dar daca pun dala de care zici tu care intra tot in cutia celui stock ... nu este nici o diferenta,pt ca aerul care ajunge la el vine tot pe tubulatura aia care trage aer de langa far.vreau sa spun ca filtrul conic este mai eficient si am vazut pe un logan filtru conic care nu avea tubulatura,era prins cu colier chiar la cutia filtrului stock.(niste informatii despre un filtru conic care sa mearga pe logan(si pretul)si cu tubulatura aia poate ma lamuriti si pe mn. ms anticipat
Piese Si Accesorii Stock Si Tuning Pt Logan La Super-preturi !!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kissfm: totul este in stoc tot timpul, doar da-ne un telefon cu 2ore inainte sa ridici produsele ca sa fie scoase din depozit, sa nu vi sa pierzi timpul la noi la magazin. uleiurile le ai aici:
skn99: daca esti genul ala care "stie el cum e treaba" atunci spune-mi din prima ca sa nu-mi racest gura de pomana. logic ca este diferenta, pt ca un filtru normal e pur si simplu din hartie iar filtrul K&N care intra in locul acestui filtru este din bumbac captusit cu metal, iar permisivitatea acestui filtru este mai mare! De aici diferenta ..... iar pe diesel nu exista conic, te poti convinge si tu cautand aici:
Last edited by coastadeest; 28 October 2009, 02:30.
Comment
-
@frankcadillac
PLACUTE FRANA: (preturile sunt pt puntea fata)
LPR - 58ron
Ferodo Racing FSL Economy - 59ron
Ferodo Racing FDB Premiere - 84ron
Ferodo Racing FQT Termoquiet - 89ron
Textar - 132ron
ATE - 140ron
@skn99: no problemo, forumurile sunt facute ca sa invatam unii de la altii, nu e nici o suparare!
Comment
Comment