Pana in lunile friguroase, la pornire, motorul se accelera putin, turatia scadea incet pe masura ce se incalzea si se stabiliza la o valoare. Acum nu mai apare fenomenul accelerarii , turatia de relanti este mai mica un pic fata de cea din toamna anului trecut. Si asta a facut-o lent, putin cate putin. Special am asteptat sezonul calduros sa vad evolutia, fac o comparatie cu temp ambientala.
Tutorial Curatare Clapeta Motor 1.2?
Collapse
X
-
La rece au fost rateurile, dupa o perioada de stationare de peste 12h. La o stationare de max 2-3 ore, sau imediat, nu au fost probleme. Cum am timp am sa fac un film, sunt curios, mai am un film facut in sezonul rece. Nu pot sa fac o comparatie.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Mda, relantiul are treaba si cu uleiul. In toamna, dupa ce am facut schimbul de ulei, o perioada nu se mai tura la 1200 rot/min la pornire, probabil uleiul mai dens. In ultima vreme, la pornire am 1200 rot/min, nu cred ca are legatura cu clapeta de acceleratie. Pornirea cu probleme este de la injectie, incearca un update de soft in reprezentanta. Peste o saptamana fac 1 an de zile de cand nu am avut probleme cu pornirea la cald.
Comment
-
Si acum e la fel de cald ca asta toamna?????? Doamne ce logica, bine ca nu ai tras concluzia ca ralantiul variaza cu prezenta sau nu a rotii de rezerva in masina.
ECu duce turtaia la valoarea specificata in harta de injectie functie de temperatura apei si a aerului indiferent daca ai 10W60 sau 0W20 in baie, dooooh!Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Eu de la 15.000km am inceput sa am usoare variatii ale turatiei la relanti. Acum la 30.000 s-a accentuat problema, am ajuns la "performanta" sa opresc motorul cu volanul - daca trag de volan exact cand scade turatia si mai e si frana calcata sau compresorul AC. Clapeta murdara arata (DIN EXTERIOR !!) ca in poza atasata.
Am curatat corpul clapeta din exterior, cu sparay pentru carburatoare (n-am gasit special pentru clapeta), o carpa moale si coada unei periute de dinti. Am ales sa nu trag cu mana de clapeta, am pus contact, fara sa pornesc motorul, si imi tinea cineva apasata acceleratia la podea. Se deschide clapeta aproape complet, am dat cu putin spray pe margine, mai mult spray pe carpa si am sters corpul clapeta, insintand pe marginea unde se apropie clapeta de corp. Pe cant, clapeta s-a curatat fara sa o ating, doar din spray.
La prima cheie nu a pornit, urmatoarea a fost cu acceleratia la podea si a luat-o, s-a turat singura la 3-4000, si-a revenit in 2 secunde si gata.
Curatarea am facut-o ieri, deci un am confirmare clara ca a disparut fenomenul, desi pana acum (~40km) n-a mai facut.Attached Files
Comment
-
Tind sa cred ca nu ti-a plecat din prima , iar la a doua s-a turat pana in 3-4.000 de ture pentru ca n-ai curatat-o demontata (corp-clapeta).
Un amic mi-a spus ca atunci cand se curata clapeta trebuie sa se faca recalibrarea acesteia (se pune contactul 3-4 secunde dupa care se aduce cheia la neutru timp de alte 5 secunde si teoretic ar trebui sa porneasca din prima urmand a se mearge cu masina catva kilometrii cu schimbari de treapta pana in 4000 de ture in acest mod clapeta se recalibreaza).sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostSi acum e la fel de cald ca asta toamna?????? Doamne ce logica, bine ca nu ai tras concluzia ca ralantiul variaza cu prezenta sau nu a rotii de rezerva in masina.
ECu duce turtaia la valoarea specificata in harta de injectie functie de temperatura apei si a aerului indiferent daca ai 10W60 sau 0W20 in baie, dooooh!
Comment
-
Originally posted by prometheus View Post, iar la a doua s-a turat pana in 3-4.000 de ture pentru ca n-ai curatat-o demontata .
Nu i-am facut nicio calibrare nimic pentru ca am vazut ca la fiecare contact isi face singura ceva de genul - se inchide complet, se deschide putin, iar inchide etc. Banuiesc ca e o aducere la zero.Si masina merge fara nicio problema in sarcina sau la relanti. Nu am vrut sa o dau jos ca sa nu stric ceva garnituri. In fine, sunt sigur ca se poate curata si dand-o jos, ca se poate trage si cu mana de ea, sunt mai multe moduri catre acelasi rezultat. Ideea e sa umblii cu grija, sa nu o fortezi/bruschezi/zgarii etc.
Personal o sa fac curatarea asta la fiecare schimb de filtru de aer(revizia de 10.000), daca tot ii dau carcasa jos. Dureaza 2min in plus.
Comment
-
Bun... Dialogys zice așa:
Note:
The CARBURETTOR CLEANER product damages the seals.Attached Files- D4F 732 throtle remove refit_Page_1.jpg (49.0 KB, 449 views)
- D4F 732 throtle remove refit_Page_2.jpg (97.3 KB, 443 views)
- D4F 732 throtle remove refit_Page_3.jpg (48.2 KB, 433 views)
- seal.jpg (61.3 KB, 430 views)
- D4F732 throttle valve clean_Page_1.jpg (90.9 KB, 320 views)
- D4F732 throttle valve clean_Page_2.jpg (163.6 KB, 315 views)
- D4F732 throttle valve clean_Page_3.jpg (178.3 KB, 304 views)
- D4F732 throttle valve clean_Page_4.jpg (59.3 KB, 297 views)
- D4F732 throttle valve clean_Page_5.jpg (18.6 KB, 291 views)
- clean.zip (160.3 KB, 49 views)
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Multumesc la toate lumea pentru informatii, aveam ceva emotii.
@dr_p: sigur nu dauneaza mizeria ce ajunge in galeria de admisie? este riscant, acolo sunt supapele si injectoarele (am citit de pe site-ul dat de prometeus post 6 despre injectie directa/indirecta).
Din exp la Matiz: am dat cu spray la clapeta si curatat motorasul pas cu pas, rezultatul a fost ca dupa 5000-10000km, plasticul din motoras s-a deformat,topit dat. actiunii spary-ului. O perioada a mers usor tija mot, dupa un timp a inceput sa mearga f greu. Deci atentie la actiunea sprayului la mecanismul din plastic din clapeta electronica. Am avut coincidenta cu infundarea injectoarelor si mersul neuniform al motorului dupa curatarea clapetei (60000-80000km - trei, patru operatii de curatare), la momentul respectiv am dat vina pe benzina. Acum nu mai sunt sigur, poate mizeria care a ajuns in admisie....
Din ce s-a prezentat pana acum, legatura dintre pata de ulei de la furtunul recirculare gaze si murdarirea clapetei este din ce in ce mai probabila.Last edited by Oti; 30 June 2015, 08:45.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment