Remediere Scartait Ambreiaj Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Motor 1.6 16V model Prestige.

    Eu acum ~80.000km am bagat ulei elf 5w40 sxr cu seringa (Cativa ml) pe cablu, stiam de problema ca mai am un logan in famile si am zis sa previn... dar intr-un final nu cred ca e cablul


    Simptome:
    Cand e cald afara(vara) si merg bara la bara in Bucuresti incepe sa faca dupa o perioada relativ scurta. Daca dupa aceasta merg inafara orasului cativa km cu viteze peste 60km/h, iar merge normal pedala.

    Cand e mai racoare(toamna cand temp e pana in 20C), daca merg bara la bara in Bucuresti incepe sa faca dupa o perioada ceva mai mare fata de cea cand afara e cald. Daca dupa aceasta merg inafara cativa km cu viteza peste 60km/h, iar merge normal pedala.

    Iarna cu temperaturi de sub -10C, nu am intalnit sa scartaie pedala. Dar daca ridic capota de obicei pot tine mana pe anumite piese de metal. Pe timp de vara nu poti pune mana pe vreun metal.

    Scartaitul la apasarea pedealei de obicei apare dupa ce porneste de cateva ori GMV ca apa atinge temperatura maxima normala si trebuie racita... dupa ce porneste de 5-10 ori incepe subtil... pana la enervant.

    Si celalalt logan, care e condus in provincie si acolo nu are aceste simptome, cand vine in Bucuresti bara la bara incepe sa scartaie si el.

    Parerea mea: E o piesa la angrenaj care cand depaseste o anumita temperatura incepe sa scartaie. Ca o fi cablul, ca o fi caucicul ala de la cablu care trage furca, ca o fi furca aia cu nuca...

    Am vazut diverse incercari, dar nimeni nu a reusit sa rezolve pe o perioada ceva mai lunga, macar de la o revizie la alta adica 1 an sau 15-20.000 km

    Comment


    • #77
      In cele mai multe cazuri, s-a constatat ca pivotul de debraiere scarțîie, cel pe care lucreaza furca.
      Last edited by IancuMIC; 15 August 2013, 22:25.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #78
        Logan 1.6 - 124.000km
        Cablu original scartaia oleac asa ca ma duc si cumpar cablu origine Dacia (Renault),surpriza scartaia si mai rau
        Pareri din toate partile,placa de presiune,furca pivot etc.
        In ambitia mecanicilor comand cel mai scump cablu de ambreiaj de pe net ATE 154ron si surpriza din nou,scartaielile dispar total iar pedala se apasa ca prin minune fie motorul rece, sau incins ca dupa o zi de munca

        Comment


        • #79
          A mea are 8 ani jumatate si nu am/avut probleme cu scartaitul.In 90% din cazuri scartaie acel pivot /furca ambreiaj in carterul cutiei de viteze.Cand am schimbat ambreiajul am observat ca toate acele componente mobile, in zonele de contact/frictiune erau USCATE,nu pun din fabrica niciun gram de vaselina.
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment


          • #80
            Originally posted by Cezar.doob View Post
            Logan 1.6 - 124.000km
            Cablu original scartaia oleac asa ca ma duc si cumpar cablu origine Dacia (Renault),surpriza scartaia si mai rau
            Pareri din toate partile,placa de presiune,furca pivot etc.
            In ambitia mecanicilor comand cel mai scump cablu de ambreiaj de pe net ATE 154ron si surpriza din nou,scartaielile dispar total iar pedala se apasa ca prin minune fie motorul rece, sau incins ca dupa o zi de munca
            Salut,

            Au trecut aproape 2 ani de cand ai schimbat cablul de ambreaiaj cu cel ATE. Mai sunt probleme de scartait? Vreau sa il inlocuiesc si eu.

            Comment


            • #81
              Salutare. Mic scartait in pedala de ambreiaj. Ambreiajul este hidraulic. Scartaitul se aude in interiorul masini. Cineva cu ambreiaj hidraulic avand prbl asta?

              Comment


              • #82
                Ax pedala de ambreiaj: demontat, curațat, uns, remontat - destul de ușor pentru unii sau imposibil pentru alții
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #83
                  Nevermind. Acum mi-am dat seama ca scartaitul este cam dupa un an de la cumparare. Tot timpul dadeam vina ba pe pantofi sau pe apa/zapada, mocheta sau calcaiul care atingea mocheta de cauciuc. E foarte mic si insesizabil de cele mai multe ori. Trebuie sa fie liniste de mormant ca sa-l aud.
                  Daca se amplifica, am sa fac operatiunile descrise de tine la un mecanic. Pentru mine e imposibil.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google