Intrebare Despre Luminile De Zi De Pe Noul Logan!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iar începem...

    mufa e aceeași dar, nu poți pune faruri de X52 ph1 pe X52 ph2, pentru că nu sunt plug&play ( ne aducem aminte de masca cu aeratoare dreptunghiulare care era plug&play din părți - necesită decupare) iar singura modalitate de montaj e cu altă grilă calandru care cere altă bară și altă glilă inferioară, alte suporturi de proiectoare și lista continuă.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Mersi. Ma interesa sa schimb farurile la un logan fabricat in 2016 cu cele de 2017.

      Comment


      • Și eu ce am scris?

        X52 ph1 11/2012 - 11/2016
        X52 ph2 12/2016 - în prezent
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Problema interesanta cu DRL-urile pe care a avut-o un prieten si as putea practic sa o am si eu cat de curand. Fiind in camping in strainatate, seara dorea sa isi incarce diverse lucruri de la priza din masina, dar daca punea contactul se aprindeau DRL-urile si veneau toti sa ii spuna sa isi stinga farurile! Se poate face cumva sa ai curent pe prize dar fara DRL-uri?

          Comment


          • Poate sa scoti vre-o siguranta ceva. Si daca dateai pe pozitii era prea multa lumina?

            Comment


            • Da, citești manualul, la X52 priza e alimentată pe ACCesorii
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Pui cheia în poziția 1, când se aprind DRL-urile, deja este în funcțiune pompa de benzina/ulei/servodirrctie și puie într-una.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Sau mai simplu scoti siguranta F17 din schema pusa de mine.
                  schema e aceeasi si pentru B4D - B4?

                  Comment


                  • Si astea ce varianta sunt?
                    Attached Files

                    Comment


                    • Astea se puneau pe seria limitata 10 ani si mai apoi pe versiunea Prestige.

                      Comment


                      • Sunt faruri de Renault X52 încă din 2012 (ca și butoane geamuri pe uși, grila aia idioată cu aeratoare dreptunghiulare și climă), montate apoi pe Dacia X52 SL10 (2014) apoi pe prestige (2015+), sunt plug&play pe orice X52 ph1.
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Astea le am eu,dar mi se par urate cu semnalizarea pe interior,parca sunt mai ok cele cu semnalizarea pe laterala...

                          Comment


                          • Cele cu semnalizarea in exterior nu sunt dublu optice.

                            Problema e ca semnalizarea este paralela cu grila. Ii da un aspect mai ciudat. (tine mai mult de obisnuinta)

                            La L2 Ph2 arata ceva mai bine, fiind perpendiculara pe grila si parca putin mai mica ca dimensiune.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              ... grila aia idioată cu aeratoare dreptunghiulare și climă...
                              Idioata din punct de vedere functional, pentru ca estetic nu se poate spune ca nu este o imbunatatire reala!
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Si mie imi plac mai mult astea dreptunghiulare,dar faptul ca atunci cand sunt inchise tot trece aerul prin ele ma enerveaza.La alte marci,pe acele aripioare exista un strat de cauciuc,in asa fel incat sa nu mai treaca fluxul de aer prin ele,la Dacia......pauza !!
                                Scuze de off...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google