reglez tacheti dacia logan, supernova, solenza, berlina, 1300. modelele pe benzina. 30 de lei. schimb becurile din butoane cu led, 7 lei pe buton schimbat, contact zoom8ic@yahoo.com sau 0726211249 la orice ora
Reglez Tacheti Logan, Supernova, Solenza Berlina, 1310. Pret 30 De Lei
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
da, trebuiesc reglati.. mecanicii spun ca o data la 30 de k. dar de obicei ii regleaza cand aud ca tacane.. asta e primu semn ca trebuie reglati. nu ca o sa fuga putin mai bine, decat ca o sa mearga in parametrii ei. si da, la benzinare, trebuiesc reglati, la alea dci, nu se regleaza ca sunt hidraulici. si oricum, am scris gresit ca reglez tachetii. mai corect trebuia sa spun ca reglez culbutorii, ca aia se regleaza, dar lumea le zice tacheti.. majoritatea nu stiu exact cum se cheama.
Comment
-
techetii (culbutorii) se regleaza periodic sau cand incep sa bata, sa faca zgomot? am 33000 km. dar nu bate nimic si nici nu se balbaie motorul.Last edited by bogdan_1984; 26 October 2009, 16:01.sigpic
Comment
-
pai in timpul saptamanii sunt in bucuresti, deci cine vrea 0726 211 249 sau zoom8ic@yahoo.com
am uitat sa scriu si asta
Comment
-
salut , nu stiu daca am dreptate sau nu ...de aceea vreau sa ma corectezi :
"Tachetii" trebuie reglati in momentul in care se aude un zgomot mai ciudat ( ca si cum ar bate ceva) la motor (la relantiu) si dispare in momentul in care apesi pedala de ambreiaj ?1.6 mpi cu un strop de redbull
Respect pentru ca imi pasa
Comment
-
nu, ala e zgomotu produs de rulmentu de presiune de la ambreiaj. toate loganurile fac asa (cum descrii tu), mai mult sau mai putin. tacanitul ala de la motor e la relanti cu ambreiaju apasat, asa iti dai seama. defapt se aude si daca nu apesi pe ambreiaj, acopera zgomotul rulmentului de presiune. masina face ca una care e diesel.
eh, zgomotu de tacheti nu dispare cand apesi pe ambreiaj
pe masura ce masina merge, apare uzura intre piesele in miscare de ordinul zecimilor/sutimilor de milimetru, iar tachetii si culbutorii sunt piese in miscare. depinde de uleiul folosit, de felul in care a fost folosita masina, etc etc. sunt multi parametrii. eu decat ii reglez ca din fabrica la loc. iar tacanitul ala apare cand distanta dintre culbutori si tachet nu mai e ideala. iar jocul acela trebuie sa existe la rece, pentru ca altfel nu ar mai avea unde sa se dilate materialul, si supapele nu ar mai sta destul de inchise in faza de compresie/admisei/evacuare iar gazele s-ar amesteca, fapt ce duce la scaderea puterii motorului. de ex: la admisie: pistonul ar trebui sa traga decat amestec de combustibil si aer, dar daca supapa de evacuare e deschisa mai trage si gaze deja arse. la compresie: cand pistonul urca, supapele nu ar putea tine aerul comprimat in camera de ardere, si asta inseamna putere mai mica. la evacuare: gaze arse ar putea ajunge inapoi in rampa de admisie, lucru care iar ar duce la scaderea puterii. acum daca distanta e prea mare, intr-adevar la compresie gazele ar fii retinute bine. dar de ex: la admise, amestecu intra mai tarziu, lucru care duce la intarzierea accelerarii(motoru urca mai greu in ture). la evacuare gazele ies mai greu, dar incetinesc pistonu sa urce liber, pentru ca daca pistonul urca si supapa de evacuare e inchisa, el face compresie. iar chestiile astea trebuie luate in calcul pentru materialele diferite din care sunt facute cozile de supapa, chiulasa, culbutorii, etc etc. astea sunt deja masurate si calculate de proiectantii de la dacia/renault. erorile astea sa le zic.
ca sa nu mai zic ca pot aparea rateuri ba pe admisie, ba pe evacuare, pornire greoaie, etc etc, dar asta bineinteles la uzura mare.
up!!!! zoom8ic@yahoo.com sau 0726 211 249, la orice ora
Comment
Comment