Ciptuning / Resoftare Multimarca - Profesional

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciptuning / Resoftare Multimarca - Profesional

    Oferim remapari multimarca!

    Avem o bogata experienta in domeniul chiptuning-ului auto si va oferim cresteri de putere prin resoftarea ECU la preturi foarte accesibile - incepand 300 lei.

    Modificarea soft-ului care comanda parametrii de functionare (injectie, turbo, rail, EGR etc.) ai masinii se face exclusiv pe softul original/id-ul ecu motor al masinii(nu folosim harti clonate, ci le modificam noi!) dupa cerintele utilizatorului.

    Nu se depasesc limitele ce pot duce la o functionare defectuoasa sau o uzura prematura a componentelor supuse uzurii, castigul de putere si cuplu se va simti imediat iar consumul va scadea sau va ramane la fel pentru acelasi stil de condus. Raspunsul masinii va fi mai rapid, motorul va fi mai elastic in toate treptele de viteza si acceleratia va fi mai liniara.

    Garantam ca softurile noastre functioneaza foarte bine in limitele suportate de motor si transmisie. De asemenea, nu genereaza erori.

    Cresterile de putere sunt de pana la 30-35% in cazul motoarelor turbo, si de maxim 12% in cazul motoarelor aspirate.

    Lucram cu scule profesionale si avem o vasta experienta in domeniu. Softul este modificat de noi si se poate optimiza dupa dorinta clientului.

    Puteti alege intre diverse tipuri de tuning Performance / Normal / Eco - noi va modificam softul asa cum doriti. Se pot resofta si masinile ce au suferit modificari hardware(intercooler, turbina sau injectoare mai performante).

    In plus va oferim o larga gama de reparatii calculatoare auto, depanari calculatoare blocate cu alte scule la rescriere, anulare DPF, EGR, etc.


    Efectuam remapari in diverse zone ale tarii.

    CONTACT: www.mbtuning.ro
    TARGOVISTE 0766999721 - Angi
    PLOIESTI 0741035333 - Mihai
    CONSTANTA 0728182422 - Adrian
    FETESTI 0766237527 - Adi
    ORADEA 0742352705 - Cristian

    Preturi de la 300 lei la 300 euro in functie de masina.
    Exemple de preturi:
    - Opel 1.7 DTI - 100 euro
    - Opel 2.0 DTI PSG 5 - 110 euro
    - Opel 1,9 CDTI EDC 16 - 120 euro
    - VAG 1.9TDI EDC 15 - 100 euro
    - VAG 1.9TDI EDC 16 - De la 120 euro

    Promotie Dacia Logan 1,5 DCI - 300 lei
    Attached Files
    sigpic
    Vectra C. 1,6i

  • #2
    Nou!
    Dacia ciptuning prin mufa OBD pentru Dacia Duster DCI - 160 Euro!
    Cresteri putere - DCI 85 CP ajunge la 108 CP
    DCI 90 CP ajunge la 115 CP
    DCI 110 CP ajunge la 136 CP
    sigpic
    Vectra C. 1,6i

    Comment


    • #3
      Serviciile sunt in continuare disponibile. Pentru Logan 1,5 DCI pretul este in continuare 300 lei!
      sigpic
      Vectra C. 1,6i

      Comment


      • #4
        Numai la diesel faci? Daca faci si la benzinare dai o fuga si pe la mine cand vi la tara? Care ar fi pretul pentru un benzinar?
        sigpic

        Comment


        • #5
          LA banii astia......o sa ai "coada"....mult si bine. Ai sa ma intrebi de ce?...pt ca piata ofera 200 ron la dci si 150 ron mpi.........si puterile obtinute sunt la fel.......la logan, nu opel.
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            Anuntul este valabil cu specificatia ca la Logan DCI pretul creste la 100 euro/masina.
            Intradevar, sunt destul de multi ce fac asa ceva, insa fiecare are target definit precum si preturi. Sunt cateva loganuri DCI facute pe genuchi cu 100-200 lei masina. Au venit si au rescris fila la mine, si stupoare, omul nici macar nu avea fila originala pusa, ci una "universala".

            Nu remapez Logan Benzinar din respect pentru banii utilizatorului.
            sigpic
            Vectra C. 1,6i

            Comment


            • #7
              Nu remapez Logan Benzinar din respect pentru banii utilizatorului.
              Toata stima si respectul pentru afirmatia asta, putini ma fac sa-mi "dau jos" palaria, pentru dumneata... JOS PALARIA!

              Comment


              • #8
                Originally posted by DB77AAA View Post

                Nu remapez Logan Benzinar din respect pentru banii utilizatorului.

                Cu afirmatia asta practic ai vrut sa spui ca e degeaba o remapare la benzinar ?
                Sau ma insel ? :-s
                sigpic

                Comment


                • #9
                  @db: si cum poti faci o fila particularizata pt fiecare motor in parte?

                  @bgy: nu e degeaba relax, doar ca nu se vede cum se vede la un diesel.

                  Comment


                  • #10
                    Teoretic o particularizeaza pe stand dyno, practic a zis si el, asa ... sa dea bine la scriere.
                    Asta daca in cei 100 de euro nu sunt incluse si 2,3 sesiuni de masurare a puterii pe stand.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      Abia acum am regasit topicul
                      Cezar si 827sam, se citeste fila originala si se modifica depa cerintele utilizatorului. Nu avem nevoie de dino, colegul de le modifica are suficienta experianta incat sa lucreze din fata PCului pentru tuneri celebri. Intradevar, vrei cu dino, inseamna timp, implicit bani, dar se poate. Sper ca ati prins ideea. Dino sau valorile reale ai nevoie in momentul modificarilor fizice aduse motorului.

                      Preturi valabile la acest moment:

                      - Opel 1.7 DTI - 100 euro
                      - Opel 2.0 DTI PSG 5 - 100 euro
                      - Opel 1,9 CDTI EDC 16 - 150 euro
                      - VAG 1.9TDI EDC 15 - 100 euro
                      - VAG 1.9TDI EDC 16 - De la 150 euro
                      - Logan/Sandero DCI - 100 euro

                      De asemenea avem solutii la EDC17, Denso, etc...
                      sigpic
                      Vectra C. 1,6i

                      Comment


                      • #12
                        Teleshoping..."poarta bratara magica si echilibrul tau va fi restabilit"
                        "Se citeste fila originala si se modifica dupa cerintele utilizatorului" - cu fraza asta crezi ca vei prinde clienti, nu? Adica o faci pe genunchi, nu?
                        Lucreaza din fata Pc-ului pt tuneri celebri? Tuneri de ce? De haine?
                        Chiar ati luat-o pe aratura rau de tot. Eu zic sa o faci 500 euro, ca doar e dupa preferinte, nu asa facuta pe genunchi.

                        Si ca sa-ti dai seama cat de profi esti: dino era catelul din Familia Flinstone.

                        Comment


                        • #13
                          OK, DYNO cum vrei tu. (Desi ma gandeam ca e OK indiferent de cum postez, doar suntem pe Logan Forum unde in mare analfabetismul este incurajat)
                          Sa fim seriosi, modificarea unei file banale(daia care nu implica modificari fizice ale motorului) nu necesita prea multe verificari nici inainte, nici dupa.
                          Nu spune, si tu, DimSport?!?

                          OK, DYNO cum vrei tu. (Desi ma gandeam ca e OK indiferent de cum postez, doar suntem pe Logan Forum unde in mare analfabetismul este incurajat)
                          Sa fim seriosi, modificarea unei file banale(daia care nu implica modificari fizice ale motorului) nu necesita prea multe verificari nici inainte, nici dupa.
                          Nu spune, si tu, DimSport?!? Am ras ore bune cand am vazut un Logan DCI dus in stage 1 de Dim. Acum nuj daca romanii sunt idioti prin micsorarea preturilor, insa se pare ca da, italienii nu au nici o vina.
                          Last edited by DB77AAA; 9 July 2012, 00:43. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic
                          Vectra C. 1,6i

                          Comment


                          • #14
                            domnule, din pacate modestia nu prea va caracterizeaza si dupa modul cum va exprimati nu prea cred ca se vor inghesui clientii cu motoarele la usa sa rescrieti softul, atacul gratuit la adresa d-nului Doc, voalata intr-adevar, dar perceptibila, din ce am citit, nu va face cinste, dansul nu a facut nici o referire la obiectul activitatii d-voastra, cu atat mai mult cu cat eu cred ca nu sunteti sigur in proportie de suta la suta ca motorul testat are harta modificata de Dimsport, din cuvintele d-voastra, toti cei care au facut modificarea softului la Dimsport sunt idioti, depasirea limitei bunului simt ar putea aduce o satisfactie unei persoane afectate de aroganta si suficienta, nu e frumos, nici civilizat, poate ar fii necesar un cartonas galben... nu vreau sa fiu avocatul nimanui, ar fi mai bine, inainte sa postati sa si cititi inainte ce ati scris...
                            Last edited by dinita george; 9 July 2012, 12:38.
                            Nu esti beat atata timp cat poti sa zaci intins pe parchet, fara sa te sprijini. (Murphy)

                            Comment


                            • #15
                              Asa este George, sunt un tip arogant.
                              Noh, nu stiu daca s-a prin ideea, despre Dimsport IT numai de bine, pana la urma dezvolta scule in ograda proprie. Pana la urma, probabil nici reprezentantii lor din RO nu au nici o vina, ci utilizatorul final, care vrea performante maxime la pret de nimic. Normal ca astfel, s-a inventat stage 1, cativa caluti in plus, aproape insesizabili, dar la pret competitiv.
                              Nu stiu de ce ma agit pe aici, puteti merge linistiti unde vreti, inclusiv la "meseriasii de la uzina".
                              Noi oferim softuri dezvoltate exclusiv in RO conform cerinteleor clientului la preturi, speram, cat mai competitive. Pe deasupra, in aceleasi conditii oferim anulare filtre de particule, egr, timpi bujii si alte cerinte oarecum inaccesibile in RO. Pana la utma tuning inseamna personalizare, asa-i?

                              Flame-ul a fost aruncat de un moderator(da, persoana ce ar trebui sa tempereze discutiile). Eu am spus concret ce facem.
                              Last edited by DB77AAA; 10 July 2012, 00:06.
                              sigpic
                              Vectra C. 1,6i

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google