[vand] Axa Sport Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [vand] Axa Sport Logan

    merge fie pe 1.4 fie pe 1.6
    este stg2 , costa undeva la 320 euro noua .
    castigul de putere estimat , cu soft si ceva modificari este pe 1.4 undeva la 105-110 cp , pe 1.6 la 115-120 cp
    O vand pentru a putea folosi in continuare chiulasa masinii .
    Pretul este 250 euro fix .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    hai sus
    asta este codul axei 5501712
    axa arata impecabil .
    Attached Files
    Last edited by Cristi_Xp; 3 September 2010, 22:47.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      hai sus cu axa
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        salut, as fi interesat de axa, lasa un nr de tel sau adresa de mail.
        LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

        Comment


        • #5
          ai PM de la mine
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            zici ca se poate monta pe un 1.4 remapat?...ce modificari ar presupune? si mai ales, cum afecteaza fiabilitatea si consumul?

            Comment


            • #7
              se poate monta pe 1.4 sau 1.6 . Daca vrei sa scoti maximul din ea , trebuie resoftata masina pt axa .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                nu ma intereseaza maximul, nu vreau sute de cai, ma multumesc cu 100 , dar ma intereseaza cel mai tare fiabilitatea, ca nu am chef sa imi pice motoru prea repede, si cum nu sunt expert in mecanica, nu stiu ce efect ar putea avea, d-asta intreb

                Comment


                • #9
                  fiabilitatea ramane aceeasi .Avantajul axei este ca ca se poate intinde mai mult plaja de turatii .Plus o crestere de cuplu de la 2000 rpm incepand .
                  Uite un grafic cu ce se poate obtine dintr-un 1.4
                  Axa fizic nu cere nicio modificare a motorului . La nivel de soft se poate optimiza un pic mai bine .110 cp s-au obtinut cu un soft optimizat pentru axa , fara soft era undeva la 103 cp .
                  Pentru mai multa fiabilitate ,ramai doar la 6000 rpm maximul , si te bucuri de avatajele cuplului ridicat ,si doar 100 cp .
                  Attached Files
                  Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2010, 17:19.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    sus cu axa , nimeni nimic ?
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      up si de la mine ...

                      loganbad - poti sa vii pe la intalniri sa vezi ce inseamna loganul 1.4 al carui grafic l-a pus Cristi

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        .....
                        Axa fizic nu cere nicio modificare a motorului . La nivel de soft se poate optimiza un pic mai bine .110 cp s-au obtinut cu un soft optimizat pentru axa , fara soft era undeva la 103 cp .
                        Pentru mai multa fiabilitate ,ramai doar la 6000 rpm maximul , si te bucuri de avatajele cuplului ridicat ,si doar 100 cp .
                        110 cai cu soft si 103 cai fara soft - pentru 1.4 sau 1.6 ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          Up si spor la vanzare.

                          Eu sunt un pic mirat de faptul ca o axa sport iti poate da 25% putere la un motor de 75 cai. Sa inteleg ca stage 2 produce o modificare asa radicala fata de stage 1 care aducea doar cativa cai in plus?

                          Comment


                          • #14
                            stage 1 e alta axa mai putin agresiva ,care din cate stiu n-a fost testata de nimeni cunoscut ,a nu se confunda cu chiptuningul stg1 care se face pe axa de fabrica si toate componentele de fabrica si ai castig undeva la 10% .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              sus cu axa smechera )
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google