Frumos domnule, spor la tunarit...
My Ride - Logan 1,4 MPI Laureate Plus
Collapse
X
-
-
Mersi felix.
Urmeaza in curand si suportul de ochelari de pe noul Laureate. Am vorbit si sper ca maine sa aflu si un pret. Intre timp am facut rost si de conectorul pentru bricheta, iar pana la sfarsitul lunii voi (re)monta si alarma legata direct la UCH - multumiri lui Fabian pentru detalii.
Si cred ca atat pentru perioada asta, ca vine ITP-ul si RCA-ul si cateva alte cheltuieli (concediul).
Comment
-
Facut si concediul - 1500 km prin tara... Super multumit de comportamentul masinii. Am condus si 600 km intr-o zi (Sighisoara - TF- Pitesti - Buc - Tulcea). Cel mai lung drum de cand am permis. Relaxant si placut, comod...
Am trecut si de ITP azi, fara probleme tehnice.
Mai am in plan inca multe mici imbunatatiri, dar timpul este o problema.
Va tin la curent cu noutatile.
Comment
-
Arta bine cu consola aia
Spor la pus in practca ce idei mai ai!
Comment
-
Nou sistem de stropire parbriz
Am reusit in sfarsit sa fac rost de noile duuze de stropit parbrizul.
Sistemul se poate adapta usor de la orice camion/tir. Majoritatea au asa ceva. De cumparat nu am gasit inca, dar nici nu m-am, straduit prea mult.
Duzele din poza sunt de pe un camion Mercedes si au 3 orificii fiecare,facute din cauciuc. Am vazut ca furtunul tecea prin interiorul arcului.
M-ar interesa sa montez cumva si un filtru de lichid pe traseu, sa nu le infund si pe astea.... Ma mai gandesc.
Acum doar sa-mi fac si timp sa cumpar furtunase.
Cand termin pun si un filmulet.Attached Files
Comment
-
Revin cu ultimele noutati: azi masinuta a primit in dar noul sistem de stropire a parbrizului.
Bratele stergatoarelor sunt mai subtiri decat cele de unde le-am luat, asa ca a trebuit sa le conving sa stea fixe cu putin adeziv.
Furtunul este e silicon si in general este folosit la acvaristica (pentru aer). E mai subtire putin decat cel original, dar mai rezistent in timp. Oricum si stuturile de la noile duze sunt mai subtiri, deci se potriveste perfect. In total am folosit aproape 2 metri. Furtunul de la pompa pana la distribuire ("T") a ramas cel original. E normal sa fie mai gros deoarece se ramnifica...
Furtunul l-am tras prin interiorul arcului de la stergator, sta foarte bine acolo si este putin vizibil. Mai ales ca masina e alba si furtunul e transparent (deocamdata).
Mai mult cred ca se poate vedea din poze si din clip.
Oricum, o sa ma injure multi ca stropeste foarte tare si destul de mult si in lateral....
Si consumul de solutie e mult mai mare. Dupa cateva probe (nu multe, max 2-3 min) am golit mai mult de jumatate din rezervorul de solutie , Deci, intotdeauna rezeva obligatorie in portbagaj...Attached Files- Picture 034.jpg (219.0 KB, 880 views)
- Picture 035.jpg (265.2 KB, 875 views)
- Picture 036.jpg (253.3 KB, 830 views)
- Picture 037.jpg (231.0 KB, 787 views)
- Picture 038.jpg (218.7 KB, 769 views)
- Picture 039.jpg (190.5 KB, 617 views)
- Picture 040.jpg (198.6 KB, 587 views)
- Picture 041.jpg (162.0 KB, 558 views)
- Picture 042.jpg (163.5 KB, 569 views)
Comment
-
Misto stropitorile....
nu cumva sunt perechi si se monteaza catre centru? Vezi daca poti sa le rotesti cu 180 de grade, ca sa bata tot timpul pe parbriz. In plus pentru ca stropesc in urma stergatorului are timp sa se inmoaie mizeria si poate lama sa o scoata in jos si nu pe lateral.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Sunt perechi, si le-am montat exact cum erau montate pe bratele originale. Dar difera bratele. Oricum, stropesc bine, debit mare, inmoaie orice mizerie... Pozitionarea duzelor pe ele se poate vedea in poza anterioara (pag 2), dar exista multe tipuri. De ex la un MAN am vazut ceva mai finut, cu 2 duze/stropitoare, ambele indreptate in fata stergatorului. Cele pe care le am au 3 duze (plate) fiecare. Atat am reusit sa fac rost. M-ar interesa sa aflu si cat costa totusi asa ceva.
Stergatoarele pornesc la 2-3 secunde dupa ce incep sa stropesc si nu merg deloc pe uscat. Sunt multumit de rezultat.
Ramane acum problema ascunderii gaurilor de pe capota. Ce imi recomandati? Nu ma intereseaza sa fie permanent, ca poate o sa vreau vreodata sa le pun pe cele originale inapoi.
Comment
-
Daca tot am fost liber si azi am continuat seria modificarilor (minore, oricum)
Primul lucru a fost sa intorc folia pe display. Chin mare, am ciupit-o putin si la o pivire mai atentase vede.... Poate gasesc alta folie sa o schimb. Dar daca nu ai putin curaj nu faci nimic...
In poze se poate vedea dispaly-ul in starea originala cu /fara lumini aprinse si cu folia intoarsa, la fel cu/fara lumini.
Per total a iesit bine, imi place. Acum sa vedem ce zice "asupritoarea" cand o vedea peste vreo 2 ore
Al doilea lucru a fost acoperirea cu mocheta a marginii portbagajului (unde este si incuietoarea), ca era zgariata rau si arata urat. Mocheta e un gri inchis (aproape negru) si e lipita cu adeziv. A durat aproape 1 ora croirea, ca zona e ciudata si are multe curbe. Dar protejeaza tabla si asta e important pentru mine, ca portbagajul este folosit destul de mult si de catre persoane "neatente" (mama, prieteni, etc).
Tot lucrand la portbagaj, am adaugat sub mocheta originala o mocheta mai groasa, taiata la dimensiuni, dar putin mai lunga sa acopere si "gaura" dinspre bancheta, ca alunecau acolo diverse lucruri si nu era placut deloc. In plus noua mocheta e foarte groasa (se vede si in poza restul, impaturit) si nu se mai deformeaza asa mult mocheta originala.
Urmeaza in viitorul apropiat si schimbarea ledurilor (bord+consola) in alb cu ace rosii. Am vazut in oferta la un hypermarket un ciocan de lipit cu gaz. Cu el voi avea curajsa incep si urmatoarele proiecte (iluminare interioara, legare alarma la UCH).
Comment
Comment