La orice model de Dacia modificarea se face prin mufa de diagnoza OBD, deci nu cu schimbare de chip.
Orice motorizare supraalimentata, cum e cea turbo, se poate modifica in mai multi pasi, denumiti generic Eco, Stg1 si Stg2. Pt ca ne adresam unei piete unde oamenii doresc mai mult sau mai putin de la masina lor si poseda buget diferit, oferim 3 variante care aduc fiecare un plus de performanta, insa la nivelul pretului aferent.
Astfel, pt Eco, stg1 si stg2 se castiga un plus de x cai si y Nm, pt Eco un plus mai mic, pt stg2 un plus mai mult decat decent, fata a afecta fizic motorul sau ambreiajul.
Softul este custom, deci daca pt stg2 se castiga sa zicem 20CP, eco se bucura de 7-8 cai iar stg1 de alti 7. Evident ca valorile exacte difera de la o masina la alta si cine este curios sa vada "cifre", are varianta unui test Dyno. Sper ca am fost pe intelesul tau si al altor doritori. Numa bine !
Orice motorizare supraalimentata, cum e cea turbo, se poate modifica in mai multi pasi, denumiti generic Eco, Stg1 si Stg2. Pt ca ne adresam unei piete unde oamenii doresc mai mult sau mai putin de la masina lor si poseda buget diferit, oferim 3 variante care aduc fiecare un plus de performanta, insa la nivelul pretului aferent.
Astfel, pt Eco, stg1 si stg2 se castiga un plus de x cai si y Nm, pt Eco un plus mai mic, pt stg2 un plus mai mult decat decent, fata a afecta fizic motorul sau ambreiajul.
Softul este custom, deci daca pt stg2 se castiga sa zicem 20CP, eco se bucura de 7-8 cai iar stg1 de alti 7. Evident ca valorile exacte difera de la o masina la alta si cine este curios sa vada "cifre", are varianta unui test Dyno. Sper ca am fost pe intelesul tau si al altor doritori. Numa bine !
Comment