If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca pretul de 475 lei practicat de noi este exagerat. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.
Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.
Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.
Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.
De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.
Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".
O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).
Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.
Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.
Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult decat costul kiturilor de reparatie Delphi care sigur sunt chinezesti. Recent am cauta pe Alibaba.com si am gasit o gramada de firme din China care iti vand supapa 9308-621c la 30 de USD/buc.
In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.
Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.
Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.
Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.
Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.
In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.
In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!
Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!
Apelati cu incredere la solutiile profesionale oferite de Endor Diesel!
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Oricine poate face o reparatie empirica ce presupune schimb de duze si supape de retur.
De ce nu se recomanda o astfel de reparatie pentru injectoarele Delphi?
Pentru ca niciodata nu vor iesi gazele la tester, curba de injectie difera de cea optima si se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizeaza in timpii optimi, difera avansul la aprindere, post injectia si se produce multa calamina care infunda EGR-ul.
Mai mult, daca alegeti sa le reparati doar prin schimb de duza si supapa, injectoarele nu au cum sa reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai porneste sau porneste din ce in ce mai lung pana ce in final dai la automat pana nu mai poti!
Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".
Daca arderea este incompleta, atunci se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.
Rolul codului hexazecimal generat cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC:
Evitati toate aceste probleme apeland la o reparatie profesionala, certificata de Delphi, care nu presupune doar schimbarea duzei si supapei de retur, ci si calibrarea electronica a fiecarui injector. Astfel injectorul este re-codat, iar calculatorul masinii va stii exact ce semnale trebuie sa transmita injectorului pentru a asigura o functionare in parametrii normali.
Endor Diesel asigura astfel de servicii profesionale pentru injectoarele Delphi montate pe Dacia Logan 1.5 DCI (Euro 3 si Euro 4) la cel mai competitiv pret din piata: 475 RON/injector si garantie scrisa de 6 luni!
Preturi reparatii injectoare Delphi pentru:
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Endor Diesel 0765 269 021
0765 269 733 (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Logan & Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment