Laureate Sh Vs Acces Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nici eu nu am avut niciodata probleme cu pornirea ...

    @ Unicu : colegii au dreptate : orice ai lua, ia NEAPARAT cu AC !!! In primavara anului 2006 am luat primul Logan (1.5 dCi), fara AC ; dupa cateva luni l-am vandut -printr-o intamplare fericita- fiindca pur-si-simplu era groaznic fara AC, desi inainte avusesem Dacia Berlina ... Probabil din cauza suprafetei vitrate mai mari, inauntru simteam "efect de sera" !
    Cand am luat al doilea Logan, cu AC, am fost extrem de fericit si multumit. Deci ... AC !
    Bafta !
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • #17
      Este totusi diferenta de temperatura intre Iasi si Bucuresti!

      Daca ai o masina functionala de ce nu astepti pana mai faci rost de bani.

      Eu as alege intotdeauna o masina noua.

      Comment


      • #18
        Da,si asta e o idee sa mai strangi cv bani si sa o iei noua cu AC ,avand in vedere ca ai garantie daca nu, sh cu AC

        Comment


        • #19
          mr.k nici nu are 1.2 si tot a avut probleme cu pornirea.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            E un topic cu Probleme tehnice Logan II unde lumea are des problema asta la 1.2 16V, dar poate fi ignorata, ce daca nu porneste, se scufunda planeta?
            Daca iei un Logan nou pe benzina, nu ai de ales, ori 1.2 ori 0.9.
            Dar daca vrei sh, la ce mama ciorilor sa alegi 1.2 cand exista 1.6, 1.6 16V?

            Pornire 1.2, de la colegu'

            Original a fost postat de igor06 Vezi Post
            Salut,

            De vreo cateva saptamani am observat ca dimineata (si nu numai) nu prea mai porneste de la prima cheie. Adica parca porneste pt o secunda dupa care parca e subturata si moare motorul. A doua oara porneste, dar la fel suna (ca si cum ar fi subturata).
            Dimineata cand am fost la masina, pornitul a mers in acelasi mod (nu din prima). Dupa un drum de vreo 50km, am oprit masina si dupa cateva ore (4-5) am zis sa plec. Prima cheie a descurs ca obiecei (parca a pornit pentru 1 secunda si s-a oprit), la a doua cheie n-a vrut deloc si am pornit dupa a treia cheie cu greu.
            Ajuns acasa am lasat masina vreo 10 minute oprita si am zis sa incerc s-o pornesc sa vad daca face la fel. De data asta a pornit fara nici o problema.
            Masina (Logan 2 1.2 75cp) o am de un an jumate.

            Credeti ca ma lasa bateria? Ar fi momentul s-o schimb?
            De vreo luna am observat ca nu mai porneste la prima cheie. Din informatiile de pe forum inteleg ca nu sunt singurul cu aceasta problema si problema ar fi de...


            "Rezolvarea " la alta masina.


            Nu te bucura prea devreme.
            Sa-ti spun cum au facut la mine:

            Mi s-a facut "Ordin de reparatie" in care ca defect reclamat apare "nu porneste la cald la prima cheie" , operatiune efectuate : TestClip - resoftware, Curatat Senzor Volanta , Curatat Corp Clapeta , Iar la observatii imi scrie foarte clar "Nu exista in sistem o versiune noua de update " foaie semnata de director/sef de service.

            Ti-a fost jena sa stai langa ei ?
            Si nu sunt cazuri izolate, de vreme ce dacia a resoftat multe 1.2-uri.
            In fine, ce stiu eu...stiu ca nu mi-as lua 1.2 16V.
            Last edited by mr.K; 6 May 2015, 13:19. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              La 1.2 16V sunt probleme cu pornirea la cald, poate intre timp s-au mai rezolvat. Eu am avut probleme cu pornirea 7 luni (in primele 8 luni de la achizitie) si anul trecut (iulie) i-au facut baietii update de soft la injectie si de atunci nu am avut porniri ratate.
              Daca vrei sa ai ceva batai de cap cu pornirea poti experimenta motorul 1.2 pe clio 3, logan1, noul clio, logan/sandero II.
              Recomand masina noua/sh cu AC, daca poti evita 1.2. Recunosc ca nu m-am informat prea mult de 0,9 ca poate il alegeam pe acesta, dar cum viata merge inainte, trebuie sa ne multumim cu ceea ce avem. Iar daca vei cumpara 1,2 sa fii multumit cu ceea ce ai luat. Spor la cautat.

              Comment


              • #22
                Hai ba ca exagerati cu pornirea asta! Eu n-am avut niciun fel de probleme la 3 sarete dotate cu 1.2
                Decat o coaja de laureate...mai bine ceva nou!
                Keep walking...

                Comment


                • #23
                  Fara AC, dar nou si dotat cu galeti de apa si prosoape pentru perioada de vara?

                  Comment


                  • #24
                    La cum a pus problema initiatorul topicului...mai bine ceva nou.
                    Omu` face puti km...iar calduri serioase sunt maxim 2 luni/an. Daca o ardea cu zecile de mii de km pe an...era alta treaba!
                    Isi ia nu stiu ce laureate...care in 3 ani e bun de cusca de caine!
                    Keep walking...

                    Comment


                    • #25
                      Pe principiul asta, care e diferenta intre Acces nou si cusca de caine, ca are roti si motor? Macar in Laureate ai racoare.
                      Last edited by mr.K; 6 May 2015, 15:03.

                      Comment


                      • #26
                        vax! roti are si carutza...si in aia bate briza!
                        Keep walking...

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by aris86 View Post
                          Daca vrei sa ai ceva batai de cap cu pornirea poti experimenta motorul 1.2 pe clio 3, logan1, noul clio, logan/sandero II.
                          Recomand masina noua/sh cu AC, daca poti evita 1.2.
                          In familie avem un Logan 1 PH2 si un Renault Clio 3 cu aceeasi motorizare. Din contra la Clio nu am avut probleme la pornire dar am probleme la ralanti(scade sub 650 rpm si tremura) pe cand la Logan este stabila turatia la ralanti. Ca fapt divers, la cate masini au fost vandute cu aceasta motorizare, este si normal ca multi sa declare ca au probleme dar nu este o motorizare de evitat(cum ar fi 2.0 PD si primele variante de 1.2 TSI de la VAG etc).

                          Comment


                          • #28
                            @unicu : "On topic: Roman-Pascani si retur, (cu aer conditionat pornit cand simteam nevoia), 5,7 l/100km, la o viteza medie de 67,5 km/h."
                            ...Ce-ai luat ?!
                            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                            Comment


                            • #29
                              Ia un laureate nou. Macar ai o masina la standardele anilor 90.
                              Sau daca vrei standardele anilor 70, ia un acces nou. Sa-ti blestemi zilele cand mergi cu ea.
                              Ar trebui dracului interzise chestiile astea: fara ac, fara servodirectie, fara fara...
                              Pai cum e posibil sa-mi reglez oglinda din exterior? Sau sa nu am buton de recirculare al aerului? O dau dracului cu noutatea ei, ca aia nu-i masina.
                              E, cum bine zice nea k, cusca de caini, insa prin care nu trece briza.
                              Halal...

                              Comment


                              • #30
                                are ma servodirectie...si reglaju oglinzilor e din interior
                                Keep walking...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google