Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru Sport

    Salut am un Logan 1.4MPI din 5 mai 2007. As dori sa-i scot filtru stock si sa ii pun un filtru sport cu tubulatura de inox... rolul tubulaturii de inox ar fi ca are o rezonanta bestiala, iarasi alta faza cu tubulatura e ca il pot trage langa far de unde isi ia si Filtrul de aer stock "portia de aer". Atasez o imagine cum ar arata cu filtru de aer sport. INTREBAREA MEA este daca pierd garantia. Mentionez ca nu am garantie extinsa deci cred ca garantia pe motor este de 1 an de zile nu? Multumesc anticipat HHO_PRIMO
    Attached Files

  • #2
    Vezi ca deja exista mai multe thread-uri asemanatoare .

    http://www.loganclub.ro/forum/my_bru...t=filtru+sport (la postul #100)

    kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #3
      merci sper ca nu am gresit ca am postat un nou thread...

      Comment


      • #4
        bine ai venit pe forum!!!
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #5
          PAI ai acolo exact ce trebuie nu mai trebuie sa postam si aici acelasi lucru ,asta este ideea ,asta o sa se inchida si poti sa te uiti acolo si sa citesti toate posturile si vei fi multumite de ele cu siguranta .
          Si bine ai vanit pe forum ,te asteptam si pe cu alte idei despre masini sau alte intrebari .
          bafta !
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • #6
            Pai daca veni vorba de alte idei BRUTUS ash avea multe pe cap adika sa o duc undeva la 200 de cai dar imi trebuie multi verzisori si un inginer sa-mi calculeze miscarile...

            Comment


            • #7
              vrei sa duci 1.4 la 200 de cai? cam la ce modificari te-ai gandit? adica vrei sa pastrezi acelasi motor sau...
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #8
                Eu zic sa nu gandesti asa departe ,nu o sa o duci niciodata
                decat daca schimbi motor si cutie .
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • #9
                  Cum ii in poza nu prea imi surade ideea sa imi pun parerea mea ii ca arata foarte foarte prost:| se vede ca ii upgrade varza estetic ma refer...
                  LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                  Enter the Matrix

                  Comment


                  • #10
                    Explica-te
                    De ce ti se pare ca arata prost ?
                    Tu stii cum se monteaza altfel ?
                    Este singura posibilitate si asa se monteaza ,si al meu este la fel ,altfel nu vei avea performante .
                    "cromul este placerea mea"
                    "cui nu-i place , valea"

                    Comment


                    • #11
                      Nush cum se monteaza altfel iei alt filtru mai mic.. dar nush si sebi4fc are tot filtru sport si nu asa ii montat a lui ii mult mai elegant si acelasi motor are de 1.4
                      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                      Enter the Matrix

                      Comment


                      • #12
                        Pai poate pui niste poze sa vedem si noi ca mai facut curios ,sa vad care este diferenta si putem discuta dupa aceea .
                        "cromul este placerea mea"
                        "cui nu-i place , valea"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by golanu View Post
                          vrei sa duci 1.4 la 200 de cai? cam la ce modificari te-ai gandit? adica vrei sa pastrezi acelasi motor sau...
                          Pai m-am gandit in felu urmator:
                          schimb arborele cotit si chiulasa cea clasica de 8v cu una de 16v(se ia fain frumos de pe un clio symbol 1.4 16v-se potriveste la fix)
                          pistoanele forjate
                          supapele din titaniu
                          admisie+evacuare sport
                          intercooler+turbo de competitie m-am gandit la un GREEDY
                          iar cireasa de pe tort ar consta in faptul ca o trecem de pe MPI la FSI... care-i faza cu FSI-ul e ca se injecteaza benzina stratificat deci ai avantaj la CUPLUL MOTOR + CAI PUTERE + CONSUM MULT MAI MIC DECAT LA MPI.
                          DAR PT ASTA IMI TREBUIE CEL PUTIN 10.000 EURO SI UN INGINER AUTO PRICEPUT...

                          Comment


                          • #14
                            si Keanu Rev tu cu ce te lauzi? ai poze cu golanu tau? vreau sa vad

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by memphis_Taz View Post
                              si Keanu Rev tu cu ce te lauzi? ai poze cu golanu tau? vreau sa vad
                              Deocamdata nu ma laud doar cu cei aici http://www.loganclub.ro/forum/saveta_mea-t1613.html si cu un set de jenti ) care asteapta primavara da in rest ma laud cu multe idei doar ca nu este buget

                              Si o sa il rog pe seby sa faca poze la filtru si sa le posteze aici
                              LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                              Enter the Matrix

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google