste viteza asta nu mai ai control peste tot, ca merge si cu 170...merge...da nu e ok.
                  Si meganu la 190 mergea ok, doar ca totul se intampla mai repede. Mult mai repede... Asta nu insemna ca daca am mers cu 190, masina e facuta ptr vitezelel alea, desi este mai joasa decat loganul, era estate, se simte altfel, dar mai sus de 150 deja se simtea ca nu e tocmai safe.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by aris86 View Post
                    Eu sunt multumit si de 130 km/h pe autostrada, deocamdata nu vreau sa incerc viteza maxima, desi teoretic cred ca ar prinde mai mult decat cea din talon. Nasul meu a fost prins cu 170 km/h de radar pe a2, avand duster 1.5 dci 110 CP.

                    Este o viteza de bun simt si care iti ofera si o oarecare siguranta,plus ca probabil este ceva turat motorul si nu are sens sa-l fortezi Multi ani si km fara probleme si drumuri bune

                    Originally posted by mumus View Post
                    Dada, mergi lejer la 170, daca nu sufla vantul din lateral...daca nu vine tiru de pe contrasens, daca drumul este perfect drept...
                    Loganul se simte ok pana le la 110, peste viteza asta nu mai ai control peste tot, ca merge si cu 170...merge...da nu e ok.
                    Si meganu la 190 mergea ok, doar ca totul se intampla mai repede. Mult mai repede... Asta nu insemna ca daca am mers cu 190, masina e facuta ptr vitezelel alea, desi este mai joasa decat loganul, era estate, se simte altfel, dar mai sus de 150 deja se simtea ca nu e tocmai safe.

                    Sigur asa este,dar orice masina daca sufla vantul in camp deschis cum avem pe autostrazi simte

                    Si cand vorbeam lejer ma refeream pe langa faptul ca fata de fostul logan merge mult mai frumos,se aseaza mai bine pe sosea,este mai silentioasa,practic cam alta masina eu de ex la 110 cum zici am fix 1900 rpm in viteza a V-a
                    Last edited by Mike959; 24 February 2015, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Cum dracu dci-ul dupa logan, la 190 are 3200 rpm? pai si la 130 are 1500 rpm? La 190 km.h cu laguna si 1.6 16 v am vro 5500 ture...poate si mai mult. Masina este foarte stabila si la 190...dar franele nu prea mai exista ))). Maxim i am dat 200 pe bord, anvelope de contructor 195.65.15. Pe GPL la 5500 ture taie gazul )))
                      Last edited by Andyno; 24 February 2015, 11:42.

                      Comment


                      • #41
                        @Andyno Studiezi tabelul din #4* și cauți prin topicul închis de SL10 datele cutiilor de viteze.

                        *asta
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 24 February 2015, 23:55.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Andyno View Post
                          Cum dracu dci-ul dupa logan, la 190 are 3200 rpm? pai si la 130 are 1500 rpm? La 190 km.h cu laguna si 1.6 16 v am vro 5500 ture...poate si mai mult. Masina este foarte stabila si la 190...dar franele nu prea mai exista ))). Maxim i am dat 200 pe bord, anvelope de contructor 195.65.15. Pe GPL la 5500 ture taie gazul )))



                          E corect Andyno ce spune colegul mike. Dieselul poate viteze bune la turatii mici, dar nu mi se pare in regula sa circuli cu Logan'ul cu asemenea viteze

                          Comment


                          • #43
                            SL10 e turbat rau, parca vad ca-l baga aia de la Top Gear la o liniuta cu M4.

                            Comment


                            • #44
                              Deja iti bagi degetele in ochi cand vezi logane cu 180-200 km/h )
                              E clar manareala, loganul nu merge cu mai mult de 150; nu-i asa mr.k ?
                              Inchideti mizeria asta de topic va rog
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Merge cu 175-180/h, ajunge greu acolo si riscul e mare.
                                Cu 190-200/h merge in special noaptea, cand lumea viseaza ca e intr-un BMW cu sigla de Dacia.

                                Some say...ca s-a atins si 250 /h cu un Logan, prindea si mai mult, dar a atins fundul prapastiei in care cazuse.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google