If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Jeff In caz de nevoie ma refeream la faptu ca daca merg la revizie nu vad aia de acolo si incep sa faca gura ? ca eu am prins faza aia cu garantie extinsa si mai am un an garantie.
@crististreulea Prioritatile nu am cum sa le schimb momentan , am pus prelungirile alea si acu neaparat trebui jenti mai mari
Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Si eu stateam pe ganduri cu remaparea pana am mers cu masina lu Cristi.
Diferenta e enorma, parca am alta masina.
Motorashul merge mult mai rotund si surprinzator consuma mai putzin.
Dar senzatia e beton, la ce greutate are masina asta 83 cp iti da aripi.
As fi curios cum se comporta un notor de 85 facut in 105...
Pentru colegii din Oradea si imprejurimi, va recomand cu caldura sa apelati la colegul meu Alex Abrudan, aceleasi remapari de calitate, aceleasi preturi pentru membrii forumului
Site-ul este in constructie dar gasiti modalitati de contact: http://www.autoperform.ro/
As fie si eu interesat de o remapare pentru al meu 1.4 Mpi. Poate pot sa vin eu la Timisoara la o intalnire comuna timisoara-arad,sau invers poate veniti voi incoace.
eu doar ce mi-am facut..sunt multumit ce sa zic...deocamdata ...vedem in timp daca pateste ceva motorul..toti zic ca nu e bine...da pana nu faci nu crezi....respect...
Nu recomanda nici un mecanic remaparea. Asta e clar. Dar oricum nu tinem masinile 300.000km asa ca daca nu mai tine 300.000 un motor si tine doar 200.000 cam tot acolo e pt noi.
Majoritatea mecanicilor (mai ales specialistii in dacii) au ramas in era carburatoarelor, habar n-au ce implica injectia controlata electronic, deci n-au de unde sa stie de avantaje sau dezavantaje.
Apropo, si pe vremea carburatoarelor se tunau motoarele - se lucra din avans (mecanic), jiglere, axe cu came etc. Daciile de raliu chiar aveau performante bune si se mai gaseau si mecanici iscusici care stiau ce sa faca. Dar se facea altfel.
Salut,
Ce vei simti probabil va fi cuplul mai bun de pe la 2000 turatii, faptul ca poti depasi mai usor ca inainte, o elasticitate mai buna a motorului. Masina nu se va transforma in racheta, sa nu crezi. Tot datorita cuplului mai bun consumul ar trebui sa scada putin. Citeste impresiile colegilor de forum care si-au facut operatiunea, poate te lamuresti.
ma bag si io in seama pe stomacu gol si intreb: pentru bucuresti aveti pe cineva sau trebuie sa-mi misc monumentul pana pe la Timisoara? Si cam care ar mai fi preturile actualizate la inflatia aferenta Romaniei de azi?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment