DCI-ul meu nu baga caldura daca temperatura exterioara e sub -5 grade,iar la bord nu indica decat 2 liniute,oricat de mult as tura-o
Caldura Pe Timp De Iarna La 1.5 DCI , 85 CP
Collapse
X
-
la dci ai si rezistenta electrica pe radiatorul interior. la mine chiar si la -20 cat a fost iernile trecute tot da caldura in cateva minute. dieselul nu se incalzeste daca il turezi in gol. ca sa ai caldura (si sa porneasca rezistenta electrica) trebuie ca reostatul pentru caldura sa fie la maxim iar ventilarea de la treapta 2 in sus. ai sa auzi cum cupleaza releul rezistentei de la incalzire. daca nu cupleaza sau cupleaza si nu porneste rezistenta trebuie sa mergi la un electrician.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Originally posted by dani030669 View Postnu ai de ce sa pui carton la radiator daca instalatia functioneaza normal. la -10 C nu mi-a ajuns niciodata la 4 linii si tot am avut caldura sa stau in camasa si vesta
Sau...cand se ruleaza cu viteze mari, in afara localitatilor si curentul de aer inghetat nu permite ajungerea la acele conditii optime (iarasi zic: nu pe bord ci masurate exact!).
Atunci, da, as fi de acord cu acel ecran
Eu, unul, cand conduc pe distante mai mari, sunt in tricou...Nu imi place sa ma stinghereasca hainele de iarna. Dar in oras (drumuri de cca 3-5km, cu haina, ca nu prea are cand sa se incalzeasca suficient)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Intr-adevar si la mine cand da frigul urca mai greu la 4 liniute in bord dar totusi urca de fiecare data
Chiar astazi ma uitam la treaba asta: a urcat la 2 liniute dupa vreo 2 km(si stat ~ 3 minute la relanti la semafoare)...a ramas la 2 liniute inca 5 km(si ~ 10 minute la relanti prin aglomeratie) apoi a crescut la 4 liniute dar aproape ajunsesem la destinatie. Motorul a ramas oprit maxim 5 minute iar la pornire aveam 2 liniute racindu-se din cauza celor -2 grade de afara dar a urcat repejor inapoi la 4.
Interesanta partea cu rezistenta electrica la dci-uri...sa mor daca stiam si nu am avut ocazia sa-mi dau seama de treaba asta ca nu prea tin caldura la maxim iar aeroterma o tin de obicei pe treapta 1(si din cate am citit mai sus, rezistenta in discutie ar intra in functiune doar daca se tine caldura la maxim si aeroterma pe minim treapta 2).
Voi incerca cu prima ocazie.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Eu unul nu stiu ce sa zic de rezistenta aia . Eu de aproape 4 ani de cand am masina nu cred ca am avut ocazia sa o vad ca functioneaza. Tin sa cred ca nu la toate masinile este montata . Sau cel putin la a mea nu este .
In schimb cu caludura in masina stau destul de bine ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Dani se referea probabil la cele 3 bujii incandescente din circuitul de preincalzire al antigelului. Sunt 2 relee care se aud atunci cand e f. frig afara, dar rezistente electrice eu nu prea am vazut sa fie; poate ne spune si noua unde anume sunt montate si care e releul care le cupleaza, ca eu nu le-am gasit prin schemele electrice.
P.S.: Acest circuit de preincalzire a circuitului de racire motor este optional, deci nu trebuie sa existe pe fiecare Dci. Este posibil unii sa-l aibe si altii nu. Detalii se pot gasi cu Search aici pe forum sau pe forumul reno.
Comment
-
TRL s-a mai discutat pe aici pe forum despre asa zisa rezistenta de incalzire . Si am cerut lamuriri ca si tine , unde anume este montata , pentru ca eu m-am tot uitat pe la aeroterma , si nu prea vad nici o rezistenta sau conexiune cu vreun cablu in afara de ventilatorul aerotermei. Deci ... sigur la mine lipseste .
Am facut si probe , pe frig , pornit motorul si astepatam sa se dezghete cat de cat parbrizul , nimic frate , pana nu se incalzeste apa in motor ... nici o sansa.
Asa ca ,daca exista cineva care sa dezlege misterul "rezistenta" ... il rog sa puna niste poze , sa ne lamurim si noi .Last edited by FLORYN; 18 December 2010, 01:38., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Pai tocmai, ca nu prea cred sa fie vreo rezistenta prin aeroterma; m-am uitat si pe AUTODATA si prin niste manuale de service si n-am gasit decat acel corp cu 3 bujii de preincalzire a antigelului, doar atat...fara vreo rezistenta pusa pe aer! ( vezi http://www.reno.ro/Sistem-incalzire-...l-t196231.html)
Cat despre nr. de linii la care ajunge apa...e ciudat, la mine ajunge la 4 linii daca merg iarna macar 10km prin oras, altfel nu se ridica cu mult peste 2 linii, iar daca stationez si las motorul la ralanti iarna, la sub -10C, cam tinde sa scada temperatura motorului, iar vara tinde sa urce putin (cam cu 1/2 sau cu max. 1 liniuta)
Comment
Comment