Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am schimbat 3 diuze la injectoare, am DELPHI, mai sunt bune la ceva diuzele vechi? daca da, le dau.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Ne pare rau, nu ne intereseaza!

      Noi folosim numai piese noi si originale.

      Pret reparatie injector Delphi: 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru)

      Comment


      • #18
        Pret reparatie injector Delphi: 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.


        Endor Diesel
        0765 269 021
        0765 269 733

        (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru)

        Comment


        • #19
          Pret reparatie injector Bosch: 250 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.

          Pret reparatie injector Delphi: 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.


          Endor Diesel
          0765 269 021
          0765 269 733

          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru)

          Comment


          • #20
            Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi pentru Dacia Logan si orice model de Renault.

            Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal cu ajutorul standului de teste si recodare CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

            Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

            Pentru aceste reparatii profesionale avem cel mai avantajos pret: 480 RON/injector.

            Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore! Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional!

            Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

            Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.


            Endor Diesel
            Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

            Comment


            • #21
              Alegeti serviciile unui service autorizat Delphi!

              Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.

              Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.

              Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.

              Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.

              In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

              In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.

              In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!

              Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou.
              Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!

              Apelati cu incredere la solutiile profesionale oferite de Endor Diesel!

              Endor Diesel
              0765 269 021
              0765 269 733

              (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru)

              Comment


              • #22
                Oricine poate face o reparatie empirica ce presupune schimb de duze si supape de retur.

                De ce nu se recomanda o astfel de reparatie pentru injectoarele Delphi?

                Pentru ca niciodata nu vor iesi gazele la tester, curba de injectie difera de cea optima si se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizeaza in timpii optimi, difera avansul la aprindere, post injectia si se produce multa calamina care infunda EGR-ul.

                Mai mult, daca alegeti sa le reparati doar prin schimb de duza si supapa, injectoarele nu au cum sa reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai porneste sau porneste din ce in ce mai lung pana ce in final dai la automat pana nu mai poti!

                Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

                Daca arderea este incompleta, atunci se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

                Rolul codului hexazecimal generat cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC:

                Evitati toate aceste probleme apeland la o reparatie profesionala, certificata de Delphi, care nu presupune doar schimbarea duzei si supapei de retur, ci si calibrarea electronica a fiecarui injector. Astfel injectorul este re-codat, iar calculatorul masinii va stii exact ce semnale trebuie sa transmita injectorului pentru a asigura o functionare in parametrii normali.

                Endor Diesel asigura astfel de servicii profesionale pentru injectoarele Delphi montate pe Dacia Logan 1.5 DCI (Euro 3 si Euro 4) la cel mai competitiv pret din piata: 480 RON/injector si garantie scrisa de 6 luni!

                Endor Diesel
                0765 269 021
                0765 269 733

                (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                Comment


                • #23
                  Reparatii injectoare Delphi. Persoanele care cunosc importanta generarii codului hexazecimal pentru injectoarele Delphi aleg serviciile Endor Diesel - Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Service. www.endordiesel.ro 0765.269.021 / 0765.269.733.

                  Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi pentru Dacia Logan si orice model de Renault.

                  Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal cu ajutorul aparatului de resoftare CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

                  Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

                  Pentru aceste reparatii profesionale avem cel mai avantajos pret: 480 RON/injector.

                  Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore! Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional!

                  Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                  Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.


                  Endor Diesel
                  Web: www.endordiesel.ro
                  Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733



                  Endor Diesel
                  Web: www.endordiesel.ro
                  Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

                  Endor Diesel
                  0765 269 021
                  0765 269 733

                  (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
                  Last edited by EndorDiesel; 22 September 2011, 02:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Endor Diesel
                    0765 269 021
                    0765 269 733




                    Comment


                    • #25
                      Principalele cauze ale defectarii injectoarelor sunt motorina de proasta calitate si filtraj necorespunzator. Recomandam alimentarea cu motorina de la lanturile consacrate de statii peco (OMV, Mol, Rompetrol), precum si schimbarea filtrului de motorina la cel mult 10.000 km cu filtre originale Delphi.

                      Este important sa se folosesca filtre originale Delphi pentru ca acestea realizeaza filtrajul la 2 microni spre deosebire de celelalte care au 4 microni. Cum recunoasteti un filtru original Delphi? Trebuie sa scrie pe el Delphi si de regula il puteti achizitiona de la reprezentantii Dacia/Renault. Nu stiu daca toti reprezentatii ofera numai filtre Delphi, de aceea ar trebui sa precizati ca doriti Delphi.

                      De ce trebuie schimbat filtrul la cel mult 10.000 km? Pentru ca motorina in Romania este de proasta calitate, chiar si asa, achizitionata de la statiile peco "mari".

                      O alta cauza a defectarii injectoarelor o reprezinta un defect din fabricatie al pompei care genereaza span. Daca aveti ghinionul ca pompa dvs. sa genereze span atunci injectoarele se vor defecta foarte repede, iar odata cu injectoarele trebuie sa reparati/schimbati si pompa. Ulterior, daca intretineti bine motorul, adica filtre originale Delphi schimbate la timp si motorina de calitate, nu ar trebui sa mai aveti probleme cu injectoarele.


                      Endor Diesel
                      0765 269 021
                      0765 269 733

                      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                      Comment


                      • #26
                        Reparatii injectoare Delphi. Persoanele care cunosc importanta generarii codului hexazecimal pentru injectoarele Delphi aleg serviciile Endor Diesel - Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Service. www.endordiesel.ro 0765.269.021 / 0765.269.733.

                        Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi pentru Dacia Logan si orice model de Renault.

                        Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal cu ajutorul aparatului de resoftare CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

                        Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

                        Pentru aceste reparatii profesionale avem cel mai avantajos pret: 480 RON/injector.

                        Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore! Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional!

                        Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                        Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.


                        Endor Diesel
                        Web: www.endordiesel.ro
                        Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

                        Alegeti serviciile unui service autorizat Delphi!

                        Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.

                        Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.

                        Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.

                        Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.

                        In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                        In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.

                        In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!

                        Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!Apelati cu incredere la solutiile profesionale oferite de Endor Diesel!

                        Endor Diesel
                        0765 269 021
                        0765 269 733

                        (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
                        Last edited by EndorDiesel; 27 September 2011, 12:41. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                          Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                          Pret reparatie injector Bosch: 250 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.

                          Pret reparatie injector Delphi: 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                          Endor Diesel
                          0765 269 021
                          0765 269 733

                          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                          Comment


                          • #28
                            Endor Diesel
                            0765 269 021
                            0765 269 733

                            www.endordiesel.ro



                            Comment


                            • #29
                              Mai multe explicatii pentru reparatiile profesionale de injectoare Delphi

                              Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca pretul de 480 lei practicat de noi este exagerat. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

                              Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

                              Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

                              Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
                              Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                              Cum este generat codul?
                              Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

                              De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

                              Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

                              O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
                              Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

                              Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

                              Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

                              Preturi si calitate
                              Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.


                              In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

                              Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.


                              Endor Diesel
                              0765 269 021
                              0765 269 733

                              http://www.endordiesel.ro

                              Comment


                              • #30
                                Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                                Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                                Pret reparatie injector Bosch: 250 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.

                                Pret reparatie injector Delphi: 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                                Endor Diesel
                                0765 269 021
                                0765 269 733

                                (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google