[VAND] Kit Kompressor MPI.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [VAND] Kit Kompressor MPI.

    Cu mare durere in suflet ma simt nevoit sa vand tot ce-am strans pana acum, detaliile le voi discuta pe topicul de my ride.

    Se vand urmatoarele:

    1.) Kompressor Eaton M45 in stare perfecta de functionare;
    2.) Intercooler Logan dCi;
    3.) Blow-Off Forge;
    4.) Injectoare Renault Clio RS;
    5.) Regulator benzina de 3 bari VW/Audi;
    6.) Pompa benzina Renault Clio RS (Walbro);
    7.) Rampa injectoare cu retur de Dacia Supernova;

    Pret pentru loganime, 2000 RON, un leu nu las mai jos, nediscutabil, fara variante!!

    Ce ar mai trebui, un ceas de boost care nu ar folosi la nimic, flanse, tevi, montaj, atat. Piesele se pot pune pe orice MPI, nu neaparat Logan.

    Pozele cu compresorul pentru cine doreste le voi face in cursul zilei de maine. Daca nu se vinde, nu ma afecteaza deloc.

    Nu se vinde nimic pe bucati!! Pentru cei cu adevarat interesati, numarul de telefon il voi da pe PM.

    Am citit regulamentul si sunt de acord cu el.

    Poze kompressor.
    Attached Files
    Last edited by skandal; 14 May 2011, 20:52.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

  • #2
    UP sa fie.

    Nu se mai vinde! Ramane la mine, sâc-sâc-sâc.
    Last edited by aleXpeed; 16 May 2011, 00:47. Reason: Automerged Doublepost
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      pacat ca nu se mai vinde ca vroiam sa il iau eu dar nu aveam toti banii
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • #4
        Revine la vanzare stimabilul kit. Acelasi ultim pret ramane.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          scuza-ma ca intervin off-topic, acesta merge pus doar pe loganurile fara AC si se monteaza in locul compresorului de AC ?

          Comment


          • #6
            se poate pune si la cele cu ac in spate unde vine alternatorul la loganul ambiance (chel)
            kitul se poate adapta si pe alte masini banii sa fie ca se pune si pe smart si pe iveco
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • #7
              eu nu cred ca o sa meraga ,,paseaza,,asta este o idee personala.
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • #8
                Motivul pentru care nu-l pun:

                Softul meu de GPL e cam primitiv de fel si cu siguranta nu i-ar pica bine o "furtuna" de aer continua, in sensul ca nu i-as da de cap la debitul de gaz, doreii de la GPL n-au fost in stare sa-mi egaleze timpii de injectie de la o amarata de remapare, daramite un compresor)). Am de ales intre a da jos GPL-ul si a pune compresorul sau a ramane cu GPL-ul si de a nu pune compresorul. Eu aleg a doua varianta, nu vreau sa imi topesc vre-un piston cand raman fara presiune de gaz pe instalatie din cauza doreilor care nu stiu sa faca niste setari. Pe benzina n-ar fi probleme deloc. Plus de asta, eu nu vreau sa merg pe benzina.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  Ori putere, ori economie....

                  Comment


                  • #10
                    De ce s-ar topi un piston daca nu ai presiune la gaz?
                    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                    Comment


                    • #11
                      Cand raman fara GPL, daca ii dau blana masina se infraneaza, face frana de motor, teoretic atunci intra aer iar carburantul este insuficient.

                      Faceti-ma sa nu-l mai vand.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #12
                        bine ,eu zic sa nu il mai dai...
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • #13
                          vreau sa aud fsssssss )))

                          Comment


                          • #14
                            pune compresorul, si lasi sigla 1,4 sa moara dusmanii acu serios vorbind, Cezar a zis cel mai corect...ori putere ori economie(sau confort, ca presupun ca dai jos si AC ) in cazul tau daca as fi, as alege putere ( daca asta inseamna minim 120 cp )
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • #15
                              radiatourul de intercooler la ce pret il dai,ai si tubulatura? da-mi PM nepoate cu raspunsul
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google