Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatii injectoare Delphi pentru:

    Logan & Renault: 470 RON
    Ford Focus: 550 RON
    Ford Mondeo: 580 RON
    Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
    Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


    Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
    Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
    Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
    Remontarea injectoarelor - GRATUIT
    Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
    Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


    Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


    Endor Diesel
    0765 269 021
    0765 269 733

    (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

    Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

    Comment


    • Reparatii pompe inalta presiune Delphi:

      Pompa inalta presiune Logan & Renault - 1,300 RON*
      Pompa inalta presiune Ford - 2,200 RON*

      ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

      Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



      O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      www.endordiesel.ro

      Comment


      • 470 RON/injector - Logan & Renault
        550 RON/injector - Ford Focus
        580 RON/injector - Ford Mondeo
        600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
        800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

        Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

        Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

        Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

        La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

        Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


        Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

        Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


        Endor Diesel
        0765 269 021
        0765 269 733

        www.endordiesel.ro

        Comment


        • Principalele cauze ale defectarii injectoarelor sunt motorina de proasta calitate si filtraj necorespunzator. Recomandam alimentarea cu motorina de la lanturile consacrate de statii peco (OMV, Mol, Rompetrol), precum si schimbarea filtrului de motorina la cel mult 10.000 km cu filtre originale Delphi.

          Este important sa se folosesca filtre originale Delphi pentru ca acestea realizeaza filtrajul la 2 microni spre deosebire de celelalte care au 4 microni. Cum recunoasteti un filtru original Delphi? Trebuie sa scrie pe el Delphi si de regula il puteti achizitiona de la reprezentantii Dacia/Renault. Nu stiu daca toti reprezentatii ofera numai filtre Delphi, de aceea ar trebui sa precizati ca doriti Delphi.

          De ce trebuie schimbat filtrul la cel mult 10.000 km? Pentru ca motorina in Romania este de proasta calitate, chiar si asa, achizitionata de la statiile peco "mari".

          O alta cauza a defectarii injectoarelor o reprezinta un defect din fabricatie al pompei care genereaza span. Daca aveti ghinionul ca pompa dvs. sa genereze span atunci injectoarele se vor defecta foarte repede, iar odata cu injectoarele trebuie sa reparati/schimbati si pompa. Ulterior, daca intretineti bine motorul, adica filtre originale Delphi schimbate la timp si motorina de calitate, nu ar trebui sa mai aveti probleme cu injectoarele.

          Endor Diesel
          0765 269 021
          0765 269 733

          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru www.endordiesel.ro)

          Comment


          • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

            Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
            Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

            ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

            Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



            O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

            Endor Diesel
            0765 269 021
            0765 269 733

            www.endordiesel.ro

            Comment


            • Reparatii injectoare Delphi pentru:

              Logan & Renault: 470 RON
              Ford Focus: 550 RON
              Ford Mondeo: 580 RON
              Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
              Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


              Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
              Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
              Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
              Remontarea injectoarelor - GRATUIT
              Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
              Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


              Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


              Endor Diesel
              0765 269 021
              0765 269 733

              (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

              Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

              Comment


              • Reparatii profesionale injectoare Delphi pentru urmatoarele marci de autoturisme:

                Dacia - 470 RON
                Dacia Duster 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
                Dacia Logan 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
                Dacia Logan 1.5 DCI K9K792 (2005 -) Euro 4
                Dacia Logan 1.5 DCI K9K790 (2005 -) Euro 3
                Dacia Logan 1.5 DCI K9K794 (2007 -) Euro 3

                Renault - 470 RON
                Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
                Renault Modus 1.5 DCI K9K760 (2006 -) Euro 4
                Renault Modus 1.5 DCI K9K762 (2006 -) Euro 4
                Renault Clio 3 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
                Renault Fluence 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
                Renault Modus 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
                Renault Scenic 3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
                Renault SM3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
                Renault Clio 3 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
                Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
                Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
                Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
                Renault Megane 1 1.5 DCI K9K724 (2005 -) Euro 4
                Renault Megane 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
                Renault Modus 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
                Renault Note 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
                Renault Note 1.5 DCI K9K276 (2006 -) Euro 4
                Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
                Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
                Renault Twingo 2 1.5 DCI K9K740 (2007 -) Euro 4
                Renault Clio 2 1.5 DCI (2001 -)
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K710 (2001 - 2005) Euro 3
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
                Renault Clio 3 1.5 DCI K9K752 (2006 -) Euro 3
                Renault Grand Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2004 -) Euro 3
                Renault Kangoo 1.5 DCI 65PS K9K (2001 -)
                Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
                Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
                Renault Megane 1 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
                Renault Modus 1.5 DCI K9K750 (2004 -) Euro 3
                Renault Modus 1.5 DCI K9K752 (2004 -) Euro 3
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K702 (2001 -) Euro 3
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
                Renault SM3 1.5 DCI K9K268 (2005 -) Euro 3
                Renault Clio 2 Campus 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
                Renault Megane 1 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
                Renault Megane 1 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
                Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K722 (2003 -) Euro 3
                Renault Clio 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
                Renault Clio 3 1.5 DCI K9K750 (2006 -) Euro 3
                Renault Megane 2 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
                Renault Megane 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
                Renault Megane 2 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
                Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
                Renault SM3 1.5 DCI K9K264 (2005 -) Euro 4
                Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2006 -) Euro 3
                Renault Kangoo 1.5 K9K808 (2008 -) Euro 5
                Renault Megane 3 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5
                Renault Scenic 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5

                Ford - 580 RON
                Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3 - 550 RON
                Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
                Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
                Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
                Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
                Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
                Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
                Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
                Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
                Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4

                Citroen - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Citroen C3 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2002 -)
                Citroen C3 XTR 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2004 - 2005)
                Citroen C4 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
                Citroen C5 2.0 HDI DW10BTED4 (2008 -) Euro 4

                Hyundai - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI 4WD (2001 -) Euro 3
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI 2WD (2003 -) Euro 3

                Jaguar - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2005) Euro 3
                Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2009) Euro 4
                Jaguar X-Type 2.2 D (2005 - 2009) Euro 4

                Kia - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Kia Bongo 2.9 KJ29 (2001 - ) Euro 3
                Kia Frontier 2.9 KJ29 (2001 - )
                Kia Pregio 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
                Kia Sedona 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
                Kia Carnival 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
                Kia Carnival 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
                Kia Sedona 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
                Kia Frontier 2.9 KJ29 (2003 - )
                Kia Carnival 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
                Kia Carnival VGT (2004 -) Euro 4
                Kia Gran Carnival VGT (2004 -) Euro 4
                Kia Sedona 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
                Kia Sedona Dom VGT (2004 -) Euro 4
                Kia Bongo 1.0 DOM WGT (2004 -) Euro 4

                Mercedes - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Mercedes C220 2.2L 100kw OM646 (2007 -) Euro 4
                Mercedes C220 2.2L 120kw OM646 (2007 -) Euro 4
                Mercedes C220 2.2L 125kw OM646 (2007 -) Euro 4
                Mercedes E220 2.2L 100kw OM646 (2006 -) Euro 4
                Mercedes E220 2.2L 120kw DPF OM646 (2006 -) Euro 4
                Mercedes E220 2.2L 125kw OM646 (2006 -) Euro 4
                Mercedes E220D 2.2L OM646 (2006 -)

                Nissan - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
                Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
                Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
                Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
                Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
                Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)
                Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3

                Peugeot - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Peugeot 307 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
                Peugeot 307CC 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
                Peugeot 308 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4
                Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 3
                Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
                Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4

                SsangYong - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2005 -) Euro 3
                SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 3
                SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2005 -) Euro 3
                SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2003 -) Euro 3
                SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2004 -) Euro 3
                SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
                SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
                SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
                SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
                SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4

                Suzuki - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
                Suzuki Jimny K9K266 (2005 -) Euro 4
                Suzuki Jimny 1.5 DCI K9K262 (2004 -) Euro 3
                Suzuki Liana 1.4 DV4TED4 (2004 -) Euro 3



                Endor Diesel
                0765 269 021
                0765 269 733

                (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                Comment


                • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                  Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
                  Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                  ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                  Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                  O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                  Endor Diesel
                  0765 269 021
                  0765 269 733

                  www.endordiesel.ro

                  Comment


                  • 470 RON/injector - Logan & Renault
                    550 RON/injector - Ford Focus
                    580 RON/injector - Ford Mondeo
                    600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                    800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                    Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                    Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                    Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                    La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                    Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                    Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                    Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                    Endor Diesel
                    0765 269 021
                    0765 269 733

                    www.endordiesel.ro

                    Comment


                    • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                      Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                      Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.

                      Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 470 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                      Endor Diesel
                      0765 269 021
                      0765 269 733

                      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                      Comment


                      • Principalele cauze ale defectarii injectoarelor sunt motorina de proasta calitate si filtraj necorespunzator. Recomandam alimentarea cu motorina de la lanturile consacrate de statii peco (OMV, Mol, Rompetrol), precum si schimbarea filtrului de motorina la cel mult 10.000 km cu filtre originale Delphi.

                        Este important sa se folosesca filtre originale Delphi pentru ca acestea realizeaza filtrajul la 2 microni spre deosebire de celelalte care au 4 microni. Cum recunoasteti un filtru original Delphi? Trebuie sa scrie pe el Delphi si de regula il puteti achizitiona de la reprezentantii Dacia/Renault. Nu stiu daca toti reprezentatii ofera numai filtre Delphi, de aceea ar trebui sa precizati ca doriti Delphi.

                        De ce trebuie schimbat filtrul la cel mult 10.000 km? Pentru ca motorina in Romania este de proasta calitate, chiar si asa, achizitionata de la statiile peco "mari".

                        O alta cauza a defectarii injectoarelor o reprezinta un defect din fabricatie al pompei care genereaza span. Daca aveti ghinionul ca pompa dvs. sa genereze span atunci injectoarele se vor defecta foarte repede, iar odata cu injectoarele trebuie sa reparati/schimbati si pompa. Ulterior, daca intretineti bine motorul, adica filtre originale Delphi schimbate la timp si motorina de calitate, nu ar trebui sa mai aveti probleme cu injectoarele.

                        Endor Diesel
                        0765 269 021
                        0765 269 733

                        (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru www.endordiesel.ro)

                        Comment


                        • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                          Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
                          Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                          ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                          Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                          O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                          Endor Diesel
                          0765 269 021
                          0765 269 733

                          www.endordiesel.ro

                          Comment


                          • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                            Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                            Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
                            (Noi dispunem de tehnologia necesara si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

                            Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 470 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                            Endor Diesel
                            0765 269 021
                            0765 269 733

                            (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                            Comment


                            • 470 RON/injector - Logan & Renault
                              550 RON/injector - Ford Focus
                              580 RON/injector - Ford Mondeo
                              600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                              800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                              Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                              Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                              Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                              La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                              Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                              Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                              Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                              Endor Diesel
                              0765 269 021
                              0765 269 733

                              www.endordiesel.ro

                              Comment


                              • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                                Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                                Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
                                (Noi dispunem de tehnologia necesara si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

                                Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 470 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                                Endor Diesel
                                0765 269 021
                                0765 269 733

                                (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google