aici puteti sa va expuneti oipiniile, posesorii de Logan 1.2_16v
Pareri Posesori Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Salutam cu respect intentia de a avea un topic doar pentru posesorii de 1,2 16v
Va salut pe toti
Am facu primii 300 de km, mai exact in oras circa 50 de km si in afara lui circa 250km.
Weekendul trecut, Simbata mai exact am facut urmatorul traseu -Bucuresti -Pitesti - Gaiesti - Tirgoviste - Bucuresti (250km). Mentionez ca drumul a fost facut fara oprire. Drumul a fost facut de mine si de inca un pasager, fara bagaje.
Am ales varianta asta pentru a face un rodaj ceva mai ingrijit decit mersul in Bucuresti bara la bara.
Am tras urmatoarele concluzii:
Lucruri pozitive:
1. pozitia buna a corpului in scaune la drum lung; retinerea laterala la viteza de 70-80 km/h in curbe nu prea pronuntate este destul de buna; la fel si la pasagerul din fata
2. pozitia picioarelor nu incomodeaza la drum lung, suportul pentru piciorul sting este destul de ok
3. consumul a inceput sa devina mai mic: la plecarea din Bucuresti aveam cosnumul in jur de 12%; inainte de intrarea in Bucuresti scazuse undeva la 6,7%; nu stiu exact cit ar fi consumul in cartea tehnica dar banuiesc ca va fi in jur de 5,5%
Lucruri negative:
1. zgomotul facut de motor este destul de mare, insa nu extrem de deranjant; am observat faptul ca odata cu numarul de km facuti scade si galagia facuta de motor
2. daca volumul sunetului este dat mai mare boxele incep sa ciriie; nu stiu cit era maximul, dar cred ca eram pe undeva pe la peste 50% din putere; la fel si de afara se aud biziituri
Inainte de intrarea in Bucuresti am trecut pe la M E T R O, unde am cumparat covorase. Un set complet de covorase (fata + spate) au fost 60lei.
Revin cu noi impresii despre masina.
Ieri am avut de facut un drum prin Bucuresti pe la ora 16.00 (maxim 25km).
Aflat inca in perioada de rodaj (maxim 350km la bord) consumul mediu afisat la suta de km se situa in jurul valorii de 6,8l % cu luminile si caldura pornite.
Am stationat cu motorul pornit de 2 ori timp aproximativ 20 minute si consumul a urcat in jur de 7%.
Sint curios dupa terminarea celor 1000 de km la cit se va duce consumul mediu urban.
Ii astept pe ceilalti colegi de 1,2 cu impresii personale legate de problema consmului.
-
Legat de zgomot, mie imi pare ca zgomotul a devenit mai mare dupa ceva km (am 3700 acum), poate s-a mai subtiat si uleiul de proasta calitate pe care il pun cei de la Dacia in motor.
Am sa revin cu mai multe pareri... ca un sfat cei care vreti sa va bagati intr-o depasire cu masina plina, sa stiti ca abia dupa 3000 - 3500 rpm va bazati pe masina.
Imi place foarte mult intre 3500 si 5000 rpm cum se duce. (am testat in tr 3 si 4)
Oricum dupa ce trag linie, rezultatul final: Sunt foarte multumit de motorizarea asta.
Comment
-
Multumesc la fel
Chiar si in rodaj eu zic sa mergi si cu 2800 - 3000 ca nu dauneaza.
Sa nu-i dai 3000 cu motorul rece, dar dupa ce e cald merge lejer cu 3000.
Colegii imi spuneau ca asa cum o "inveti" in rodaj asa o ai.. nu i-am crezut dar dupa am aflat ca intradevar computerul de injectie memoreaza niste parametri si se adapteaza oarecum stilului de condus. E motor de turatie deci tre sa primeasca si 3000 (chiar si in rodaj).
Eu am mers pe ideea ca e mai bine in rodaj sa mearga relaxat la 3000 rpm decat sa merg cu el la 2500 cu explozii mai puternice si cu solicitarile de rigoare.
Surprinzator, zogomotul la 5000 e mai bland decat la 4000. Dar urla...
Oricum nu motorul e zgomotos, masina e prost izolata fonic.
Comment
-
Salutari din nou
Azi am facut inca 266 de km. Am ales din nou un traseu extraurban.
Ruta a fost Bucuresti - Giurgiu - Zilmnicea - Turnu Magurele - Alexandria - Bucuresti. Acum am ajuns la 666,05 km. Masina a mers ok. Nu ma pot plinge de ceva anume. Am facut o singura oprire la Turnu Magurele cam 20 de minute.
Am incercat si cd-player-ul cu Parazitii. Boxele nu sint prea grozave. Cu un bas modic (5 gradatii) si volumul pe la 35 de gradatii incep sa biziie. Nici nu am insistat mai tare.
La intoarcere dinspre Alexandria am constatat ca tragea stinga putin. M-am oprit si m-am uitat la roata care era putin desumflata.
La plecarea din Bucuresti am resetata atit nr. de km temporar cit si consumul mediu. Am ajuns la o medie de 5,4% consum mediu -oras + afara. Media vitezei cu care am mers a fost undeva la 53 de km/h. In oras am mers in jur de 40-50km/h iar afara cu 90 km/h. Am facut si o comparatie de viteza intre GPS si vitezometrul masinii. Masina arata cu aprox. 5 km/h mai mult.
Mai e o mica problema legata de ce zic cei de la reprezentanta despre turatia de rodaj si ce zice manualul. Manualul zice maxim 3500 de ture iar reprezentanta maxim 3000 ture.
Cit despre computerul de bord nu stiu ce sa zic legat de turatie. Am avut Solenza si acolo am mers cu maxim 130km/h dar rar. Motorul a mers ok. Dupa am mai avut un Fiat cu motor de 1,1. La fel, viteza de rodaj era 130km/h maxim in treapta 5.
Tind sa dau dreptate manualului. Una peste alta masina "se intinde" la drum. Insa ca sa faci depasiri in forta trebuie sa retrogradezi sau sa iti iei rezerve.
Oricum nu ma dau in vint sa fac depasiri. Eu merg cu 85-90km/h. Probabil pe un drum mai bun merg cu maxim 110-120 km/h.
Comment
-
Vremuri grele Dacia
Salut,
Urmeaza sa fiu un posesor de Laureat 1.2, si am aflat cu stupoare ca nu va mai fi specificata motorizarea de acum in colo, din motive de reducere de costuri ... oare asa de scumpa era? Nu ca as fi vrut sa scrie, dar mi se pare putin exagerata. A, si intr-o discutie cu dealerul, am spus ca nu am sa inteleg de ce nu au pus stergerea automata a parbrizului dupa stropire(cu gandul la un tutorial vazut pe youtube, in care printr-un fir in plus s-a adaugat acest "improvement"), la care dealerul a zis ca tot din motive de reducere a costurilor .... scump dom'le, scump ....
Una peste alta, astept sa dea drumu AFM-ul la Rabla 2010 sa pot ridica si eu masina .... Pana atunci, numai de bine.
A, care stiti, ce alarma pun astia de la Dacia, cat costa, si daca pierd garantia daca pun eu alta alarma si folie pe geamuri.
Respect
Comment
-
Poate inscriptionarea o vor baga optiune mai nou. Sa vezi de-acum inainte Loganuri fara inscriptia motorizarii, care pe care). Ar putea sa scoata si "Logan by Renault", sau nu se scoate ca sa se stie cine este mentorul Dacia?
Comment
-
Am doua intrebari:
1. Aveti discuri de frana duble? Eu am simplu.
2. Cum porneste dimiteaza pe ger de crapa pietrele. La mine in nord am pornit-o la -18 grade. Porneste la prima cheie dar s-a poticnit un pic. Iar motorul vibreaza tare la relanti chiar si dupa un drum lung.. unii ziceau ca e de la benzina de la rompetrol.
Rectific, erau mai putin de -20 grade, staita meteo de la suceava inregistrase -26 la acea ora.
Comment
Comment