Reparatii Injectoare Delphi: Logan & Renault. Livram Prin Curier In Toata Tara!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatii injectoare Delphi pentru:

    Logan & Renault: 470 RON
    Ford Focus: 550 RON
    Ford Mondeo: 580 RON
    Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
    Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


    Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
    Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
    Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
    Remontarea injectoarelor - GRATUIT
    Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
    Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


    Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


    Endor Diesel
    0765 269 021
    0765 269 733

    (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

    Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

    Comment


    • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

      Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
      Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

      ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

      Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



      O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

      Endor Diesel
      0765 269 021
      0765 269 733

      www.endordiesel.ro

      Comment


      • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

        Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

        Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
        (Noi dispunem de tehnologia si cunostintele necesare si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

        Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 470 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

        Endor Diesel
        0765 269 021
        0765 269 733

        (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

        Comment


        • Principalele cauze ale defectarii injectoarelor sunt motorina de proasta calitate si filtraj necorespunzator. Recomandam alimentarea cu motorina de la lanturile consacrate de statii peco (OMV, Mol, Rompetrol), precum si schimbarea filtrului de motorina la cel mult 10.000 km cu filtre originale Delphi.

          Este important sa se folosesca filtre originale Delphi pentru ca acestea realizeaza filtrajul la 2 microni spre deosebire de celelalte care au 4 microni. Cum recunoasteti un filtru original Delphi? Trebuie sa scrie pe el Delphi si de regula il puteti achizitiona de la reprezentantii Dacia/Renault. Nu stiu daca toti reprezentatii ofera numai filtre Delphi, de aceea ar trebui sa precizati ca doriti Delphi.

          De ce trebuie schimbat filtrul la cel mult 10.000 km? Pentru ca motorina in Romania este de proasta calitate, chiar si asa, achizitionata de la statiile peco "mari".

          O alta cauza a defectarii injectoarelor o reprezinta un defect din fabricatie al pompei care genereaza span. Daca aveti ghinionul ca pompa dvs. sa genereze span atunci injectoarele se vor defecta foarte repede, iar odata cu injectoarele trebuie sa reparati/schimbati si pompa. Ulterior, daca intretineti bine motorul, adica filtre originale Delphi schimbate la timp si motorina de calitate, nu ar trebui sa mai aveti probleme cu injectoarele.

          Endor Diesel
          0765 269 021
          0765 269 733

          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru www.endordiesel.ro)

          Comment


          • 470 RON/injector - Logan & Renault
            550 RON/injector - Ford Focus
            580 RON/injector - Ford Mondeo
            600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
            800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

            Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

            Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

            Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

            La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

            Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


            Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

            Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


            Endor Diesel
            0765 269 021
            0765 269 733

            www.endordiesel.ro

            Comment


            • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

              Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

              Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
              (Noi dispunem de tehnologia si cunostintele necesare si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

              Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 470 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

              Endor Diesel
              0765 269 021
              0765 269 733

              (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

              Comment


              • am si eu logan diesel 2007 euro 4 cred ca este problema mea este ca am bagat motorina de la galeata(bidon)care nu a fost spalat in prealabil acesta avan d concentrate de pui sau ierbicid oricum concluzia este ca dupa ce am bagat aceasta motorina in 2km max mi sa aprins in bord martorul de la bujii si a inceput sa dea in nas(mergea in hopuri)am oprit o si dupa aia masina nu a mai pornit de loc.
                am fost aici la calarasi la renault cu injectoarele si au zis ca sunt blocate toate 4 dar acum nu stiu daca si pompa mai este buna si toate conductele la capete parca sunt ruginite sau oxidate poate sa se fii intamplat ceva si la motor?la pistoane?daca vin la dumneavoastra puteti sa imi reparati si pompa daca e sa fie si afectata?cam care este timpul eu o sa vin cu masina pe platforma si care ar fii pretul total la injectoare toate 4 si pompa va multumesc anticipat astept un raspuns

                Comment


                • Stimate Domn,

                  Momentan nu va putem ajuta cu demontarea/remontarea pompei de inalta presiune. De asemenea, in cazul dvs. va trebui sa spalati/curatati rezervorul si toata instalatia.

                  Noi va putem repara injectoarele si pompa daca le trimiteti prin curier sau veniti cu ele personal. Preturile sunt urmatoarele:

                  480 RON/injector - reparatie profesionala cu generare cod C2I
                  1,300 RON/pompa - pretul este estimativ si poate varia in functie de componentele schimbate

                  Pentru programari, va rugam sa ne contactati telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733.

                  Cu respect,
                  Echipa Endor Diesel
                  www.endordiesel.ro

                  Comment


                  • Modificare preturi:

                    480 RON/injector - Logan & Renault
                    550 RON/injector - Ford Focus
                    580 RON/injector - Ford Mondeo
                    600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                    800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                    Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                    Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                    Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                    La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                    Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                    Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                    Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                    Endor Diesel
                    0765 269 021
                    0765 269 733

                    www.endordiesel.ro

                    Comment


                    • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                      Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                      Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
                      (Noi dispunem de tehnologia si cunostintele necesare si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

                      Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                      Endor Diesel
                      0765 269 021
                      0765 269 733

                      (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                      Comment


                      • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                        Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
                        Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                        ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                        Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                        O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                        Endor Diesel
                        0765 269 021
                        0765 269 733

                        www.endordiesel.ro

                        Comment


                        • Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.

                          Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.

                          Pret reparatie injector Bosch: 300 RON/injector. Reparatia presupune curatare interioara, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe stand.
                          (Noi dispunem de tehnologia si cunostintele necesare si pentru reparatia injectoarelor de Opel 1.7 CDTI)

                          Pret reparatie injector Delphi: incepand cu 480 RON/injector. Reparatia presupune schimbarea duzei si supapei si calibrarea electronica cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC. In urma acestei calibrari, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal (C2I) care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

                          Endor Diesel
                          0765 269 021
                          0765 269 733

                          (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                          Comment


                          • Reparatii injectoare Delphi pentru:

                            Logan & Renault: 480 RON
                            Ford Focus: 550 RON
                            Ford Mondeo: 580 RON
                            Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
                            Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON


                            Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
                            Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
                            Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
                            Remontarea injectoarelor - GRATUIT
                            Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
                            Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


                            Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.


                            Endor Diesel
                            0765 269 021
                            0765 269 733

                            (mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

                            Urmariti si prezentarea de pe YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU

                            Comment


                            • Modificare preturi reparatii pompe inalta presiune Delphi:

                              Pompa inalta presiune Logan & Renault - preturi intre 400 - 1,400 RON*
                              Pompa inalta presiune Ford - 2,000 RON*

                              ** Preturile sunt orientative si pot varia in functie de componentele schimbate.

                              Se folosesc piese originale Delphi achizitionate de la Delphi Romania.



                              O pompa reconditionata folosind solutia recomandata de Delphi este identica cu o pompa noua. Economisiti mai bine de 50% din pretul unui pompe noi!

                              Endor Diesel
                              0765 269 021
                              0765 269 733

                              www.endordiesel.ro

                              Comment


                              • 480 RON/injector - Logan & Renault
                                550 RON/injector - Ford Focus
                                580 RON/injector - Ford Mondeo
                                600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
                                800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

                                Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

                                Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

                                Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

                                La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

                                Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


                                Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

                                Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


                                Endor Diesel
                                0765 269 021
                                0765 269 733

                                www.endordiesel.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google