@mihai.gigi - imi pare rau dar nu te pot ajuta , este mai complicat ...daca vrei te indrum spre un service pentru 300 ron manopera , mai mult nu am cum sa te ajut
Asistenta Mecanica Bucuresti si imprejurimi , la domiciliu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
daca ai pierderi de lichid de racire si e umed in zona ei...e dusa....daca nu...este ok.se observa inb momentul in care ii faci distributia.
Ideal ar fii sa iei si o pompa de apa sa o ai pt orire eventualitate si daca actuala curge, o schimbi....daca nu...nu.
Desi e recomandat ca odata cu distributia sa se schimbe si pompa de apa...decizia iti cam apartine.
Comment
-
garniturile tre sa vina.in prima faza Serus mi-au zis ca sunt la Pitesti, ulterior m-au anuntat ca era doar stoc fals, si ca mi le pot aduce daca vreau dar dureaza 2 sapt.Ca atare le-am achitat insa tre sa ajunga din exterior.
Cu masina nu am mai facut nimic...momentan e parcata.Saptaman viitoare as vrea sa ii fac softul sa vad daca reusesc sa scap de detonatiile alea si de mersul balbait.Tre sa ii fac si o vizita lui Razvan, dar momentan nu e cash.
Partea ciudata cu compresia mea...17-17.5 e urmatoarea....au mai luat si altii 0.6mm din kiulasa si nu au avut pb.Acum din punctul meu de vedere , ca necunoscator de electronca/soft etc e urmatorul:ori masina de rectificat a avut tolerante prea mari si "s-a" luat mai mult de 0.6mm ori timpii de injectie difera fata de logan si asta se poate rezolva/corecta din soft(modificare avansului in functie de curba de cuplu si momentele de sarcina.)
Tre' sa ii dau eu de cap pana la urma....sau sper
Comment
-
Azi m-a ajutat Cosmin cu un kit xenon si cu un corp clapeta marit.
De xenon sunt foarte multumit. Daca se regleaza si relantiul asa cum a zis ia nota 10. Daca nu tre sa facem meditatii.
Multam de ajutor. Sper sa ne mai vedem pentru niste "improvizatii".
Comment
-
@kkhheelloo - la Andrei jumate de zi de munca : schimb placute frane , schimb furtune frana , schimb lichid de frana , aerisire x , schimb sonda temperatura , schimb bieleta directie , schimb tampon antirasturanre , schimb lichid servo , schimb ulei ,filtru motor , schimb ulei cutie ......
@bogdan.i - ma bucur ca esti multumit ,iar corpul trebuie sa se adapteze in mers ,daca nu dau asistenta on the phone sau daca insisti vin la Buzau in plimbare ) tine-ma la curent
Comment
-
sustin ca nu.... la mine corpul de laguna nu a avut absolut nici un efect.
decat la apasare 100 % ai alt vacum in galeria de admisie. la 2000 rpm oricum daca ii dai blana mai mult o incurci decat sa traga mai bine.
ca sa traga bine pedala se apasa 50 75 100 %
parerea mea este ca pana la 100 % pozitie clapeta difera doar cursa pedalei de acceleratie. in loc sa apas 2 cm apas 1 cm.
clapeta marita nu mai atinge maximul de debit la 100 % si undeva la 80 % din pozitia ei. pana acolo este fix aceiasi treaba
p.s. ca sa inteleaga lumea. am facut schimb de clapeta cu o laguna 1 2000 16v. clapeta mea 55mm a lui 65mm
before imi dadea 1 masina after imi da fix aceiasi distanta. diferenta a fost ca am simtit pe toata plaja o falsa lipsa de cuplu absolut identica cu intinderea cablului de acceleratie la maxim.
nu zic ca nu au efect. la mine a fost egal cu 0. la voi la 1.6 si 1.4 unde diametrul este intradevar foarte mic 40mm poate sa se simta cevaLast edited by alessandro; 30 May 2011, 08:11.
Comment
-
@alessandro
1. Clapetele de benzinar au 44mm
2. Daca ai pus clapeta si te-ai dat cu ea imediat = 0
3. Nu ai avut nici o problema cu relantiul?
4.la 1.4 , 1.6 se simte pe ture joase , singura problema e ca trebuie rabdare sa se autoregleze relantiul
Comment
-
am pus o si nu am avut absolut nici un fel de problema.
le am masurat la subler a mea are 55 si laguna avea 65mm. 5 secunde a stat ralantiul la 1000 si dupa a cazut treptat la 750
din clapeta ECU nu prea are ce sa invete decat pozitia care i o zici din 3 pedale cu contactu pus. de volumul de aer se ocupa MAp u si senz de temp . dar repet pana la 80 % pozitie din clapeta marita tot atat aer intra. se micsoreaza doar cursa pedalei de acceleratie.
la deschidere blana ECU taie senzorii prin clapeta curge mai mult aer deci posibil sa mearga putin sarac .
la mine tot pe ture joase l am simtit foarte bine si tot pleca laguna aia de langa mine la 2000 rpm. ( laguna foarte bine intretinuta si km putini tragea glontz )
Comment
-
Sustin ce spune alessandro. Corpul marit cu acelasi soft nu face decat sa apesi mai putin pe pedala pentru o raspundere mai rapida. Eu am facut un alt test. Am mers inainte si dupa ce am schimbat corpul in blana pe 3 trepte cu consum instant pe bord si filmat si normal era ca intrand mai mult aer sa dea si mai multa benzina dar nu era a crescut cu niciun gram consumul.
Am fost si mi-a marit putin benzina din soft de la 2500 turatii in sus si a existat o diferenta.
Comment
Comment