m-am intors ..am fost cu serviciul in Franta la Citroen Peugeot
Asistenta Mecanica Bucuresti si imprejurimi , la domiciliu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
da-mi si mie o informatie despre telescoapele astea de spate , se numesc Black Diamond si sunt de la un Logan de VTM( parca sunt pe gaz), sunt mai scurte decat cele stock ?
Comment
-
@mns- Link poze bara stabilizatoare
@bogdan_radu - vrei montaj oglinzi electrice ? sau sa iti transformi oglinzile manuale ?
@hmv86 - nu recomand ce nu am testat !
Comment
-
Salut
Din pozele pe care le prezinti,reiese ca acele bari sint niste ramfortari,necesare nu stiu pentru ce la o masina de strada......De ce le denumesti bari stabilizatoare??? Ce legatura au ele cu stabilitatea masinii?? Ti se pare ca are stabilitate mai marita Loganul cu acele RAMFORTARI ale caroseriei???.....Nu au nici o treaba aceste fiare ,decit niste kg in plus la greutatea masinii.....Ceea ce montezi tu pe masinile oamenilor sint RAMFORTARI ale caroseriei,ele se regasesc in special pe masinile echipate VTM....hai sa fim realisti ,totusi......mama lor de fiare vechi.....
Comment
-
) Daca citeai parerile multor loganisti care au montat aceste "bari stabilizatoare sau ranforsari" nu "ranfortari" gaseai utilitatea lor ...
Fuguletz mai intai noi trebuie sa demontam jumate de masina sa facem masuratori si apoi vorbim ...
Comment
-
Originally posted by ralu_ View PostDin pozele pe care le prezinti,reiese ca acele bari sint niste ramfortari,necesare nu stiu pentru ce la o masina de strada......De ce le denumesti bari stabilizatoare??? Ce legatura au ele cu stabilitatea masinii?? Ti se pare ca are stabilitate mai marita Loganul cu acele RAMFORTARI ale caroseriei???.....Nu au nici o treaba aceste fiare ,decit niste kg in plus la greutatea masinii.....Ceea ce montezi tu pe masinile oamenilor sint RAMFORTARI ale caroseriei,ele se regasesc in special pe masinile echipate VTM....hai sa fim realisti ,totusi......mama lor de fiare vechi.....
corect, pe camp, la cules de struguri nu e nevoie de fiarele alea... Ca doar pt asta ne-am luat Logan, nu?
Ma obosesc sa-ti explic un pic : datorita faptului ca noi avem suspensii tari, in anumite conditii, capetele de sus ale amortizoarelor (oalele) au tendinta de a se apropia sau dupa caz indeparta unul de celalalt. Asta se traduce prin vibratii nedorite in ansamblul caroserie-suspensie-directie, ceea ce duce la un comportament nesigur al masinii in viraje.
Cum noi ne-am modificat masinile tocmai pentru a merge un pic mai tare, se intelege ca avem nevoie de intaritura respectiva.
Succes si spor la citit niste carti! Le gasesti la biblioteca, daca stii unde sa cauti.
Comment
-
Originally posted by dsign View Postcorect, pe camp, la cules de struguri nu e nevoie de fiarele alea... Ca doar pt asta ne-am luat Logan, nu?
Ma obosesc sa-ti explic un pic : datorita faptului ca noi avem suspensii tari, in anumite conditii, capetele de sus ale amortizoarelor (oalele) au tendinta de a se apropia sau dupa caz indeparta unul de celalalt. Asta se traduce prin vibratii nedorite in ansamblul caroserie-suspensie-directie, ceea ce duce la un comportament nesigur al masinii in viraje.
Cum noi ne-am modificat masinile tocmai pentru a merge un pic mai tare, se intelege ca avem nevoie de intaritura respectiva.
Succes si spor la citit niste carti! Le gasesti la biblioteca, daca stii unde sa cauti.
Comment
-
PANA LA SFARSITUL ANULUI VOI FI PLECAT DIN TARA !
Pentru cei care vor sa beneficieze de servicii, voi lasa doua numere de contact :
0767259075 (Gaby) - pentru toate serviciile legate de distributie
0726240862 (Razvan) - pentru toate celelalte servicii
Comment
-
Originally posted by ralu_ View PostDaca si Loganul are suspensii tari.....lasa ironia deoparte,si spor la ''tunat'' ....esti tare omule....habar nu ai cu ce se maninca fiarele......SUBIECT INCHIS,din partea mea,m-ai distrat destul, povestile cu torsionarile caroseriei,spune-le la pustanii din fata blocului tau,nu mie.....HA HA HA
Banuiesc ca iti sustii afirmatiile cu ceva calcule, teste, probe facute de tine, pe masina ta, nu?
Eu am facut suficiente teste, am cheltuit destul de mult, uneori cu succes, alteori fara.
Si daca chiar vrei sa stii, anumite modele de masini destinate competitiilor de tip urcare in coasta (VTM) folosesc astfel de intarituri duble. Adica 2 tevi, uneori legate si de intaritura de sub parbriz. Alteori legate de partea de roll-cage care face corp comun cu oalele amortizoarelor. Si chiar, aia de la curse sunt niste prosti ca incarca masina cu fiare prin interior, nu? Greutate suplimentara.
Daca esti mare specialist in caroserii, uimeste-ne cu niste cifre...
Altfel, nu-mi ramane sa zic decat ca : mare e gradina Ta Doamne, si poarta e deschisa larg...
Comment
Comment