Cumpar 2buc Injectoare 1.5dCi 65 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O sa o pornesc astazi si o sa o tzin asa turata pe loc la 3-4.000 de ture. poate se desfunda. Doamne- ajuta. itzi spun deseara daca am rezolvat ceva. Apropo. ce motorina crezi ca ar fi cea mai buna? Multzi zic ca e-fixul de la Rompetrol, altzii zic ca nu ar fi chiar indicata pentru ca are anumitzi aditivi care dauneaza motorului. Ultima data am pus de la Petrom. Daca as gasi injectoare noi la 8 milioane, mi-ar conveni. Fac un efort si le cumpar. despre bujii nu stiu ca nu ma pricep. Dar reviziile le fac asa cum trebuie, din 10 in 10 mii asa ca ar trebui sa fie totul in regula.

    Comment


    • #17
      ce sa zic man ... la motorina... eu pun lukoil euro4. nu am folosit niciodata aditivi, de fapt ... am pus o singura data , cand masina era stricata, si tin minte ca mi-a pornit atunci, acum ca o fi de la aditivi sau nu ..nu am idee.chestia e paul ca, sa zicem ca iei injectoare noi, dar daca buba e din pompa, ti le va infunda si pe alea... de aia zic , hai sa incercam alte solutii mai ieftine, pana sa ajungi sa cumperi noi. este adevarat ce a spus adrian, tot de alea miam cumparat si eu , 800 ron , plus ca o sa ti le iau pe cardul meu, ca am card de fidelitate la ei , si imi mai face reducere 10% . dar da Doamne sa-si dea drumu , sa se desfunde singure, si cred ca asa se va si intampla.... vom vedea. noroc
      sigpicSa traiasca urile , si

      Comment


      • #18
        Am pornit masina in seara asta. Concluzii:
        - a plecat la a 4-a cheie probabil din cauza vremii mai calde
        - am tzinut-o turata la 3000 de ture aproximativ 10 minute; am observat ca nu scoate fum, si motorul se aude normal.
        - cand o tzineam la relanti, o data s-a oprit motorul; am mai patzit lucrul acesta acum o saptamana cand am mersc cu ea in oras, 10 kilometri.
        - am facut mai multe porniri si la fel imi pleaca relativ greu, la a doua cheie, dar trebuie sa tzin mult contactul. Cred ca tre sa iau alte injectoare... Ce zici?

        Comment


        • #19
          hmm da... "este" injectoarele problema...
          aaa am ajuns si eu pe la delphi si raspunsul a fost "noi producem doar pt. export" ..... i-mi venea sa-l pocnesc in cap pe ala... deci cade si faza cu, curatatul .cred ca se poate , cumva pe "sub mana" acolo la delphi, dar nu cunosc pe nimeni . ce sa zic ...
          te astept la iasi , sa luam injectoare.numai ca , suna intai la ei si vezi exact daca au de unde sa faca comanda.daca sa zic azi faci comanda , a 2 a zi , sau cel tarziu a 3 a zi le ai in mana... acum ... fa-ti o programare la reprezentanta dacia bacau *in iasi nu te sfatuiesc , plus ca nici nu are rost, ca tu esti din bacau.si cam asta e ... din pacate.
          noroc
          sigpicSa traiasca urile , si

          Comment


          • #20
            Deci faza cu pitestiul e altfel decat ai patit tu. Eu am fost personal la pitesti cu masina in 2 injectoare (2 erau moarte testate de Glodeanu...dadeau pe retur bine) si nu am trimis niciun ban inainte si am fost acolo direct si de la ora 10.00 pana la 12.00 au schimbat injectoarele, au verificat motorina din filtru cu un magnet sa vada daca este pilitura din pompa si spre norocul meu nu era pilitura. Daca era insemna ca trebuia inlocuita si pompa de injectie si ei aveau o pompa la 1000 lei. Am dat 2100 lei cu tot cu montat si pus pe calculator si tot. Deci nu e vrajeala faza cu pitestiul si nici periculoasa nu e. Dar tinand cont ca sunt si aici mai aproape injectoare eu te sfatuiesc sa le iei de aici dai ales ca te ajuta si cu cardul colegul.
            DieselLGN - Si despre ala ce a dat comanda de niste chestii din germania inainte de sarbatori este vorba de ala din 2 baieti? Stiam ca el si-a facut masina asa...ma rog. Cam asta e. Bafta Paul si sa auzim de bine.

            Comment


            • #21
              Originally posted by DieselLGN View Post
              hmmm da... cam pe la 78000 e inca normal sa cada...
              WOW!!! la 78000 de km e normal sa iti pice injectoru'...
              NU e deloc normal! atunci unde mama ciorilor se duc acele costuri de intretinere? In Luna e prea aproape

              Sunt DCi-uri duse cu mult peste acele 78000 de km, fara sa le pice acele "bijuterii"; sunt insa si ff multi care merg cu a V-a la 60 de km/h...plus un carburant "fain", INSA...
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #22
                O sa incerc saptamana viitoare sa ajung in Iasi sa le cumpar. Bineintzeles ca o sa sun inainte la magazin.. trio rom. Da-mi un numar de telefon. Sa te sun cand ajung in oras. Adrian tu zici ca ai rezolvat in Pitesti cu 21 de milioane? Pai din calculele mele, ce mi-au zis astia la mine la service, 1.5 milioane ma costa curatzatul rezervorului, si 2 milioane montajul injectoarelor. deci ar fi 32+1.5+2= 35.5 milioane. Hai da-mi un sfat poate o rezolv si eu cu 21 de milioane. Fac o cinste in Iasi dieselLGN eu si cu tine.

                77 sky eu jtiu sa merg cu masina, n-ai tu grija.. asta a fost ... fiecare cu norocul lui.. Drumuri bune colegu.
                Last edited by paulino; 15 January 2009, 20:18. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Paulino...nu a fost nici o aluzie
                  Ce se stie: ca unuia, altuia, i s-a facut slujba de vesnica pomenire la una, doua, trei, patru injectoare, pompa de inalta presiune, etc, daaar...putini recunosc daca au pus ori ba motorina din surse "neautorizate" (nici de cea din peco nu esti 100% sigur); daca au mers ori ba subturat. De asemenea, nu poti sa spui cu mana pe inima ca este vina integrala este a sistemului de injectiei (poate cineva sa demonstreze tehnic, strict obiectiv asa ceva?)
                  Si asa s-a creat Folclorul...
                  Ce putem face noi? Sa incercam sa eliminam din cauzele ce duc la nefericitul eveniment: carburant bun, regimuri firesti de lucru, iar pentru altele...rugi fierbinti la Doamne-Doamne (ca altceva nu prea mai e...)
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    sky ..hai sa-ti zic o chestie ..fi atent.
                    sa zicem sa iti expira garantia la masina , si se duc injectoarele, dupa aia , mergi la reprezentanta, si cu totul nou de la ei ... iti da garantie pe injectoare 35000 de km
                    si am zis caz , coleg patit , la aproape 40000 au cazut injectoarele. deci ... no coment. is prea penibili, si au si ditai pretul...
                    depinde si de noroc, la mine la 130000 sau dus injectoarele, din vina lui subsemnatu` ca a pus motorina de camion...in fine
                    paul , o sa ma mai interesez si eu pe aici sa vad cam ce preturi ar mai fi, dar is destul de bunisoare alea care le ai tu...
                    noroc
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by adrian.c View Post
                      salutare ma bag si eu in discutie. Am avut probleme cu injectoarele tot euro 3 si le-am schimbat la pitesti printr-o cunostinta. Dar am ceva relatii la un magazin de piese aici in iasi si au injectoare noi delphi euro 3 la pretul de 800 ron. Si mai erau si pe stoc. Eu zic sa da-ti un telefon la magazin si sa va lamuriti. Magazinul este trio rom 0232/220365 .(podul de piatra). Iar de reconditionare...un inginer de la pitesti (care mi le-a pus pe masina mie) a zis ca nu exista asa ceva deoarece au diuzele de evacuare f mici care se infunda cu pilitura de fier din pompa de injectie de la motorina cu apa. Deci mai bine luati legatura si cumparati niste injectoare noi. Ca altfel nu cred ca e vreo sansa de rezolvat problema. Bafta.

                      Cat despre pompa nici ea nu se curata. Iar aditivi de curatat injectoare nu sunt buni. Dizolva depunerile si murdaria de pe fundul rezervorului si o baga in pompa si in injectoare. Si inca o problema si va las...incercati sa alimentati dimineata cand rezervoarele de la peco sunt mai linistite si nu e motorina amestecata si cu apa de pe fundul rezervorului.




                      ai mare dreptate in tot cea ce spui .

                      Mi-am cumparat injectoare noi
                      Last edited by gabyyy; 17 January 2009, 00:01. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Salut. Gata. s-a rezolvat. Am cumparat din Iasi 4 injectoare, noi , Costul reparatziei: 33 mil (injectoarele)+ 1 milion (filtru motorina)+ 2 milioane manopera ( curatzat rezervor, suflat conducte)= 35 de milioane. masina merge perfect. Sper sa nu mai am probleme. Doamne ajuta. o veste buna pentru totzi loganistii.. Am auzit ca se ieftinesc piesele..

                        scuze...33+1+2=36. hehehe am emotzii..
                        Last edited by paulino; 21 January 2009, 22:21. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          bv.ma bucur s-a aud vesti bune. de ce nu ai dat un telefon, sa-mi spui si mie ca vii in iasi? mai stateam la povesti...
                          daca ai pus alea , 15000 de km , ar trebui sa mearga perfect , cine ti-a scris in calculator codurile ? te-ai dus la caremil ?
                          noroc , si sa auzim de bine , drumuri bune fara probleme
                          sigpicSa traiasca urile , si

                          Comment


                          • #28
                            DieselLGN are dreptate. Chiar DELPHI (care nu este cine stie ce super producator) recunoaste ca pe la 50000 e recomandat sa schimbi injectoarele. Problema e ca-s scumpe.
                            Eu am cumparat un Logan 65cp dci care avusese pilitura in circuitul de alimentare (avea 65000km, masina de firma dar cu sofer constiincios, fost mecanic auto cu vechime). Am platit initial pentru curatarea rezervorului, a conductelor si injectoarelor originale. Pompa s-a schimbat cu una noua. Desi au fost curatate, functiona cu batai majore la turatii ridicate (peste 3000rpm) sau in sarcina. Returul: 40, 60 75,80ml. Cote admisa: 35ml. In consecinta am optat pentru schimbarea tuturor celor 4 injectoare cu unele noi (950 RON bucata). Aditional am plasat si un magnet de neodim (care este foarte puternic la dimensiuni mici) intre conductele de tur si de retur. Dupa 2 saptamani am avut surpriza ca sa colecteze in acel loc aproximativ 0.2 cmc de pilitura (cantitate NEneglijabila) care ar fi putut sa imi deterioreze pompa cea noua. Am mers iarasi la serviceul care spalase initial circuitul si au recuratat gratuit conductele, au reinspectat pompa si au constatat ca facusem treaba buna cu magnetul, pompa fiind fara nici o urma a trecerii piliturii (episodul doi). Acum merge ca focu', fara nici o urmare negativa (in afara de o gaura de 3800+1600+900+280RON - injectoare+pompa+manopera+control pe calculator si schimbat bujie arsa).
                            Recomandarea mea ar fi ca daca vreti sa aveti certitudinea unei operatii durabile ar fi bine sa luati injectoare noi din surse sigure (sa fie de origine), sa nu le schimbati decat in service-uri autorizate (garantia pe injectoare o aveti de la cel care vi le vinde, iar pe manopera, de la service, cu conditia sa fie autorizat DACIA), sa schimbati pompa (daca va mai permite buzunarul) si daca aveti posibilitatea folosirii unui filtru magnetic, sigur nu are cum sa strice (cu conditia ca la constatarea unor eventuale impuritati sa deconectati intai conductele tur/retur de la pompa si de la rezervor si pe urma sa indepartati magnetul si sa le suflati/curatiti, altfel o sa vina tsunamiul de pilitura).

                            Bafta si atentie in trafic
                            Last edited by rcostin; 28 April 2009, 20:29.

                            Comment


                            • #29
                              si eu aceeasi problema nu imi porneste deloc. dau pana se duce bateria . imi sta la relanti. iar cand o turez la peste 3000 se aude un zgomot ciudat .. lafel cum s`ar "plimba o piatra prin motor" pocneste asa..

                              Comment


                              • #30
                                Care va intereseaza,este in Buzau la REL auto service autorizat Delphi si Bosch,am vazut ca au sigla cu injectoare dacia logan 1.5 dci.Service-ul se gaseste pe aleea sporturilor din buzau.Stiu din auzite ca injectorul s-ar curata cu ultrasunete si au si componente de origine cu care ar reconditiona injectoarele(pret 300-curatare: 450 inlocuire componente uzate).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google