Flashtuning pentru vestul tarii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La majoritatea motorizarilor de dupa anul 2000 este posibila rescrierea softului din calculatorul motorului pe mufa de diagnoza. Metoda se numeste remapare, reflash, flashtuning etc.

    Comment


    • #17
      ac metoda este ireversibila?

      Comment


      • #18
        da,daca iti salvezi un backup
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Metoda este reversibila. Pastrez versiunea originala de soft pentru toti clientii mei, deci se poate reveni oricand la original. Mai ales ca politica mea este urmatoarea: nu esti multumit de resoftare, corectam softul dupa cum vrea clientul sau refacem la original si returnam banii integral.

          Comment


          • #20
            as dori sa stiu de unde se castiga 10%putere.
            din momentul aprinderii,din consum mai mare sau marirea plajei de turatii?
            afecteaza durabilitatea motorului in timp?

            Comment


            • #21
              Castigul de putere vine din optimizarea parametrilor de injectie, avans, amestec etc. Daca te intrebi de ce nu vine din fabrica asa, iti raspund ca toti producatorii de masini seteaza acesti parametri pentru o toleranta larga - aceeasi masina poate fi exportata in tari calde/reci, cu clima uscata sau umeda etc, si va lucra mereu corect. Tunerii nu fac decat sa exploateze aceasta marja lasata de producator, adaptand masina pentru maxim de randament.

              Comment


              • #22
                Care sunt dezavantajele unui PowerBox fata de un chiptuning...o remapare si avantajele unei remapari?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Jeff
                  Castigul de putere vine din optimizarea parametrilor de injectie, avans, amestec etc. Daca te intrebi de ce nu vine din fabrica asa, iti raspund ca toti producatorii de masini seteaza acesti parametri pentru o toleranta larga - aceeasi masina poate fi exportata in tari calde/reci, cu clima uscata sau umeda etc, si va lucra mereu corect. Tunerii nu fac decat sa exploateze aceasta marja lasata de producator, adaptand masina pentru maxim de randament.
                  Bine bine, dar daca ar fi sa ne luam dupa asta putem sa ne dam seama cu totii ca in Romania sunt variatii mari de temperatura, avem o clima foarte diversificata si nu vad nicio stabilitate in asta.
                  Din punctul meu de vedere este imposibil sa nu scada cu ceva durata de viata a motorului si mai conteaza si cine iti face tuningul pentru ca in ultima vreme prea au aparut tuneri din astia casi ciupercile dupa ploaie care iti "garanteaza" ca nu se intampla nimic si daca ai o problema nu te mai cunosc sau nu mai ai de unde sa ii iei.
                  @Jeff, no offense man, postul meu nu te viza pe tine insa asa sunt eu mai pesimist, prefer sa calculez de 10 ori si sa fac o data decat sa calculez o data si sa fac de 10 ori un lucru.
                  Banuiesc ca inca nu ati apucat sa mesteriti un DCI de 85 de CP, sunt curios ce potential are si cat ati scoate din el, ma refer la un tunning fiabil cu durata de viata ridicata a motorului si nu un tunning dus la extrem in detrimentul fiabilitatii.
                  Last edited by The_Kid; 28 September 2007, 18:47.

                  Comment


                  • #24
                    Variatii mari de temperatura sunt in Sahara, unde ziua mori de cald iar noaptea de frig. Noi avem un climat temperat continental, destul de lejer. Ca sa fiu mai specific, o masina va functiona in parametri si in Mexic, si in Norvegia, si cu combustibil si ulei nemtesc, si cu cel din India etc. Oricum dupa chiptuning se recomanda folosirea unui combustibil si ulei de calitatea cea mai buna.
                    Din pacate in chiptuning nu prea se "garanteaza" viata motorului etc, si asta pentru ca motorul tau poate sa crape si fara tuning in orice moment, iar ca sa demonstrezi ca a fost din cauza tuningului sau defect de fabricatie sau ca ai tinut tu motorul pe rosu 5 minute e foarte greu.
                    In ce priveste chiptunerii cei multi, in timp se vor sorta, iar diletantii nu vor ramane pe piata. Trist e ca acest proces va afecta clientii.
                    Logan dci de 85CP nu am facut, dar am facut Megane cu aceasta motorizare si se comporta foarte bine, a castigat vreo 20CP sanatosi.
                    @SUPERCAR: vezi detalii pe www.flashtuning.ro legat de ppowerbox.

                    Comment


                    • #25
                      Jeff pana in judetul mures mai exact orasu` Tarnaveni vii pt asa ceva?
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • #26
                        are dreptate omu din moment ce pe clio acelasi motor are mai multi cai, si nui are in portbagaj!

                        Comment


                        • #27
                          Sunteti deleri dimsport? asa ca idee pt un loganist interesat de remapare.
                          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                          Comment


                          • #28
                            nu, jeff nu-i dealer dimsport, dar face treaba buna... (dai un suc, jeff...asta ca sa nu zic cum e prinsa toba ta de pe lancer...)
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Mersi csebalyn si toba e prinsa cu sarma ghimpata japoneza, ca sa nu fie dubii... nu c-as vrea sa scap de suc
                              Referitor la Tarnaveni, Sibiu sau alte locatii, sunt variante: ori se strang mai multe masini care sa justifice o vizita pe acolo (chiar si tdi-uri, fsi-uri etc), ori va recomand cel mai apropiat tuner de incredere.

                              Comment


                              • #30
                                interesant un flashtuning. dar nu cred ca 6 HP la 1.4 MPI justifica suma de 150 Euro. Mult prea mult "prietene" @jeff
                                Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google