Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din pacate majoritatea posesorilor de Logan Diesel gandeste ca nu este nevoie de generare de cod hexazecimal daca schimbi supapa de retur.

    Din experienta noastra, am intalnit foarte multi clienti care au venit, s-au interesat de pret si au plecat considerand ca nu este nevoie de generare de cod hexazecimal si ca nu se merita diferenta de bani pentru acest lucru.
    Dar nu dupa foarte mult timp s-au reintors, dupa ce au observat ca reparatia pe care au facut-o in alta parte (mai ieftina probabil cu 100 RON) nu este de durata si au aceleasi probleme cu injectoarele.

    Este o pierdere de timp si bani sa te gandesti ca poti repara injectoarele doar schimbandu-le supapa si duza. Codul hexazecimal generat cu CRi-PC este crucial pentru o functionare corecta si de durata a injectorului Delphi.
    Sfatul nostru este sa va documentati inainte de a alege un tip de reparatie. Iar pentru reparatiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastra le realizeza exista o multitudine de surse de informare pe internet.

    Preturi:

    Logan & Renault: 480 RON
    Ford Focus: 550 RON
    Ford Mondeo: 580 RON
    Orice alt injector Delphi: de la 600 RON


    Endor Diesel
    0765 269 021
    0765 269 733
    (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

    Comment


    • Preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

      Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
      Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

      ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

      Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



      O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      www.endordiesel.ro

      Comment


      • Reparatii injectoare Delphi pentru:

        Logan & Renault: 480 RON
        Ford Focus: 550 RON
        Ford Mondeo: 580 RON
        Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
        Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


        Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
        Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
        Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
        Remontarea injectoarelor - GRATUIT
        Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
        Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


        Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


        Endor Diesel
        0765 269 021
        0765 269 733

        (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

        Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

        Comment


        • Din păcate majoritatea posesorilor de Ford Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

          Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

          Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

          Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

          Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

          Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

          Logan & Renault: 480 RON/injector
          Ford Focus: 550 RON/injector
          Ford Mondeo: 580 RON/injector
          Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

          Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

          Endor Diesel
          0765 269 021
          0765 269 733
          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

          Endor Diesel
          este dealer autorizat Delphi!




          Feedback de la clienti:

          http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

          http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

          Comment


          • 480 RON/injector - Logan & Renault
            550 RON/injector - Ford Focus
            580 RON/injector - Ford Mondeo
            600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
            800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

            Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

            Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

            Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

            La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

            Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


            Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

            Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


            Endor Diesel
            0765 269 021
            0765 269 733


            www.endordiesel.ro

            Recomandari din partea clientilor:

            http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


            http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

            Comment


            • Din păcate majoritatea posesorilor de Ford Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

              Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

              Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

              Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

              Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

              Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

              Logan & Renault: 480 RON/injector
              Ford Focus: 550 RON/injector
              Ford Mondeo: 580 RON/injector
              Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

              Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

              Endor Diesel
              0765 269 021
              0765 269 733
              (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

              Endor Diesel
              este dealer autorizat Delphi!




              Feedback de la clienti:

              http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

              http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

              Comment


              • 480 RON/injector - Logan & Renault
                550 RON/injector - Ford Focus
                580 RON/injector - Ford Mondeo
                600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                Endor Diesel
                0765 269 021
                0765 269 733


                www.endordiesel.ro

                Recomandari din partea clientilor:

                http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

                Comment


                • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

                  Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

                  Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

                  Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

                  Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

                  Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

                  Logan & Renault: 480 RON/injector
                  Ford Focus: 550 RON/injector
                  Ford Mondeo: 580 RON/injector
                  Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

                  Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

                  Endor Diesel
                  0765 269 021
                  0765 269 733
                  (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

                  Endor Diesel
                  este dealer autorizat Delphi!




                  Feedback de la clienti:

                  http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

                  http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884


                  480 RON/injector - Logan & Renault
                  550 RON/injector - Ford Focus
                  580 RON/injector - Ford Mondeo
                  600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                  800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                  Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                  Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                  Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                  La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                  Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                  Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                  Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                  Endor Diesel
                  0765 269 021
                  0765 269 733


                  www.endordiesel.ro

                  Recomandari din partea clientilor:

                  http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                  http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884
                  Last edited by EndorDiesel; 16 June 2012, 12:56. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

                    Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

                    Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

                    Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

                    Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

                    Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

                    Logan & Renault: 480 RON/injector
                    Ford Focus: 550 RON/injector
                    Ford Mondeo: 580 RON/injector
                    Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

                    Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

                    Endor Diesel
                    0765 269 021
                    0765 269 733
                    (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

                    Endor Diesel
                    este dealer autorizat Delphi!




                    Feedback de la clienti:

                    http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

                    http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

                    Comment


                    • 480 RON/injector - Logan & Renault
                      550 RON/injector - Ford Focus
                      580 RON/injector - Ford Mondeo
                      600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                      800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                      Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                      Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                      Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                      La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                      Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                      Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                      Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                      Endor Diesel
                      0765 269 021
                      0765 269 733


                      www.endordiesel.ro

                      Recomandari din partea clientilor:

                      http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                      http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

                      Comment


                      • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

                        Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

                        Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

                        Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

                        Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

                        Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

                        Logan & Renault: 480 RON/injector
                        Ford Focus: 550 RON/injector
                        Ford Mondeo: 580 RON/injector
                        Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

                        Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

                        Endor Diesel
                        0765 269 021
                        0765 269 733
                        (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

                        Endor Diesel
                        este dealer autorizat Delphi!




                        Feedback de la clienti:

                        http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

                        http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

                        Comment


                        • 480 RON/injector - Logan & Renault
                          550 RON/injector - Ford Focus
                          580 RON/injector - Ford Mondeo
                          600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                          800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                          Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                          Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                          Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                          La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                          Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                          Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                          Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                          Endor Diesel
                          0765 269 021
                          0765 269 733


                          www.endordiesel.ro

                          Recomandari din partea clientilor:

                          http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                          http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

                          Comment


                          • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

                            Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

                            Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

                            Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

                            Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

                            Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

                            Logan & Renault: 480 RON/injector
                            Ford Focus: 550 RON/injector
                            Ford Mondeo: 580 RON/injector
                            Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

                            Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

                            Endor Diesel
                            0765 269 021
                            0765 269 733
                            (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

                            Endor Diesel
                            este dealer autorizat Delphi!




                            Feedback de la clienti:

                            http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

                            http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

                            Comment


                            • 480 RON/injector - Logan & Renault
                              550 RON/injector - Ford Focus
                              580 RON/injector - Ford Mondeo
                              600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                              800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                              Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                              Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                              Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                              La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                              Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                              Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                              Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                              Endor Diesel
                              0765 269 021
                              0765 269 733


                              www.endordiesel.ro

                              Recomandari din partea clientilor:

                              http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                              http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

                              Comment


                              • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

                                Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

                                Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

                                Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

                                Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

                                Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

                                Logan & Renault: 480 RON/injector
                                Ford Focus: 550 RON/injector
                                Ford Mondeo: 580 RON/injector
                                Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

                                Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

                                Endor Diesel
                                0765 269 021
                                0765 269 733
                                (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

                                Endor Diesel
                                este dealer autorizat Delphi!




                                Feedback de la clienti:

                                http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

                                http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google