Originally posted by basalte
View Post
dau dieselul pentru un benzinar 1.4 cu aceleasi dotari care le are si masina mea, euro 4 la care ii pun GPL si iesi mai ieftin cu costurile pe Km decat dieselul ( zic eu , ramane de vazut) , plus de asta m-am cam plictisit de ea dupa aproape 5 ani .
Originally posted by nelutu32
View Post
Imi place masinuta ta, dar am identificat urmatoarele:
- distanta dintre noi
- sunt adeptul masinii stock
- parca as cauta ceva cu mai putini kilometri
- nu stiu ce an de fabricatie e, in principiu caut ceva si cu ABS si tare imi e ca a ta nu are
Originally posted by folii_auto
View Post
-radiatorul de clima e schimbat
-pompa de injectie cu tot cu calculatorul pompei au fost schimbate in garantie 1 an jumate fara limita de kilometri- reparatie de 1500 de euro
Nu stiu ce astra ai avut tu 1.7 dar alea au si mai multe probleme de obicei se vad mai ieftin si nu sunt incarcate cu multe optionale (decat foarte rar) :
-curea de distributie
- calculator injectie
- motorina la valva spill
-doar 75 de cai
@folii_auto- vad ca te-ai inscris pe acest forum special sa vorbesti cu mine ...
Nu e asa ca ai fi interesat de o masina buna si acum vii as faci scenarii ca poate mai las la pret, nu e asa ca are multi kilometrii ? Am primit astfel de telefoane de la diverse persoane care suna se intereseaza si la 5 minute suna altcineva sa ma verifice daca ii spun acelasi lucru care i l-am spus celuilat anterior. E aproape imposibil sa sune telefonul de 3 ori in 10 minute.
PS Rog un moderator sa lipeasca acest mesaj de cel de mai sus
Si ca sa te lamuresc EGR nu pica e vaccumatic, EGR pica la modelul dupa 2003 care aer EGR electronic, volanta cu masa dubla si calculator de injectie direct pe pompa PSG 16
Comment