Set Arcuri Originale

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Set Arcuri Originale

    De vanzare un set de arcuri(fata +spate)LOGAN BERLINA .PRET 3 MIL.Au fost schimbate in urma unui upgrade cu arcuri EIBACH cand masina avea vreo 10-11 mii Km-stare tehnica si optica perfecta.
    Attached Files

  • #2
    ca si idee, conteaza enorm daca le aveai pe 1.4mpi, 1.6 16v sau dci
    stiu sigur ca la dci cele de pe fata sunt mai groase fata de cele de 1.6 16v
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      eu sincer intre berlina benzina si diesel nu am gasit diferenta, tot 6001548549 reper de uzina cu marcaj albastru mediu
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        Sunt de pe un logan laureate 2007-1.6l

        Comment


        • #5
          Inca de vanzare...

          Comment


          • #6
            Nu vrea nimeni ?Sunt tari ca-n prima zi

            Comment


            • #7
              Nu are nimeni nevoie...ptr experimente eventual...

              Comment


              • #8
                Acum observ ca alea din fata au marcaj rosu, cele din spate marcaj albastru. De ce sunt diferite? Stie cineva si ce inseamna? Nu ma mira ca mereu sare de spate in sus, daca acolo sunt arcurile asa moi...

                Eu vazusem la mine marcajele albastre si credeam ca asa sunt toate 4

                Comment


                • #9
                  da, cu arcurile stock sare de spate. aha...ia pune-ti niste h&r sa vezi ce "stabila" devine de cur pe denivelari luate in viteza...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    cconstantin: ai grija ce intelegi din postul lui Seba, daca pui arcuri sport, in viraje pe denivelari te tot duci, si te duci pana se opreste in ceva sau cu rotile in sus, Seba stie mai exact cum
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      Nimeni interesat ? Pretul este negociabil bineinteles

                      Comment


                      • #12
                        @crististreulea - Multumesc de lamuriri.
                        Am citit intr-adevar pe forum ce a mai facut Seba cu arcurile sport ...
                        Dar parca se lauda ca ti le-a dat tie... cum se comporta pe masina ta? (Mergi tot asa tare ca si el)...
                        Nu cumva arcurile sunt si taiate? Cu arcurile netaiate tot asa sare? E mai urat decat cu arcurile stock?

                        Si eu am in plan inlocuirea arcurilor - cu Eibach sau Weitec. (fondurile sunt alocate ) dar nu m-am hotarat - Weitec pare OK acum la oferta aia - dar am citit comentarii negative).
                        Eu vreau sa fie mai stabila pe drum, garda la sol nu ma intereseaza... iar daca se poate sa fie doar o idee mai tari decat arcurile stock, sa nu mi se planga sotia si bebelusul - asa ca voi schimba doar arcurile, amortizoare sport nu.

                        Deci... ce sa aleg? Cu Weitec e stabila? comenta cineva ca sunt prea moi - dar eu prefer comfortul (mult peste 50% din distanta / an = voi merge in oras).

                        Comment


                        • #13
                          Seba a fost putin ironic in postul lui. ce-a vrut el sa zica de fapt eca suspensia sport e foarte ok in viraje pe drumurile bune, daca prinzi denivelari in curba, cu suspensia sport ori te duci si cine stie in ce te opresti sau in cel mai fericit caz tragi o pirueta.
                          eu iti recomand arcuri sport dini 2 motive: aspect si stabilitate. doar sa nu uiti ca acele arcuri nu-ti transforma masina intr-un bolid invincibil care nu o sa mai derapeze vreodata si va sta numai lipita de asfalt.

                          ups, era sa uit, NUUU!! nu merg asa tare ca si Seba, eu nu's profesionist , unde Seba e Incepator, a 3-a oara

                          si tocmai constat ca am invadat threadul omului, imi cer scuze.


                          Originally posted by spire View Post
                          Nu are nimeni nevoie...ptr experimente eventual...
                          si daca tot ti-am invadat topicul, uite aici ce se poate experimenta si uite aici ce insemna acele experimente pe o masina si un pilot bun!
                          Last edited by crististreulea; 19 October 2009, 20:53. Reason: Automerged Doublepost
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #14
                            Nici nu poate fi vorba de invadarea topicului din partea maestrului Streulea ...respect ,mai ales ptr .tutoriale si mai cu seama , pentru cel de schimbat arcurile.

                            Comment


                            • #15
                              Nimeni interesat ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google