Albă Ca Zăpada!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mulțumesc, Gil!

    Despre ECO, sincer... și în limbajul meu de narator?
    Ok, hai să vedem.

    La viteza 1, nu simt mai nimic. Pe bune, jur pe cravata mea de pionier.
    La viteza 1 spre 2 începe să se simtă ceva.
    La viteza 2 spre 3, deja se simte binișor că turațiile "urcă" mai greu.
    La viteza 3 spre 4, hmmm, apare acel moment când te resemnezi și o lași așa, mulțumindu-te cu ce ai și cu modul ECO activat.

    De precizat că nu am parcurs într-atât de mult cu acest mod încât să știu exact câți mililitri de benzină am economisit, dar o să văd eu la drum lung în concediu.

    Oricum, am înțeles de la cei care merg cu ECO zi de zi, săptămână de săptămână, lună de lună, că s-ar economisi undeva la 1 litru la 100 km. Acum dacă ei au mâncat ceva, atunci mânc și eu aici. Sorry!

    Totuși, asta s-ar traduce că la vreo 5000 km vom avea o economie de 300 lei. Mult, puțin, râmâne la aprecierea fiecăruia. Dar dacă ar fi s-o luăm d.p.d.v. contabilicește, la modul la care am pune acei bani deoparte, am ajunge la fericita concluzie că revizia de 20.000 km o vom plăti lejer din ECOnomia făcută datorită faptului că am circulat cu ECO activat, bașca ne-ar mai rămâne și bani!

    Deci cam așa văd eu ECO...

    Originally posted by Gil26 View Post
    PS: Uneori facerea de bine inseamna ..... (cred ca stii la ce ma refer).
    Dap, am constatat pentru a nu știu câta oară.
    Unde mai pun că deși am folosit fraza de mai sus întreagă într-o postare, dar cu steluțele de rigoare în loc de litere...
    ...tot mi-am luat-o "cu suspendare".
    Last edited by Catalin S.; 22 June 2018, 23:35. Reason: Automerged Doublepost
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • @Catalin S. ma omori omule! Pana sa imi vina masina am citit si ras-citit topicul asta de nici nu mai stiu cate ori. Mi-ai bagat microbul modificarilor... A mea tot SL Plus este si incet-incet vreau s-o aduc cum zicea un coleg mai sus la nivel Prestige... O sa dau faliment in ritmul asta.

      Comment


      • Poate Laureate, oricum chiar dacă ai avea Prestige tot chel va fi fără Pack t0rquemada

        E0 = Acces
        E1 = Ambiance
        E1 = SLplus aka Ambiance cu AC și proiectoare
        E2 = Laureate
        E2 = Prestige aka Laureate cu toate opționalele + AC monozonă
        E2 = SL Prestige aka Prestige cu reducere/destockaj

        E3 = Prestige, autentic, nu se vinde în ROmania
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by Cerese View Post
          @Catalin S. ma omori omule! Pana sa imi vina masina am citit si ras-citit topicul asta de nici nu mai stiu cate ori. Mi-ai bagat microbul modificarilor...
          Mulțumesc Cerese!

          Stai să vezi, că încă mai pot...

          Originally posted by t0rquemada View Post
          Poate Laureate, oricum chiar dacă ai avea Prestige tot chel va fi fără Pack t0rquemada
          Corect! Fără "Pack T0rquemada, viața e pustiu!"...

          Și că tot veni vorba, am uitat să vă spun că datorită lui T0rq s-au mai adăugat de curând:

          - activare temperatură motor pe display
          - activare lumini bord când pun contactul

          Ultima modificare a fost din cauză că bordul mi se părea cam întunecat pe timp de zi noroasă și nu vedeam mai nimic. Acum, în loc să aprind pozițiile ca înainte pentru a ilumina automat bordul, dar scurtând logic durata de viață a becurilor, pur și simplu pun contactul și gata! Bordul se iluminează.

          Mulțumesc T0rquemada!
          Last edited by Catalin S.; 23 June 2018, 12:35.
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • Hai ca usor usor il faci "extra full option" . Felicitari si mult succes in continuare cu tot ce ti-ai propus!

            Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

            Comment


            • Mulțumesc, Gabi GL!

              Foarte corectă observația ta, având în vedere că...
              ...ultimile două modificări software / adăugări - nu există nici măcar pe Prestige!
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • Citez aici ce mi-ai scris pe topicul Întrebări :
                " ... persoane dedicate, pricepute și pasionate" .
                Atribute mai potrivesc nu se pot scrie. Despre asta spuneam că e de apreciat.
                Țineți tot așa, că e molipsitor, la unii se ia (la mine nu prea, pe parcurs am dezvoltat imunitate la dedicate și pasiune).

                Comment


                • Adevarul e ca si eu eram curios ce ai mai adaugat la Alba ca Zapada

                  Comment


                  • Mulțumesc și bine că mi-ai adus aminte!

                    Eram dator cu ceva poze...

                    Prima, cea cu bordul aprins când pun contactul. A se observa că nu sunt pozițiile / faza lungă etc aprinse. Acesta se aprinde când descui mașina... și se stinge în momentul în care închid mașina din cheie sau dupa vreo 30 de secunde de nefuncționare motor (cu cheia în contact).

                    A doua, cea cu butoanele din bord, unde deși nu sunt funționale (încă), trebuie să admiteți că arată mult mai bine acum. Înainte mă zgâria pe ochi să văd bordul "chel"!

                    Urmează în primă fază, dar nu știu când, să achiziționez macarale electrice, modul S&S (am uitat să fac poză la ăla) de la dezmembrări cel mai probabil... și mai vedem.
                    Attached Files
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Apropo, ai scris mai sus ca atunci cand aprinzi pozitiile se consuma mai mult becurile. La a mea am observat ca pe "off" sunt ledurile din fata mai puternice decat pe "pozitii". Prima oara am crezut ca trebuia sa se mai aprinda ceva in fata in afara de leduri, am intrebat si dealerul ca sa fiu sigur )

                      Comment


                      • Dacă te referi la intensitatea ledurilor care scade atunci când aprinzi pozițiile, da, din păcate așa este. Am observat și eu asta. Se pare că este totuși Logan și intră la capitolul "așa face toate".

                        Eu în schimb făceam referire subtil la prelungirea vieții becurilor, deoarece de când am activat iluminare în bord, nu mai este nevoie să aprind farurile.
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • Scăderea în intensitate a ledurilor este normală la aprinderea pozițiilor, deoarece ele se transformă în lumini de poziție. Și la modelul anterior unde DRL-ul era cu becuri de 20 W și acestea scădeau în intensitate și se transformau în lumini de poziție. Nu cred că v-ar plăcea să vă vină din față cineva, noaptea cu leduri la intensitate maximă și faruri aprinse. Deci e din categoria „așa face toate”, dar de bine, nu de rău.

                          Comment


                          • Salut.
                            Cu toate că sunt of topic ii răspund lui alex1ioan dacă n-a ajuns inca să depună dosarul:
                            În cazul meu înmatriculare făcută în martie 2018 în Pitești cu programare făcută de dealer (Amat) depus dosarul în 5minute, aproximativ ora 11 ridicat numerele definitive în aceeași zi dupa aproximativ o oră jumătate. Depus dosarul marti si vineri a ajuns talonul prin poștă. Numerele roșii nu se predau faci ce vrei cu ele iar pe dovada scrie ca poate fi distrusă în momentul sosirii talonului sau are valabilitate 15 zile dacă-mi amintesc bine. Nu cred ca s-a schimbat ceva din martie până acum....

                            Comment


                            • La X52 ph1 aveai becuri w21/5w, 21w DRL, 5 w poziția.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Originally posted by logan21cdc View Post
                                Scăderea în intensitate a ledurilor este normală la aprinderea pozițiilor, deoarece ele se transformă în lumini de poziție. Și la modelul anterior unde DRL-ul era cu becuri de 20 W și acestea scădeau în intensitate și se transformau în lumini de poziție. Nu cred că v-ar plăcea să vă vină din față cineva, noaptea cu leduri la intensitate maximă și faruri aprinse. Deci e din categoria „așa face toate”, dar de bine, nu de rău.
                                Pai cand aprinzi faza scurta oricum se sting ledurile deci nu mai e vorba de intensitatea lor deloc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google