Trepidatii la 110 km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La spalaorie baga bine jetu la genti fata ,spate curata noroiu,gheatza depusa pacolo asa se intampla mai mereu in perioada asta daca ai capace dale jos si spala si pe sub ele.

    Comment


    • #17
      Era vorba de depunerile pe interiorul jantei.

      Comment


      • #18
        Ar cam trebuii trasa de urechi persoana respectiva... cred ca ti'a forjat masina destul de rau ( daca te dai foarte mult cu frana de mana spatele se dezechilibreaza ).

        Sp!ke: daca ai gheata pe interior (de'obicei intra cand te distrezi ) apar vibratii foarte puternice dar acestea dispar in 20 30 min ... ( se topeste gheata )

        Comment


        • #19
          Oricum,dupa ce rezolvi sa ne spui si noua ce a avut pana la urma.Succes!
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Razzvan View Post
            ............
            Sp!ke: daca ai gheata pe interior (de'obicei intra cand te distrezi ) apar vibratii foarte puternice dar acestea dispar in 20 30 min ... ( se topeste gheata )
            Am o rugaminte la tine!... Inainte sa scrii aberatii, gandeste un pic...
            Desi nu vroiam sa-ti dau satisfactie, o s-o fac.
            Pentru inceput, o intrebare: Cum dispar vibratiile dupa 20-30 min? Tu la Aveo ai roti cu incalzire?
            Vibratiile se simt la anumite viteze, nu se simt cand mergi foarte incet... pune mana pe manualul de fizica de clasa a IX-a si ai sa gasesti raspunsul acolo, pana nu vii cu un raspuns competent, te rog sa te abtii in a-ti mai da cu parerea.

            Comment


            • #21
              Doamne nene ... n'ai nici'o treaba ...

              Tu cand dai in frane ce crezi ca se intampla in spate? Se incalzeste roata datorita fortei de frecare care apare acolo -> se topeste gheata ... ( Nu te intrebi de ce intr'o cursa cand se foloseste frana intensiv vezi placutele de frana rosii ? ).. De ce crezi ca ai discuri ventilate la Logan ? ... of of ...

              Comment


              • #22
                ... of of ... mai mai

                Comment


                • #23
                  trepidatiile sunt mai mult ca sigur din cauza jantelor....ori strambate ori neechilibrate . Am patit si eu in vara cu jantele de aliaj ......de la 110 in colo vibra volanu. si dupaia am echilibrat rotile si gata ...atunci am observat ca era si strmaba o idee janta de aliaj
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    mai sunt 2 variante - posibil sai fie frica masinii de la 110 sauuuuuu sa-i fie frig

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Razzvan View Post
                      Doamne nene ... n'ai nici'o treaba ...

                      Tu cand dai in frane ce crezi ca se intampla in spate? Se incalzeste roata datorita fortei de frecare care apare acolo -> se topeste gheata ... ( Nu te intrebi de ce intr'o cursa cand se foloseste frana intensiv vezi placutele de frana rosii ? ).. De ce crezi ca ai discuri ventilate la Logan ? ... of of ...
                      Mai baiatule, tu ai venit pe forumul asta numai sa iti bati joc de oamenii de-aici?
                      Rog un moderator sa ia ceva masuri pentru ca nu e posibil asa ceva! Eu unul nu sunt dispus sa-l mai tolezez!
                      In alta ordine de idei, Razzvan, te-am rugat sa te documentezi intai, si apoi sa scrii. Daca n-ai nici-o treaba cu masinile lasa-ne omule!

                      Multumesc.

                      Comment


                      • #26
                        Am facut si revizia de 60 000 intre timp , au verificat baietii tot pe acolo. Inainte facusem si o echilibrare dar nu disparuse. Concluzia finala este ca e de la cauciucuri, deocamdata sunt in pom cu banii si nu le schimb. Dar am observat ca de cand s-a mai incalzit .. motorul merge iar fara sa urle asa tare , si am dat si 130 si nu se mai simtea aproape deloc. Deci o fi fost si de la frig ceva. Mentionez ca masina facea si daca doar o scoteam din spalatorie... i-am dat odata de proba dupa ce doar o spalasem si tot facea.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Sp!ke View Post
                          Mai baiatule, tu ai venit pe forumul asta numai sa iti bati joc de oamenii de-aici?
                          Rog un moderator sa ia ceva masuri pentru ca nu e posibil asa ceva! Eu unul nu sunt dispus sa-l mai tolezez!
                          In alta ordine de idei, Razzvan, te-am rugat sa te documentezi intai, si apoi sa scrii. Daca n-ai nici-o treaba cu masinile lasa-ne omule!

                          Multumesc.

                          Ce sa ma documentez .. ti'am explicat clar ce se intampla cu gheata de pe interiorul jantei ...
                          Last edited by Cristi_Xp; 21 January 2008, 01:55.

                          Comment


                          • #28
                            Intrebare: La dci 70CP in vit.4-a si a 5-a e normal sa se simta o usoara trepidatie la 1500rpm? sau nu? Nu dati cu pietre daca am pus o intrebare tampita, dar am observat ieri treaba asta si ma gandeam ca o fi motorina mai nasoala(petromv sprint) desi nu cred...Stiu ca e subturare dar am observat ca de la 1500rpm chiar daca accelerez usor pana pe la 1700-1800 motorul vibra putin.Parca nu facea asa inainte...Totusi e aproape de cuplul max. la 1500rpm.

                            Comment


                            • #29
                              Trebideaza pt ca e subturat. N-ai de ce sa-ti faci griji.

                              Comment


                              • #30
                                Sp!ke te;ai lamurit cum e cu gheata pe interiorul jantei ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google