Sunt arcurile dupa masina mea , taiate 1 spira pe fata si 2 pe spate.
dezavantaje - e umpic mai dura pe spate fata de cele netaiate
- garda mica la sol (13-14cm) , fata de loganul stock...
- cad arcurile dupa spate DOAR daca e ridicata pe elevator
avantaje - masina sta mult mai bine pe curbe fata de alte arcuri sport
- are un look frumos coborata.
- la viteza mare dispare efectul balans , foarte stabila.
Eu le`am avut de la 27-28 de mii si acuma am ajuns la 50 mii fara vreo problema la directie sau sa schimb vreo piesa(nici in momentul asta nu am nici o problema la trenul de rulare) ...doar consumabilele.
pun o poza cu gumele stock (185-65-15) si una cu gume de 195-50-15 , sa va formati o parere.
pret 300 ron
si o modificare , pe ele scrie Racing Nick , dar au aceasi duritate ca si H&R
dezavantaje - e umpic mai dura pe spate fata de cele netaiate
- garda mica la sol (13-14cm) , fata de loganul stock...
- cad arcurile dupa spate DOAR daca e ridicata pe elevator
avantaje - masina sta mult mai bine pe curbe fata de alte arcuri sport
- are un look frumos coborata.
- la viteza mare dispare efectul balans , foarte stabila.
Eu le`am avut de la 27-28 de mii si acuma am ajuns la 50 mii fara vreo problema la directie sau sa schimb vreo piesa(nici in momentul asta nu am nici o problema la trenul de rulare) ...doar consumabilele.
pun o poza cu gumele stock (185-65-15) si una cu gume de 195-50-15 , sa va formati o parere.
pret 300 ron
si o modificare , pe ele scrie Racing Nick , dar au aceasi duritate ca si H&R
Comment