Motor 1.6 16V model Prestige.
Eu acum ~80.000km am bagat ulei elf 5w40 sxr cu seringa (Cativa ml) pe cablu, stiam de problema ca mai am un logan in famile si am zis sa previn... dar intr-un final nu cred ca e cablul
Simptome:
Cand e cald afara(vara) si merg bara la bara in Bucuresti incepe sa faca dupa o perioada relativ scurta. Daca dupa aceasta merg inafara orasului cativa km cu viteze peste 60km/h, iar merge normal pedala.
Cand e mai racoare(toamna cand temp e pana in 20C), daca merg bara la bara in Bucuresti incepe sa faca dupa o perioada ceva mai mare fata de cea cand afara e cald. Daca dupa aceasta merg inafara cativa km cu viteza peste 60km/h, iar merge normal pedala.
Iarna cu temperaturi de sub -10C, nu am intalnit sa scartaie pedala. Dar daca ridic capota de obicei pot tine mana pe anumite piese de metal. Pe timp de vara nu poti pune mana pe vreun metal.
Scartaitul la apasarea pedealei de obicei apare dupa ce porneste de cateva ori GMV ca apa atinge temperatura maxima normala si trebuie racita... dupa ce porneste de 5-10 ori incepe subtil... pana la enervant.
Si celalalt logan, care e condus in provincie si acolo nu are aceste simptome, cand vine in Bucuresti bara la bara incepe sa scartaie si el.
Parerea mea: E o piesa la angrenaj care cand depaseste o anumita temperatura incepe sa scartaie. Ca o fi cablul, ca o fi caucicul ala de la cablu care trage furca, ca o fi furca aia cu nuca...
Am vazut diverse incercari, dar nimeni nu a reusit sa rezolve pe o perioada ceva mai lunga, macar de la o revizie la alta adica 1 an sau 15-20.000 km
Eu acum ~80.000km am bagat ulei elf 5w40 sxr cu seringa (Cativa ml) pe cablu, stiam de problema ca mai am un logan in famile si am zis sa previn... dar intr-un final nu cred ca e cablul
Simptome:
Cand e cald afara(vara) si merg bara la bara in Bucuresti incepe sa faca dupa o perioada relativ scurta. Daca dupa aceasta merg inafara orasului cativa km cu viteze peste 60km/h, iar merge normal pedala.
Cand e mai racoare(toamna cand temp e pana in 20C), daca merg bara la bara in Bucuresti incepe sa faca dupa o perioada ceva mai mare fata de cea cand afara e cald. Daca dupa aceasta merg inafara cativa km cu viteza peste 60km/h, iar merge normal pedala.
Iarna cu temperaturi de sub -10C, nu am intalnit sa scartaie pedala. Dar daca ridic capota de obicei pot tine mana pe anumite piese de metal. Pe timp de vara nu poti pune mana pe vreun metal.
Scartaitul la apasarea pedealei de obicei apare dupa ce porneste de cateva ori GMV ca apa atinge temperatura maxima normala si trebuie racita... dupa ce porneste de 5-10 ori incepe subtil... pana la enervant.
Si celalalt logan, care e condus in provincie si acolo nu are aceste simptome, cand vine in Bucuresti bara la bara incepe sa scartaie si el.
Parerea mea: E o piesa la angrenaj care cand depaseste o anumita temperatura incepe sa scartaie. Ca o fi cablul, ca o fi caucicul ala de la cablu care trage furca, ca o fi furca aia cu nuca...
Am vazut diverse incercari, dar nimeni nu a reusit sa rezolve pe o perioada ceva mai lunga, macar de la o revizie la alta adica 1 an sau 15-20.000 km
Comment