If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut
Am gasit o solutie zic eu destul de acceptabila pentru roata de rezerva normala ,cand va sta ploaia o sa fac si niste poze dar pina atunci sa va explic .
In partea din stanga imediat linga golul special lasat pentru boxe se gaseste o piulita sudata din fabrica in plafonul porbagajului .Piulita este de 10 la fel ca si adaptorul special care prindea roata in locasul ei .Am prins o tija filetata de 10mm de acest adaptor si care are o lungime de maxim 40mm-50mm.
Am impins roata cat mai in spatele porbagajului si am ridicat-o din fata iar gaurile de la janta normala (nu de aliaj) ,acelea mici se potrivesc exact pe directia piulitei din plafonul porbagajului , dupa care am infiletat tija impreuna cu adaptorul.
Roata trebuie asezata cu golul ei catre interiorul porbagajului ca in momentul cand o ridici sa lase un loc destul de mare sub ea ca sa incapa o sacosa de cumparaturi .
Eu cred ca in felul asta am impacat si capra si varza .Am si spatiu si am si roata de rezerva normala .
Pentru mai multe amanunte o sa atasez si cateva poze zilele urmatoare
Nu stiu daca a mai facut cineva asa ceva dar eu nu am gasit pe forum .
O zi buna
salut
am gasit o solutie zic eu destul de acceptabila pentru roata de rezerva normala ,cand va sta ploaia o sa fac si niste poze dar pina atunci sa va explic .
In partea din stanga imediat linga golul special lasat pentru boxe se gaseste o piulita sudata din fabrica in plafonul porbagajului .piulita este de 10 la fel ca si adaptorul special care prindea roata in locasul ei .am prins o tija filetata de 10mm de acest adaptor si care are o lungime de maxim 40mm-50mm.
Am impins roata cat mai in spatele porbagajului si am ridicat-o din fata iar gaurile de la janta normala (nu de aliaj) ,acelea mici se potrivesc exact pe directia piulitei din plafonul porbagajului , dupa care am infiletat tija impreuna cu adaptorul.
Roata trebuie asezata cu golul ei catre interiorul porbagajului ca in momentul cand o ridici sa lase un loc destul de mare sub ea ca sa incapa o sacosa de cumparaturi .
Eu cred ca in felul asta am impacat si capra si varza .am si spatiu si am si roata de rezerva normala .
Pentru mai multe amanunte o sa atasez si cateva poze zilele urmatoare
nu stiu daca a mai facut cineva asa ceva dar eu nu am gasit pe forum .
O zi buna
am gasit poze cu roata mea de rezerva pe 14 si sistemul ei de prindere , ce mai atata compliceala cu roti montate aiurea pe unde apucam . din martie pana acum nu a fost folosita niciodata iar spatiul din porbagaj este ocupat de ea e nesemnificativ . priviti la poze si o sa intelegeti
aia ma gandeam si eu acum...daca lasi roata cu "gaura" in sus asi spatiu mai jult decat in pozele de mai sus, o data in spatiul din roata, apoi deasupra rotii.
dar bineinteles, o roata mai mica e excelenta
cel mai bun este o roata mica ( chiar daca este pe 14-merge pe spate la nevoie ) si pusa pe pozitie ca la mine , eu o am de vreo 6 luni si este nefolosita deocamdata , deci am dat banii degeaba pe ea atunci ( si aveam o criza mama.mama )
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment