Renaul-Dacia-Nisan vinde mai mult decit Ford, si asta e adevarat ... dar unii vind mult si ieftin ( nu dau nume de RDN, intelegeti voi ...fara contra-reclama ...) asta nu inseamna ca vind si bun ...
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Pentru JS3 002:
doar cutia(fără actuatoare, calculator, cablaje) bvr ass js3 320103663R 3216euro+tva
actuator schimbare viteze 260564700R 298euro+tva (dreapta în poza)
actuator ambreiaj 260566650R 298e+tva (stânga în poză)Attached FilesLast edited by t0rquemada; 31 March 2018, 14:58.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Pentru TS4 001:
doar cutia(fără actuatoare, calculator, cablaje) boite vitesse ass 320109418R 4191euro+tva
actuator schimbare viteze 328D47245R 111euro+tva
Actuator selecție 328D52283R 297euro+tva
actuator ambreiaj 309101280R 298e+tvaPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Multumim mult pentru detaliile clare (coduri, preturi, poze). Ne vor fi de folos. Ar trebui sa ne revansam si noi cumva pentru ajutorul tau.
Banuiam ca sunt mai ieftine decat la alte marci. Sper sa tina cat mai mult pentru ca mai mare ar fi bataia de cap cu schimbarea lor.
Comment
-
Depinde cat tin actuatoarele, daca masina are mai multi ani vechime, as vrea sa vad eu cine e fericit sa dea 700 de euro pe 2 actuatoare, cand masina valoreaza cel mult 3000 de euro.
O sa dea cineva de nevoie, pentru ca altfel nu mai poate folosi masina/nu o poate vinde.
Variante sh nu cred ca vor fi prea multe (avand in vedere numarul nmic de masini vandute cu cutia asta), variante aftermarket-posibil dar putin probabil sa existe la discretie, la subansamble gasite rar pe masini in circulatie nu se inghesuie nimeni s aproduca piese de schimb, vezi pretul pieselor la Laguna 3 dupa vanzarile de kakao ale masinii, cand nu gasesti decat piese originale la preturi prohibitive pentru ea, ca obligatie legala a producatorului.
Comparatie.
Cu 300 de euro acum cumperi o cutie manuala sh in stare buna.
Cu 350 de euro cunmperi un actuator pe care-l montezi pe un Easy-R sh.Last edited by mr.K; 31 March 2018, 15:15.
Comment
-
MrK, bine punctat ca intotdeauna. Si situatia asta poate aparea.
Hai sa vedem: masina (la aprox 150 000 km) pica actuatoarele. Variante:
- le schimbi cu unele noi = 700 euro
- le schimbi cu unele SH = probabil 300-400 euro dar nu se stie cat te tin
- treci pe transmisie manuala = aprox 800 euro
- vinzi masina defecta pe mai nimic
Sper ca nu am omis ceva. Variantele astea sunt valabile pentru orice marca de masina cu transmisie automata.
Si inteleg: automate v-au trebuit - automate aveti.
De fapt din pagina 4 ai intuit si ai spus: "Sunt curios si cat o sa reziste ambreiajul eco ce se pune acum. Sau actuatoarele. Ma miram eu sa faca astia ceva ieftin si bun. Cand colo, au facut o margica".
Eu probabil voi alege prima varianta.
Daca se defecteaza mai repede, atunci este discutabil.
Problema defectarii cutiei este alta poveste si este valabila si la manuale.
Pana acum pilotata asta TS4 s-a comportat bine. Ramane sa vedem in timp.
Comment
-
Azi am plecat mai tarziu cu masina, afara cald, batuse soarele pe masina, la pornire nici un fel de balbaiala cu motorul, a pornit perfect, am plecat de pe loc tr 1A, trepidatii foarte timide, aproape insesizabile si de scurta durata. Sunt curios, colegul Valderama ce a mai concluzionat.
Comment
-
Corect. Cutia este deja testata.
Dar am mai uitat ceva: ambreiajul (de care ai pomenit si tu). La cutiile manuale se pare ca duc mult. Combinatia lor cu actuatorul ramane de vazut. Au fost colegi care l-au schimbat in garantie la JS3. Probabil ca a fost prima reactie a celor de la Dacia. Oricum trebuie remarcata solutia lor destul de rapida cu noul soft.
Pe de alta parte sa nu cadem in extrema cealalta. In industria auto timpul de dezovoltare si testare tinde sa se reduca cat mai mult. De aceea am dat exemplele rapide de probleme care au aparut si la alte marci (ce au uneori aceeasi furnizori de subansamble). Si aici nu sunt de acord cu abordarea care transmisie automata "e mai tare si mai mare si care are garantia mai lunga" (am "birjerit" si eu destule).
Multi dintre cei care suntem pe acest forum am ales Dacia pentru pretul atractiv iar Easy-R (acest topic) pentru comoditate. Iar daca avem probleme sa schimbam informatii si sa gasim solutiile adecvate. Nimeni nu doreste sa aibe "troaca" in service (egal daca pe garantie sau nu).
Mike. Sigur ca ii place vremea mai frumoasa.Last edited by Gil26; 31 March 2018, 17:26.
Comment
-
Evident ca agreaza vremea calda. Dar tradus in termeni tehnici? Ipoteza mea:
1. Problema cu pornirea = "socul electronic" , clapeta de acceleratie, un senzor de temperatura, nu isi face datoria cum trebuie.
2. Trepidatiile easy-r : din nou un senzor de temperatura, ceva electronic, comunicarea motor - cutie nu dicteaza cum trebuie. La temperaturi agreabile dispar trepidatiile(la cei care le-au evitat si la care nu s-au accentuat).
Mai adaug si experienta cu celalat logan 1.2 tot cu pornirea la rece(ala facea urat de tot). Concluzie = testare 0 in conditii de iarna din partea Renault /Dacia. Doar ipoteze, nu dati cu pietre. :-))
Comment
-
Noi informatii.
Ieri am fost la reprezentanta pentru resoftare cutie de viteze easy-r. Azi la ora 7 am testat, afara - 4 grade, geamurile au fost inghetate, pe masina pojghita de gheata. Trepidatiile au disparut complet. Functioneaza impecabil.Last edited by C.Mike; 3 April 2018, 07:56.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostSi eu cand urlam ca-i problema de software Nu degeaba am eu un dinte impotriva programatoriilorLast edited by C.Mike; 3 April 2018, 09:32.
Comment
-
Originally posted by C.Mike View PostEvident ca agreaza vremea calda. Dar tradus in termeni tehnici? Ipoteza mea:
1. Problema cu pornirea = "socul electronic" , clapeta de acceleratie, un senzor de temperatura, nu isi face datoria cum trebuie.
2. Trepidatiile easy-r : din nou un senzor de temperatura, ceva electronic, comunicarea motor - cutie nu dicteaza cum trebuie. La temperaturi agreabile dispar trepidatiile(la cei care le-au evitat si la care nu s-au accentuat).
Mai adaug si experienta cu celalat logan 1.2 tot cu pornirea la rece(ala facea urat de tot). Concluzie = testare 0 in conditii de iarna din partea Renault /Dacia. Doar ipoteze, nu dati cu pietre. :-))
V-am zis mai demult ca se rezolva problema cu noul soft, dar voi batman, batman, atentie la data postarii.
Ma bucur ca esti multumit dupa update.
- Likes 1
Comment
Comment