Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 480 RON/injector - Logan & Renault
    550 RON/injector - Ford Focus
    580 RON/injector - Ford Mondeo
    600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
    800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

    Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

    Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

    Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

    La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

    Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


    Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

    Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


    Endor Diesel
    0765 269 021
    0765 269 733


    www.endordiesel.ro

    Recomandari din partea clientilor:

    http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


    http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

    Comment


    • Preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

      Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 500 - 1,200 RON*
      Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

      ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

      Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



      O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      www.endordiesel.ro

      Comment


      • pentru o skoda octavia 2 reparati injectoare ?
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by gogoasha69 View Post
          pentru o skoda octavia 2 reparati injectoare ?
          Stimate Domn,

          Injectoarele diesel ale motoarelor VW nu se pot repara. Productorul nu a pus inca la dispozitie tehnologia si piesele de schimb pentru astfel de reparatii.

          Cu respect,

          Echipa Endor Diesel

          Comment


          • Preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

            Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 500 - 1,200 RON*
            Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

            ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

            Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



            O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

            Endor Diesel
            0765 269 021
            0765 269 733

            www.endordiesel.ro

            Comment


            • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

              Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

              Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

              Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

              Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

              Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

              Logan & Renault: 485 RON/injector
              Ford Focus: 550 RON/injector
              Ford Mondeo: 580 RON/injector
              Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

              Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

              Endor Diesel
              0765 269 021
              0765 269 733
              (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

              Endor Diesel
              este dealer autorizat Delphi!




              Feedback de la clienti:

              http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

              http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

              Comment


              • 485 RON/injector - Logan & Renault
                550 RON/injector - Ford Focus
                580 RON/injector - Ford Mondeo
                600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                Endor Diesel
                0765 269 021
                0765 269 733


                www.endordiesel.ro

                Recomandari din partea clientilor:

                http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

                Comment


                • Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

                  Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

                  Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

                  Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

                  Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

                  Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

                  Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


                  Endor Diesel
                  0765 269 021
                  0765 269 733

                  www.endordiesel.ro





                  Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                  Comment


                  • Preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                    Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 500 - 1,200 RON*
                    Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                    ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                    Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                    O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                    Endor Diesel
                    0765 269 021
                    0765 269 733

                    www.endordiesel.ro

                    Comment


                    • Reparatii injectoare Delphi pentru:

                      Logan & Renault: 485 RON
                      Ford Focus: 550 RON
                      Ford Mondeo: 580 RON
                      Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
                      Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


                      Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
                      Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
                      Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
                      Remontarea injectoarelor - GRATUIT
                      Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
                      Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


                      Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


                      Endor Diesel
                      0765 269 021
                      0765 269 733

                      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                      Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                      Comment


                      • Reparatii injectoare Delphi. Persoanele care cunosc importanta generarii codului hexazecimal pentru injectoarele Delphi aleg serviciile Endor Diesel - Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Service. www.endordiesel.ro 0765.269.021 / 0765.269.733.

                        Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi pentru Dacia Logan si orice model de Renault.

                        Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal cu ajutorul aparatului de resoftare CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

                        Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

                        Pentru aceste reparatii profesionale avem cel mai avantajos pret: 485 RON/injector.

                        Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore! Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional!

                        Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                        Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.


                        Endor Diesel
                        Web: www.endordiesel.ro
                        Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

                        Comment


                        • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                          Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                          Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.

                          Pret reparatie injector Delphi Logna/Renault: 485 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                          Endor Diesel
                          0765 269 021
                          0765 269 733

                          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru)

                          Comment


                          • Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

                            Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

                            Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

                            Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

                            Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

                            Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

                            Logan & Renault: 485 RON/injector
                            Ford Focus: 550 RON/injector
                            Ford Mondeo: 580 RON/injector
                            Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

                            Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

                            Endor Diesel
                            0765 269 021
                            0765 269 733
                            (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

                            Endor Diesel
                            este dealer autorizat Delphi!




                            Feedback de la clienti:

                            http://www.reno.ro/index.php?showtop...post&p=3257486

                            http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884

                            Comment


                            • 485 RON/injector - Logan & Renault
                              550 RON/injector - Ford Focus
                              580 RON/injector - Ford Mondeo
                              600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                              800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                              Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                              Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                              Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                              La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                              Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                              Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                              Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                              Endor Diesel
                              0765 269 021
                              0765 269 733


                              www.endordiesel.ro

                              Recomandari din partea clientilor:

                              http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486


                              http://forum.clubford.ro/viewtopic.p...rt=75#p1095884

                              Comment


                              • Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

                                Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

                                Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

                                Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

                                Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

                                Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

                                Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


                                Endor Diesel
                                0765 269 021
                                0765 269 733

                                www.endordiesel.ro





                                Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google